Yamahadan 250cc Racing, Son 6 gün , Geri Sayım Yapılıyor.

Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/yamaha-r25-r3-launch-next-week/24684.html

Yamaha kaynaklı bir site Yamaha firmanın söz verdiği 2 silindirli 250 veya 300cc motoru R25/R3 ' i 1 hafta içinde açıklayacağına dair ipucu verdi.

Kaynak yukarıda ve ingilizce ben ilk paragrafı çevirdim sizin için.

Buda yamaha bağlantılı olduğu iddia edilen ve geri sayımın yapıldığı site.

http://global.yamaha-motor.com/showroom/revstation/teaser_en.php

Bilindiği gibi MT Serisi ile büyük başarı yakalayan ayrıca muadilleri olan diğer motosiklerden daha ucuza satış yapan Yamaha iyi bir satış oranı yakalamıştı.

Sitede görülen kadarıyla yeni gelecek olan Y25 / R3. '' RevsYourHeart '' Yani Mt serisi motosikletler ile aynı sloganı taşıyor. Bu slogan / Çok emin değilim türkçesinden / Kalbinizi durduracak / Nefesinizi kesecek gibi çevrilebiliyor türkçeye.

Bu Sloganın özelliği yukarıda belirttiğim gibi, Diğer modellere kıyasla daha ucuza satışı yapılıyor. Bir örnek vermek gerekirse aynı klasmanda olan fakat bir - iki değişik yanı bulunan 2 motor.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...r-dan-mt-07-yakinda-stoklarda-157429436/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...n-lutfen-stok-ve-renk-sorunuz-150351317/detay.

Aynı klasmanda olan iki motordan yamaha RevsYourHeart sloganlı MT serisi 17.bin civarı iken , kawasaki modeli 22 bin lira civarına denk geliyor.

Yeni gelecek olan Y25/ R3 'ünde bu sloganı taşıyor olması acaba daha uygun fiyata geleceğinin bir habercisi olabilir mi?

https://www.youtube.com/watch?v=YwcytZMuJL4
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
372
yamaha bu işi biliyor. 10 13 bin bandında 250 cc bir racing ile mt lerdeki fiyat politikasını uygulayarak tüm piyasayı alt üst edip satışları tek ele toplamayımı planlıyorlar.
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Honda ekmeği yedi...Yamaha kırıntılarla idare eder artık...

Çift silindir az yakan çok kaçan hondadan daha ucuz bir ürün gelirse kimse ikinci el honda bile almaz vallahi.Tek umudum çok uçmamaları motorun çift farı bile almaya değer bence.
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Yamaha elin deymişken 250 cc naked yapıver fiyatıda 10.000 tl olsun üstü olmasın :)
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Onu kawasaki yapıyor dostum , buda kawasaki türkiye ile aramda geçen konuşmam.



---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------

asa11 detay burada saklı...250 lik olursa 12-13 bine alırız...ama 300 lük olursa yüzde 40 ötv biner ve 17-18 olur...
Abi adamlar gördü honda ne kadar sattı türkiyede o yüzden 250 cc racing işine girdi bence , bu yüzden türkiyede 300cc yerine 250 gelir diye düşünüyorum. Ayrıca gelecek modelin hazır türkiyede satılan cbr 250r ve hyosung gt 250 r modelleri öldürmesi için daha uygun fiyata verileceğini düşünüyorum. Yamaha artık akıllandı bunu hepimiz fark ettik MT Serisi ile , Mt serisinde elde ettiği başarıları 250cc katmanında sürdürmek istiyorsa uygun bir fiyat koyar.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bi naked motosiklette uygun fiyat verdi diye heveslenme ey mt. adamlar 125 racing motora 10000 istiyor, bu mt07 ile yarışır fiyatta, ninja250'den fazla olmazsa sakalımı keserim.
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
Gelsinde alalım. Ne Suzuki, Kawasaki nede ; honda içime sinmiyor. Yamaha kalitesine daha çok güveniyorum. gelirse siparişi hemen veririm. arkadaşlar bir hafta sonra deniyor ancak bu yıla yetişir mi? bize çok sonra gelir gibi geliyor bana
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
yamaha sürprizler yapabiliyor, bakalım mt gibi bir fiyat verirse rekor satışlar yapar
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
10
yamaha inşallah 10-13 bin tl civarı sürer şu motoru piyasaya. honda nın satışları düşsünde aklı başına gelsin, o kadar zam yapmanın sonucunu görsün.
 

OFG

Katılım
20 Ara 2013
Mesajlar
237
15 binden satılcak benden söylemesi , ama yamaha tasarım konusunda 10 numara :) valla ninjayı sattırablr bna :))
 

BSY

Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
95
Hayıııırrr istemem ya.
Bizim cbr 250 ler ne güzel satarken kar ediyorduk artık zarar edicez piyasa normale dönücek demek ki :) Tüh :)
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
türkiyeye avrupa için olan versiyonu gelir o da 300 cc. ben dün başka bir kaynaktan öyle anladım. bence sevinmeyin :):):)
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
türkiyeye avrupa için olan versiyonu gelir o da 300 cc. ben dün başka bir kaynaktan öyle anladım. bence sevinmeyin :):):)

Bence tam tersi avrupada 250cc oldukca fazla türkiyede açık var hondanın satışlarıda iştahları açtı ondan 250cc ile gelecekler.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
atı alan üsküdarı geçmiş
evropaya kayarlarsa milanoyu geçmeden yakalarlar belki
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
yamaha R125 bile 10.000 tl ye satılıyor. türkiyede 15.000 tl den aşağı olmaz üstü olur ama aşağı olmaz
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Bence firmaların aynı hacim motor getirmeleri hem şeçim yapacak insanlara alternatif sunar hemde fiyatın uygun yerlere çekilmesini sağlar(Türkiye'de geçerli olur mu bilmem :D).
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst