Yaptığım Bir Kaza Hakkında

Katılım
13 May 2020
Mesajlar
23
Cok gecmis olsun.. Bu tarz olaylar hep oluyor maalesef. Benim fikrim, erken karar verip hemen moturu vs. satmayın. Olayın sıcaklıgıyla ve öfkesiyle zarar edilebiliyor. Bu ülkede cahil bitmez, bu kadar zamandır suruyormussunuz zevkinizden vazgecmeyin derim.

Sadece bu olay benim motosikleti bırakmamı tetiklemedi hocam. Daha öncesinde dikkatli olmasam o kadar çok kaza atlatırdım ki eminim siz de gün içinde bu andaval insanlar yüzünden çok kez kaza atlatıyorsunuzdur. Ama hangi birine laf anlatacaksın ki? Yolun ortasında duranlar mı dersin, dönel kavşakta yol vermeyen mi, en soldan sağa atlayan mı, geldiğini göre göre yola çıkan mı vs.vs. Hadi bunları ben dikkatim sayesinde atlattım. Yarın yine kırmızıda durduğumda ya birisi hızla çarpar ve ezerse? Bu ülkede ne adalet var ne eğitim ne de bilinçli insan. Bu riskleri artk alamam.

Yurtdışına çıkıyorum zaten, motoruda satacağım.
 
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
1,403
Dün şöyle bi an yaşadım ;

Kadın bana yol vermemek için hızlanarak yan yoldan ana yola girdi. Mecburen yavaşladım ve durdum .Arkadan gelen doblocu amcada aynasını sürttü aramızda 10 metreden fazla mesafe olmasına rağmen adamın beni görmemesi de enteresandı.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
BEN olsam bütün emniyet teşkilatını yıkmıştım oraya
abla türbanlı veya mercedes li hiç fark etmez hatta hatta tek kelime etmeden oturup ağlaması bile uğraşmaya değer hemen ararun 155
yoksa senin bir parmağın kopsa o fren maneti yerine durum çok daha vahim olurdu
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bugün kaza yapmadım ama uyuz oldum, zaten sonbahar gelmiş pis bir hava var önümde sileceklerine şey ettiğimin arabası silecek suyunu öyle bir fışkırttı ki yüzüme attırdı sanki tövbe estağfurullah, vizör de açıktı sıkıntı oldu. Trafikte yanaştım arabanın yanına, cam açık olsa küfredeceğim, cam kapalı, içeri bir baktım direksiyona 2 elinle sıkı sıkı yapışmış bir abla, birşey diyemeden hemen uzaklaştım.
 
Katılım
16 Şub 2020
Mesajlar
1,252
Motosikleti
Yok
Yok, yok, maalesef bu ülkede, bu seviyedeki insanların olduğu trafikte motor kullanmanın adeta imkanı yok.

Daha önce de söyledim, motorla trafiğe çıktığımda en az "bir adet" vukuat oluyor, olmadığını herhalde görmedim henüz.

Az önce, evime dönüyorum, mahalle içinde dört yolun birleştiği bir yer, yol hakkı benim, sağda bir taksi duruyor, iki kere dıt-dıt korna bastım, çıkmasın önüme diye. Sanki "çık" demişim gibi bir anda gazladı önüme, tabii ani bir fren... Bu sefer uzunca bastım kornaya 4-5 saniye kadar. Durdu. Ben de durdum, bekliyorum inecek mi arabadan bir de dövüş mü edeceğiz gecenin bu saatinde diye... Öyle olmadı, sanki, "Allah kahretsin, ben ne yaptım?" der gibi kafasını direksiyona dayadı. Hiç bir anlam veremedim, yürüdüm gittim ben de.

Yani bir değil, iki değil, hep vukuat, hep vukuat - bıktım artık, illa ki bir gün kurtaramayacağım bir an gelecek ve kaza kaçınılmaz olacak.

Bir tavsiyesi olan arkadaşım var mı, nasıl motor sürülebilir bu ülkede? :(
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Yok, yok, maalesef bu ülkede, bu seviyedeki insanların olduğu trafikte motor kullanmanın adeta imkanı yok.

Daha önce de söyledim, motorla trafiğe çıktığımda en az "bir adet" vukuat oluyor, olmadığını herhalde görmedim henüz.

Az önce, evime dönüyorum, mahalle içinde dört yolun birleştiği bir yer, yol hakkı benim, sağda bir taksi duruyor, iki kere dıt-dıt korna bastım, çıkmasın önüme diye. Sanki "çık" demişim gibi bir anda gazladı önüme, tabii ani bir fren... Bu sefer uzunca bastım kornaya 4-5 saniye kadar. Durdu. Ben de durdum, bekliyorum inecek mi arabadan bir de dövüş mü edeceğiz gecenin bu saatinde diye... Öyle olmadı, sanki, "Allah kahretsin, ben ne yaptım?" der gibi kafasını direksiyona dayadı. Hiç bir anlam veremedim, yürüdüm gittim ben de.

Yani bir değil, iki değil, hep vukuat, hep vukuat - bıktım artık, illa ki bir gün kurtaramayacağım bir an gelecek ve kaza kaçınılmaz olacak.

Bir tavsiyesi olan arkadaşım var mı, nasıl motor sürülebilir bu ülkede? :(

Eğitim alın. Eğitimlerde defansif sürüşü de öğretiyorlar. Olay sadece motora hakim olabilmek değil, trafikte başımıza gelebilecek şeyleri öngörüp onlardan korunabilmek.
Aslanların, leoparların dılaştığı Serengeti çayırlarında sürüsünden ayrı düşmüş antilop yavrusu gibi korkmamız ve her an uyanık olmamız gerekiyor.
Trafikte düzgün süren yok, herkes bizi öldürmeye çalışıyor, şu ileride yolun kenarındaki araba beni görse bile çıkacak vb. bu şekilde düşünmek gerekiyor.
 
Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
823
vallah motordan soğuyanları ve acaba bıraksam mı diyenleri yok bırakma diye teselli etmeyi normal bulmuyorum. gerçekten tehlikeli maalesef bu ülkede trafik.
ve sürüldüğü süre zarfı boyunca gerçekten ciddi tehlike içerisindeyiz ve bu tehlikeler sürüş süresi arttıkça ihtimali de arttırıyor.
yani bırakıp kurtulmak isteyenlere allah kurtarmış dicem bundan sonra.

kendime gelirsek seviyorum bu laneti nereye kadar gidecek bilmiyorum görücez bakalım.
geçmiş olsun.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
kaza sonradan görme akp ihale zenginlerinin merkez üssü üsküdarda olmuş üstelik 06 plakalı türbanlı meymenetsiz kadın klişesi tarafından yapılmış. kendini de o kadar nimetten o kadar üstün görüyor ki çıkıp ne oluyor diye bakmaya tenezzül etmemiş. yeni türkiye'nin tablosu gibi adeta.
milletvekillerine kanunla trafik cezası yasak olan bir ülkede bunlar normal şeyler tabii.
 
Katılım
20 Şub 2019
Mesajlar
840
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/207959-buyuk-kazami-yaptim-bir-devrin-sonu.html


Sen ucuz yırtmışsın ben bu olaydan sonra bıraktım ancak... Ama bırakmak gerçekten en sağlıklısı. Ya hapis ya mezar..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün kaza yapmadım ama uyuz oldum, zaten sonbahar gelmiş pis bir hava var önümde sileceklerine şey ettiğimin arabası silecek suyunu öyle bir fışkırttı ki yüzüme attırdı sanki tövbe estağfurullah, vizör de açıktı sıkıntı oldu. Trafikte yanaştım arabanın yanına, cam açık olsa küfredeceğim, cam kapalı, içeri bir baktım direksiyona 2 elinle sıkı sıkı yapışmış bir abla, birşey diyemeden hemen uzaklaştım.

Alla alla,tommy bu yorumuna ben cok sasirdim.

Maslak opet in onunde bir arac su fiskirtti diye motorcu adama ne fiskirtiyon falan el kol hareketleri yapti.

Dedim bu nasil bir motorcu manyak midir nedir.Simdi senin yorumunu gorunce biraz sasirdim.Ben hic araba kullanmadim,su fiskirtirken arkada motorcu var mi yok mu diye bakmasini mi bekliyoruz arac suruculerinden ?

Bana biraz ilginc geldi bu durum.

Yuzune gelen suyla ilgili yaptigin benzetmeye 5 dk dir guluyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2019
Mesajlar
840
Bugün kaza yapmadım ama uyuz oldum, zaten sonbahar gelmiş pis bir hava var önümde sileceklerine şey ettiğimin arabası silecek suyunu öyle bir fışkırttı ki yüzüme attırdı sanki tövbe estağfurullah, vizör de açıktı sıkıntı oldu. Trafikte yanaştım arabanın yanına, cam açık olsa küfredeceğim, cam kapalı, içeri bir baktım direksiyona 2 elinle sıkı sıkı yapışmış bir abla, birşey diyemeden hemen uzaklaştım.

Sen de onun suratına attırsaydın abi. şaka maka ne güldüm allah affetsin.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Alla alla,tommy bu yorumuna ben cok sasirdim.

Maslak opet in onunde bir arac su fiskirtti diye motorcu adama ne fiskirtiyon falan el kol hareketleri yapti.

Dedim bu nasil bir motorcu manyak midir nedir.Simdi senin yorumunu gorunce biraz sasirdim.Ben hic araba kullanmadim,su fiskirtirken arkada motorcu var mi yok mu diye bakmasini mi bekliyoruz arac suruculerinden ?

Bana biraz ilginc geldi bu durum.

Yuzune gelen suyla ilgili yaptigin benzetmeye 5 dk dir guluyorum :)

En tırt araba olmuş bilmem kaç yüz bin TL, o kadar para verip de silecek suyunun ön cam yerine sağa sola atması moral bozucu olsa gerek. "Bu nasıl mühendislik?" der insan. Şöyle düşünelim; bayram ziyareti için aile evine gelmişiz, sohbet muhabbet, "evladım sen ne iş yapıyorsun?" falan, birden dayanamayıp balkona çıkıp pimapenden dötü sarkıtıp sokağa s.çıyoruz. Ayıp olmaz mıydı? Olurdu. İşte öyle birşey.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Bu silecek suyu hakkında bende bir anımı anlatayım

.Önceki arabadaki silecek suyu sistemi geleneksel iki noktadan V şeklinde cama su püskürtmüyordu.
Yüksek basınçla jet gibi suyu pulvarize şekilde atıyordu.Hatta o zaman 75 tl ye aliexpresten bunun ayarını yapan özel aparat alıp aşağıya bile indirmiştim.

Neyse arabadayım camı temizlemek için çalıştırdım arkadan bir kurye geldi soluma abi dedi bu sileceklerini ayarlasana antifirizli sabunlu su yüzüme geldi diye serzenişte bulundu.Dedim bu senin bildiğin gibi bir şey değil zaten ayarlı dedim.Yok abi toplu iğne ile falan demeye bana tarif etmeye çalışıyor.Dur dedim kendin bak.Çalıştırdım suyu ooo abi bu acayip bir şeymiş bunu nasıl ayarlıyorsun diye sordu.Anlattım bunun özel bir aparatı var oraya sokup ayarlanıyor dedim.

Sonrasında senin çene açılır kaskın kapalı vizörününde inik olması lazım bende motorcuyum cam suyunu boşver daha tehlikeli bir şeyde olabilir dedim haklısın abi dedi gitti.
 
Katılım
31 Ağu 2007
Mesajlar
287
benim düşüncem bu ülkede motorsiklet ulaşım aracı olarak kullanılmaz. illaki bu mereti kullanmak istiyorum dersen hafta sonları falan keyif amaçlı ara sıra kullanıp nefsini köreltmek.
 
Katılım
27 Şub 2018
Mesajlar
195
Ben motosiklet e başladığım zaman bir arkadaşım "motosiklet kullanmak nasıl bir duygu ? " diye sormuştu ; her kontağı çevirdiğinde hayatını ortaya koydugun bir kumar " demiştim .
Hâlâ aynı düşüncedeyim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst