Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
Arkadaşlar bu 2.el motosiklet fiyatları ne olmuş satıcılar şaşırmış farkında değil adam 2014 r25 e 18.750 19.500 23.000 TL yazan var bu neyin kafası adam az daha zorlasa motoru satıp 500 TL ekleyip 2019 sıfır r25 alacak şaka gibi şaşırmışlar o fiyatlara satacaklarına gerçekten inanıyolar 2016 r25 18.500 19.500 23.000 ulan 2017 2018 abs li modeli 23.500 TL zaten 2016 r25 napsın adam şaka gibi gördükçe gülüyorum bu fiyatlara alan çıkarmı acaba 2017 2018 abs li belki alırda 2014 2016 o paralara mümkün değil

işte o yüzden 1500 daha ekleyip 0 2018 abs li almıştık ağustosta :D biraz saçma bir 2 el piyasası var
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
İkinci el piyasası çok sıkıntılı. Eski model R25 lerin %99 unun suyu çıkmış durumda. Saçı jöleleyip kaskı koluna takıp tiger egzozla ara gaz vererek giden tiplerin istilasına uğradı. O yüzden R25 alırken çok dikkat etmek lazım zaten satılık ilanı en çok olan motor. Kullanıcı kitlesi yüzünden imkan varsa sıfır alınması gereken bir motor
 
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
79
Radyatör hortumu değiştikten sonra motorum bu soğuk havalarda 5 seviyelerini gördü fan açtı ama sıcak havalarda bile bu kadar yükselmemişti hararet bu sizce normal mi ?
 
Katılım
19 Şub 2014
Mesajlar
24






Merhabalar uzun süredir motor kullanıyorum fakat foruma yeni katıldım.
Kazasız belasız Sürüşler diliyorum herkese tekerinize taş değmesin.
Buda benim canavar
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
R25 kaç derecede fan açar kullanım klavuzuna baktım ama yazmıyor ? Bir bilgin var mı ?

Ahahaha. Ben sorunu görmedim bile. Kusura bakma. Şimdi şans eseri gördüm. R25'te hararet göstergesi sayısal olmadığı için 4 çubuktan sonra fan açması normal gibi görünür. Mt-07 için söylemek gerekirse 100 derecede fan açıyor benim motorum. Umarım cevabı görürsün :)
 
Katılım
18 Şub 2019
Mesajlar
79
Ahahaha. Ben sorunu görmedim bile. Kusura bakma. Şimdi şans eseri gördüm. R25'te hararet göstergesi sayısal olmadığı için 4 çubuktan sonra fan açması normal gibi görünür. Mt-07 için söylemek gerekirse 100 derecede fan açıyor benim motorum. Umarım cevabı görürsün :)

Yok kardeşim önemli değil, havasını aldırdım şimdi normal gibi. Yorumların için sağol :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
R25 kaç derecede fan açar kullanım klavuzuna baktım ama yazmıyor ? Bir bilgin var mı ?

ingilizce kullanma kılavuzunda böyle bir değer var.

Termostat
Valf açılma sıcaklığı 80,5–83,5 ° C (176,90-182,30 ° F)
Valf tam açık sıcaklığı 95,0 ° C (203,00 ° F)
Valf kaldırma (tam açık) 3,0 mm (0,12 inç)
Su sıcaklığı 85.0–105.0 ° C (185.00–221.00 ° F)
Yağ sıcaklığı 60.0–80.0 ° C (140.00–176.00 ° F)
 
Katılım
1 Tem 2019
Mesajlar
9
arkadaşlar soğuklar sebebiyle kullanmıyordum motoru 1-1.5 ay kadar, 2 hafta önce motul spreyleriyle temizlerken çalıştırdım sorunsuz tekde çalıştı motor, şimdi çalışmıyor. marşa bastıgımda gıygıygıy ses geliyor yani marş dinamosu dönüyor ama motor ateşlenmiyor. bunun sebebi ne olabilir? yakıt aktarımında bi sorun var gibi geliyor bana, motoru salladığımda ses geliyor yani yakıt var içinde, gösterge de de 2 diş gösteriyor. çok uzun süre basmak istemiyorum marşa en fazla 8-9 saniye bastım bi türlü çalıştıramadım.

2018 model r25-abs
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
arkadaşlar soğuklar sebebiyle kullanmıyordum motoru 1-1.5 ay kadar, 2 hafta önce motul spreyleriyle temizlerken çalıştırdım sorunsuz tekde çalıştı motor, şimdi çalışmıyor. marşa bastıgımda gıygıygıy ses geliyor yani marş dinamosu dönüyor ama motor ateşlenmiyor. bunun sebebi ne olabilir? yakıt aktarımında bi sorun var gibi geliyor bana, motoru salladığımda ses geliyor yani yakıt var içinde, gösterge de de 2 diş gösteriyor. çok uzun süre basmak istemiyorum marşa en fazla 8-9 saniye bastım bi türlü çalıştıramadım.

2018 model r25-abs

akü bitmiştir motor çalışsada olduğu yerde dururken akü şarj olmaz biraz devir yapması lazım o yüzden olabilir söküp şarj ettir sorunsuz çalışır
 
Katılım
1 Tem 2019
Mesajlar
9
akü bitmiştir motor çalışsada olduğu yerde dururken akü şarj olmaz biraz devir yapması lazım o yüzden olabilir söküp şarj ettir sorunsuz çalışır

göstergeler yanıyor, far falanda açılıyor cok uzun sure marşa basınca ve sönükde yanmıyor. arabada bi çok kez geldi başıma akü sorunu göstergeler bile yanmazdı bence akü bitse. vurdurmayı denicem yarın sonra da servise götürürüm belki.
 
Katılım
1 Tem 2019
Mesajlar
9
sigortlara vs baktınmı onlarda sorun olmasın o zaman

dümdüz vurdurduk bugun ilkinde çalışır gibi oldu çalışmadı, ikincide çalıştı hocam. ilk 1-2 dk baya yogun çiğ benzın kokusu ve duman attı gaz verince, boğmuşum motoru heralde çalıştırmaya calısırken onu yaktı galiba.
 
Katılım
28 Eyl 2014
Mesajlar
77
keşke iterek çalıştırma denemesi yapmasaymışsınız, sübaplar zarar görebilir.

kuvvetle muhtemel akü problemidir, soğuk havada durduk yere kendini bırakabiliyor.

Azalan akü voltajı marş motorunu döndürüyormuş gibi olsa da kalan elektronik aksama yeterli gelmiyordur.

Aküyü şarj ya da takviye yapabilirseniz çalışacaktır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Ara 2019
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1 depo benzinle kaç km yol yapıyorsunuz? özellikle 2019 model arkadaşlardan cevap bekliyorum
 
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
8
1 depo benzinle kaç km yol yapıyorsunuz? özellikle 2019 model arkadaşlardan cevap bekliyorum

İyi denk geldin ha :D 2 saat önce eve geldim. Trip metre 1 i resetlemiştim depoyu doldurduğumda.
Fişteki bilgimi paylaşayım.
benzinliğe girince 273.0 km yol yaptım öyle diyor trip 1
depo 14 litre ve ben 8.71 litre benzin aldım.
Buda 8.7 lt benzinle 273 km yol yaptım demek oluyor.
Daha gidermiş haha :D
acemi olduğumdan 8 bin deviri geçirmiyorum otobanda.
Zira geçerse durmamasından tırsıyorum da diyebilirim.

Ek: İstanbulda olan varsa bi haberleşelim çay içelim kullanış şekillerini motosikletten gelen sesleri atlatılan kazaları bi konuşalım ne dersiniz?
 
Katılım
17 Ağu 2017
Mesajlar
13
[url]https://i.hizliresim.com/r0r6QB.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/7Bz7km.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/P79nqv.jpg[/url]

Merhabalar uzun süredir motor kullanıyorum fakat foruma yeni katıldım.
Kazasız belasız Sürüşler diliyorum herkese tekerinize taş değmesin.
Buda benim canavar

Zincir nasıl oluyorda bu kadar temiz olabiliyor.

Ek: İstanbulda olan varsa bi haberleşelim çay içelim kullanış şekillerini motosikletten gelen sesleri atlatılan kazaları bi konuşalım ne dersiniz?


Ne zaman nerede? :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2019
Mesajlar
9
dün yola mazot dökmüş birisi benimde dikatsizliğime 40 küsürle giderken virajda yatırdım motoru. bende bi sıkıntı yok, motorda da takozlar işini layığıyla yaptı bi zarar görmedi motor, sadece egzoz çizilmiş. bu vesileyle şu irc lastikleri bi değiştireyim dedim, rosso 2 önerdi arkadaşlar şimdi 1-2 siteden baktım seti 1000-1100 arası birde rosso 3 ler çıkmış sanırım onlarda 1800tl. rosso 3 alacak param yok, rosso 2 lerde iş görür heralde. bir de tavsiye ettiğiniz lastikçi varmı istanbul avcılar esenyurt çevresinde? bir de rosso 2 lerin üretim tarihi 2018 genelde. bi sıkıntı olmaz heralde?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst