- Konu Yazar
- #21
Cok gecmis olsun.. Bu tarz olaylar hep oluyor maalesef. Benim fikrim, erken karar verip hemen moturu vs. satmayın. Olayın sıcaklıgıyla ve öfkesiyle zarar edilebiliyor. Bu ülkede cahil bitmez, bu kadar zamandır suruyormussunuz zevkinizden vazgecmeyin derim.
Sadece bu olay benim motosikleti bırakmamı tetiklemedi hocam. Daha öncesinde dikkatli olmasam o kadar çok kaza atlatırdım ki eminim siz de gün içinde bu andaval insanlar yüzünden çok kez kaza atlatıyorsunuzdur. Ama hangi birine laf anlatacaksın ki? Yolun ortasında duranlar mı dersin, dönel kavşakta yol vermeyen mi, en soldan sağa atlayan mı, geldiğini göre göre yola çıkan mı vs.vs. Hadi bunları ben dikkatim sayesinde atlattım. Yarın yine kırmızıda durduğumda ya birisi hızla çarpar ve ezerse? Bu ülkede ne adalet var ne eğitim ne de bilinçli insan. Bu riskleri artk alamam.
Yurtdışına çıkıyorum zaten, motoruda satacağım.