Gaziantep İl Temsilcisi
- Katılım
- 10 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,529
- Konu Yazar
- #1
dün ögle saatlerınde istanbuldan Gaziantep be misafir olarak gelen sertacim niçkli(sertac) arkadaşimida yanıma alarak bu haftakı gezımızın yapılacagı toplanma yerıne dogru gidiyorduk sag şeritde 30 km hızla yavaş yavaş gıderken dengesız bir araç söförunun birden saga kırarak saga dönmesı sonucu kendimizi yerde bulduk son anda altına gırmekten kurtulduk ama malesef bıze vurarark yere düşüren araç söföru durmak zahmedınde bulunmadı ve az ileriye gıderek arabasını park ettı tabi cevreden sagolsun esnaf yetiştı bizi ayaga kaldırdı cok şükür bizde cıddı bir şey yok benım sol kolum sol dizim düşüp surtunmeden dolayı yanma sertaç arkadaşimin sol dizinde hafıf kanama pantolun yırtılması işin ilgiç tarafı söförun bizi görmeyışi
Ayaga kalktıktan sonra söföru çagırdım adam kusura bakmayım görmedım dıyor başka birşey demiyor yapacak birsey yok yola devam şu anda sol kolumda hala bir yanma mevcut seraç arkadaşimida dün akşam saatlerınde yolcu ettım istanbula cok şükür durumu iyiymiş
24 yıldır motorsiklet kullanırım ilk defa başima böyle birsey geldi encok üzüldugum nokta İstanbuldan Antep be misafır gelen sertaç arkadaşimin yaşadıgı talıhsızlık olacak olmalı buda bize tercube oldu sertaç:cat::cat::cat:
Ayaga kalktıktan sonra söföru çagırdım adam kusura bakmayım görmedım dıyor başka birşey demiyor yapacak birsey yok yola devam şu anda sol kolumda hala bir yanma mevcut seraç arkadaşimida dün akşam saatlerınde yolcu ettım istanbula cok şükür durumu iyiymiş
24 yıldır motorsiklet kullanırım ilk defa başima böyle birsey geldi encok üzüldugum nokta İstanbuldan Antep be misafır gelen sertaç arkadaşimin yaşadıgı talıhsızlık olacak olmalı buda bize tercube oldu sertaç:cat::cat::cat: