Yan yattık artcında misafırım istanbuldan

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
dün ögle saatlerınde istanbuldan Gaziantep be misafir olarak gelen sertacim niçkli(sertac) arkadaşimida yanıma alarak bu haftakı gezımızın yapılacagı toplanma yerıne dogru gidiyorduk sag şeritde 30 km hızla yavaş yavaş gıderken dengesız bir araç söförunun birden saga kırarak saga dönmesı sonucu kendimizi yerde bulduk son anda altına gırmekten kurtulduk ama malesef bıze vurarark yere düşüren araç söföru durmak zahmedınde bulunmadı ve az ileriye gıderek arabasını park ettı tabi cevreden sagolsun esnaf yetiştı bizi ayaga kaldırdı cok şükür bizde cıddı bir şey yok benım sol kolum sol dizim düşüp surtunmeden dolayı yanma sertaç arkadaşimin sol dizinde hafıf kanama pantolun yırtılması işin ilgiç tarafı söförun bizi görmeyışi

Ayaga kalktıktan sonra söföru çagırdım adam kusura bakmayım görmedım dıyor başka birşey demiyor yapacak birsey yok yola devam şu anda sol kolumda hala bir yanma mevcut seraç arkadaşimida dün akşam saatlerınde yolcu ettım istanbula cok şükür durumu iyiymiş

24 yıldır motorsiklet kullanırım ilk defa başima böyle birsey geldi encok üzüldugum nokta İstanbuldan Antep be misafır gelen sertaç arkadaşimin yaşadıgı talıhsızlık olacak olmalı buda bize tercube oldu sertaç:cat::cat::cat:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Büyük geçmiş olsun arkadaşım.
Ucuz atlatılmış diyelim ve şükredelim:cat:
4 tekerlerden resmen gına geldi, delirip birini aradan çıkarmaktan korkuyorum birşey değil de:silent:

Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim:cat:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hemsehrim gecmis olsun. Allah beterinden korusun...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
evet ya o gün vardı bir nazar üzerimizde. Tam yola koyulduk beni de hastaneden çağırmaları tuz biber kattı ama neyseki sonra size yetiştim. Allah daha beterinden saklasın inş. bununla geçmiş olsun. sertac abi bu arada çok iyi bir insan. Teşekkürlerimi sunuyorum buradan, o kadar kişiyi kırıpta; bize katılıp günümüzü şenlendirdiği için. Kendine iyi bak sertac abi. Katılan herkesede teşekkürler.
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
69
dün ögle saatlerınde istanbuldan Gaziantep be misafir olarak gelen sertacim niçkli(sertac) arkadaşimida yanıma alarak bu haftakı gezımızın yapılacagı toplanma yerıne dogru gidiyorduk sag şeritde 30 km hızla yavaş yavaş gıderken dengesız bir araç söförunun birden saga kırarak saga dönmesı sonucu kendimizi yerde bulduk son anda altına gırmekten kurtulduk ama malesef bıze vurarark yere düşüren araç söföru durmak zahmedınde bulunmadı ve az ileriye gıderek arabasını park ettı tabi cevreden sagolsun esnaf yetiştı bizi ayaga kaldırdı cok şükür bizde cıddı bir şey yok benım sol kolum sol dizim düşüp surtunmeden dolayı yanma sertaç arkadaşimin sol dizinde hafıf kanama pantolun yırtılması işin ilgiç tarafı söförun bizi görmeyışi

Ayaga kalktıktan sonra söföru çagırdım adam kusura bakmayım görmedım dıyor başka birşey demiyor yapacak birsey yok yola devam şu anda sol kolumda hala bir yanma mevcut seraç arkadaşimida dün akşam saatlerınde yolcu ettım istanbula cok şükür durumu iyiymiş

24 yıldır motorsiklet kullanırım ilk defa başima böyle birsey geldi encok üzüldugum nokta İstanbuldan Antep be misafır gelen sertaç arkadaşimin yaşadıgı talıhsızlık olacak olmalı buda bize tercube oldu sertaç:cat::cat::cat:
evet arkadaşım aydemir tüm gayretine rağmen ayı şoförün gazabından kurtulamadık. ama sağlık olsun ne diyelim. burdan tüm araç sürücülerine sesleniyorum sağınıza yada solunuza dönerken lütfen aynalarınızı iyi kullanın.sizin 1 saniyelik dikkatsizliğiniz.bir başkasının hayatına malolabilir.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi geçmiş olsun çok şükür ufak tefek sıyrıklarla atlattınız ikinizde buna kaza yaptınız denmez aslında bence..... yine tecrubeni konuşturmuşsun Ali abi ...eski motorculardan kim kaldı bee gorusuruz ali abi kendine iyi bak...:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
51
usta sana cok cok gecmiş olsun duyunca şok oldum ama sende bişey olmadıgını duyunca rahatladım
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Çok geçmiş olsun ya :S
Bi şansızlık varmış üzerinizde ama boşverin size ciddi bişey olmaması sevindirici olan:rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Geçmiş olsun insallah nazarlıgınız olur.
Allah beterlerinden korusun cümlemizi insallah.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Arkadaşlar teşekürederım sagolun lütfen birazdaha dikkat edelim
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
cok gecmiş olsun.Antep belediyesi nin ahı tuttu galiba.:)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
madem o aynaları kullanmıyor, ihtiyacı yokdemekki.
kırıp atsaydınız.bir daha gözü sürekli aynalarda olurdu..
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
madem o aynaları kullanmıyor, ihtiyacı yokdemekki.
kırıp atsaydınız.bir daha gözü sürekli aynalarda olurdu..


aynen katılıyorum hatta o herifin kafasınıda kırsalardı keşke alahım ne dikkatsizlik yaw....çok geçmiş olsun arkadaşlar
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
büyük geçmiş olsun ikinizede
allahtan altına alıp sürüklememiş görmedim deyip dewam ederdi öküzoğlu öküz:farao:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
aydemir ikinizede büyük geçmiş olsun.bu üzücü kazayı .tekrar yaşamassınız inş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst