Yamahadan 250cc Racing, Son 6 gün , Geri Sayım Yapılıyor.

Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Bu motoru Türkiye için üreteceklerini sanmıyorum, avrupa hedefleri olduğu için yamahada 300 cc yarışına girer ve Türkiye ye gelmeden yalan olur.
Arkadaşlarında dediği gibi R125 in fiyatıda düşündürüyor!
Bence sevinmek için çok erken.
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Bu motoru Türkiye için üreteceklerini sanmıyorum, avrupa hedefleri olduğu için yamahada 300 cc yarışına girer ve Türkiye ye gelmeden yalan olur.
Arkadaşlarında dediği gibi R125 in fiyatıda düşündürüyor!
Bence sevinmek için çok erken.

Bizdeki de gariban umudu iste , mt 07 alacak parasi olmayipda uyguna kaliteli bir sey almaya calisiyoruz. Insallah gelir uygun fiyatada piyasa rahatlar. Gelirse herkesin isine yarar honda ve hyosung indirime gidebilir veya ikinci elde degeri daha cok kaybeder eger yamaha sifiri uygun fiyattan satarsa. Beni tek umutlandiran sey baslikta yazdigim gibi mt serisi ile ayni slogan altinda satisa cikacak olmasi.
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Dostum bir de sikayet eder misin.



Bu ne is ne kampanya var ne indirim!!!

Dostum 250cc saglam rakip gelirse indirim olabilir ama bizim motorcular olarak ikinci ele yonelmemiz gerek anca o sekilde indirim yaparlar oda mecburiyetten. Yoksa hic sanmiyorum keyiflerine indirim yapsinlar. Ornek vermek gerekirse ben bar elemaniyim yurt disindan ithal alkol getirtiyoruz malum kur artinca sise fiyatida artiyor gecen sene bir kadehi 20 tl olan viski su an 35 tl ama kur düsse o fiyat dusmez patron musteri alisti der ayni fiyata dayar.
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
10 bin tl olamazda 15 16 gibi olur, kawa300 den ucuz olursa cok guzel olur
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
204
Yamaha'nın önünde 2 seçenek var;
1- Eskiden olduğu gibi büyük düşünerek avrupada 1 numara olmayı isteyip kibirlenmesi.
2- Akıllılık yapıp Türkiye'ye yeni izlediği politakayla ( az fiyat çok satış ) giriş yaparak 250 dendiği zaman akıllarda Yamaha'nın o modelinin oluşmasını hedeflemesi.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
şunun şurasında pazartesiye ne galdı canım

kemal-sunal-salako.jpg
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
3 gün 10 saat kalmış dostlar , bitecek yakında hazırlayın paraları :D
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben japonyada fabrikasıyla konuştum.. 16.390 dediler... Plaka hariç... :p
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
77
Bu haber ıyı geldı honda 1000rr almayı dysunuyodum 2.el, bir kaç gün daha bekleyecez artık. 15i geçmesınde fıyatı
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
w15DqN.jpg


Bu resimden anlaşıldığı kadarıyla, r125'den daha alçak ve gidona yakın sele ve daha yüksek gidon var. Bu da benim gibi yeni başlayacaklar için müthiş bir haber. Photoshopta Cbr 250 ile karşılaştırdım hemen hemen aynı sele ve gidon yüksekliğine sahipler.

Bu makine çok can yakar :bounce:
 
Katılım
27 Kas 2013
Mesajlar
126
Arkadaşım Yamaha bayisiyle konuşmuş konuştuğu kişi en geç 2015 de gelecek 250'lik sınıfta devrim yaratacak falan demiş. Ne kadar doğru bilemiyorum.
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Arkadaşım Yamaha bayisiyle konuşmuş konuştuğu kişi en geç 2015 de gelecek 250'lik sınıfta devrim yaratacak falan demiş. Ne kadar doğru bilemiyorum.

Yahu iyi bir şey çıkarıp ucuza verse kredi falan dinlemem direk alırım :))Sözde yaz sonu hyosung gt 250 naked alacaktım ama gelecek modelde ilgimi çekmiyor değil.
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
403
Yanlış bi fiyatla geleceklerini sanmıyorum.Ne demek bu?

Honda CBR 250r 12.250,Hyosung gt 250r 13.000, Ninja 300,5860 euro yani 18.000 TL civarı.

Rakipler bunlar ve fiyatlarıda bu olduğuna göre, eğer 300 lük getirecekse maksimum satabileceği rakamı kawasaki zaten belirlemiş...Sonuçta sonradan gelen yamaha olacak.Hem sonradan gelip hem daha pahalıya satmak gibi bi lüksü olmadığını biliyordur heralde...

250 lik getirse ve honda ve hyosung dan 1000-1500 tl den daha pahalıya satmayı denerse intihar etmiş olur hatta onlara reklamın kralını yapmış olur.Aman ha benden almayın bak daha ucuzu var demiş olur...

Yani 300 lük getirirse fiyat 18.000 civarı, 250 lik getirse fiyat 14.000-14.500 civarı olur diye düşünüyorum...

Neden 300 lükte fiyatı geçemiyorda 250 likte geçebiliyor,yamaha daha önce 250 likmi getirdi diye soranlar olacaktır.250 likte 14.000-14-500 deyip rakiplerinden fazla fiyat vermemin sebebi yzf 125 satışlarıdır...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
Fiyatı uygun olur ama genede cbr 250 den 2 bin tl fazla olur sadece görünüm için fiyat hondadan yüksek olacak
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
WR 250'nin 15.900 olduğu yerde bu motora ne 14-15inden bahsediyorsunuz ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst