Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2015
Mesajlar
29
türkiyede en cigerli makinalardan birine sahibim(stock haliyle. motorumun görmedigi sey kalmadı 3. vites teker mi ararsın padleri sürtmek mi 6. vites yanlamak mı top speed 193 (egimsiz) motordan cok memnundum fakat bugün hic bisey yapmadıgım halde durup duruken gaz acmaya basladıgımda fmfli crf sesi gibi ses cıkmaya basladı cekistede azalma basladı beni rahatsız etti tabikide servise gittim piston sekman kitlemis dediler parcaları o kadar kalitesiz ki kendi motorumdan sogudum serviste cok ilgili degiller yani r25 alıcaklar bir kez daha düsünsün 2. el motor alıcaksanız herseyini adam akıllı kontrol edin ve 5. binden fazla motor almayın derim
 
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
147
türkiyede en cigerli makinalardan birine sahibim(stock haliyle. motorumun görmedigi sey kalmadı 3. vites teker mi ararsın padleri sürtmek mi 6. vites yanlamak mı top speed 193 (egimsiz) motordan cok memnundum fakat bugün hic bisey yapmadıgım halde durup duruken gaz acmaya basladıgımda fmfli crf sesi gibi ses cıkmaya basladı cekistede azalma basladı beni rahatsız etti tabikide servise gittim piston sekman kitlemis dediler parcaları o kadar kalitesiz ki kendi motorumdan sogudum serviste cok ilgili degiller yani r25 alıcaklar bir kez daha düsünsün 2. el motor alıcaksanız herseyini adam akıllı kontrol edin ve 5. binden fazla motor almayın derim


193 yapıp 3. viteste tekere getirdiğin motorda böyle bir şey olmayacağını mı düşünüyordunuz hocam gerçekten :mrgreen:

benim 250 cc motorum 193 yapsa direk sorun var diye servise götürürdüm herhalde.
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
162
türkiyede en cigerli makinalardan birine sahibim(stock haliyle. motorumun görmedigi sey kalmadı 3. vites teker mi ararsın padleri sürtmek mi 6. vites yanlamak mı top speed 193 (egimsiz) motordan cok memnundum fakat bugün hic bisey yapmadıgım halde durup duruken gaz acmaya basladıgımda fmfli crf sesi gibi ses cıkmaya basladı cekistede azalma basladı beni rahatsız etti tabikide servise gittim piston sekman kitlemis dediler parcaları o kadar kalitesiz ki kendi motorumdan sogudum serviste cok ilgili degiller yani r25 alıcaklar bir kez daha düsünsün 2. el motor alıcaksanız herseyini adam akıllı kontrol edin ve 5. binden fazla motor almayın derim

2. el motor alırken senin kullanmadığın bir motoru almadığım için çok sevindim. Sen 3bin km de de motor satsan alınmaz kardeşim bunu anladım. 250cc alt tarafı. Ne bekliyorsunuz anlamıyorum. Canını almışsın birde. Hadi top speed denemesi yapılır da 3.vites teker 6.vites yan diyorsunuz. Sonra da dandik diyorsunuz.
 
Katılım
26 Eyl 2012
Mesajlar
127
Eşşeğin kıçına kırbaç vurmak yerine kafasına odunla girmişsiniz sonrada eşşeğin kafasina odunla vurunca öleceğini keşfedip eşşek almayin kafasina vurunca ölüyo demişsiniz...
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Geri çağırma işleminde debriyaj TAS'ı ile ilgili bir işlem yapılıyor mu? Yoksa sadece yağ pompası mı değişiyor.
 
Katılım
2 Mar 2016
Mesajlar
8
kardeşim kredi çekmek yerine elinde yarısı kadar nakit varsa diğer yarısına da kredi kartına taksit yaptırıp alabilirsin.Ben o şekilde aldım.Bayiden bayiye değişiyo komisyon işi.Bazı bayiler bankalarla anlaşmalı oluyo komisyon almıyo bazıları alıyo çevrendeki illerde fln bi ara derim
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Beyler bugun triumph a gittim denenem sürüşu yaptım. Değişik tarzlarda motor kullanımı tavsiye ediyorum.

Benim bir sonraki motorum gsxr 600 veya r6 olucak ama her fırsatta deneme suruslerine katilicam

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------

Benim r25 6000 km çiçek gibi motor tertemiz. Setviste söyledi motor parçalar çok iyi kullanmissin motorunu dedi. Ben genelde 7k 8k da kullanıyorum müsait yolda 13k lara kadar çıktım 185 don hızım var. Sürekli tapa gaz gitmedim. Teker meker hiç bilmem ilgimde yok. Olabildiğince kurallara uygun kullanıyorum. Bakalım satma vakti gelince kaçtan gidicek. Pilot street li koruma takozlu vs. Insallah guzel bir rakama gider. Yakit ortalamam 3.6 litre. Umarim satışa koyduğumda guzel fiyata gider. Epey uzulucem satarken
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2004
Mesajlar
89
Arkadaşlar, internette dönen malezyada R25 lerin geri çağrıldığı haberlerini okuduktan sonra Yamaha Türkiye'ye mail atmıştım.
Gelen cevabı yazıyorum:


Değerli Yamaha Sahibi,


Yamaha'nın ürün kalitesi ve performansının sürekli takibine yönelik politikasının ve bağlılığının bir parçası olarak, sahip olduğunuz motosiklette fabrikanın tespit ettiği bir kusur bulunabileceğini üzülerek bildiriyoruz.

Motorunuzun yağ pompasındaki yağ tahliye valfinin hatalı tasarımından dolayı, yağ basıncının doğru şekilde kontrol edilememesi olasılığı söz konusudur. Böyle bir durumda, dişlilere aşırı miktarda gerilim etki edecektir. En kötü durumda, dişli kırılarak yağ beslemesinin kesilmesine neden olabilir ve bunun sonucunda motorunuz sıkışabilir.

Bu nedenle, en kısa zamanda yetkili Yamaha bayinize müracaat etmenizi ve motosikletinizin şasi numarasını ve güncel kilometre değerini bildirerek, yağ pompasının değiştirilmesi için uygun bir randevu ayarlanmasını sağlamanızı önemle tavsiye ederiz.

Bayi ziyaretiniz için bu mesajın çıktısını alıp yanınızda götürebilirsiniz.Tüm bu işlemler elbette ki ücretsiz olarak yapılacaktır.

Bu geri çağırmanın sebep olabileceği rahatsızlıktan dolayı özür dileriz. Ancak müşterilerimizin ve araçların güvenliğini sağlamak adına yapmak zorunda kaldığımız bu geri çağırma işleminden dolayı bizi anlayışla karşılayacağınıza inanıyoruz.

Sizlerin her zaman güvende olması, tabii görevimizdir.

Saygılarımızla,

Yamaha Motor Türkiye






YAMAHA MOTOR TURKEY

Fatih Mah. Yakacık Cad.
NO:19 Samandıra Sancaktepe
İstanbul / Turkey

Telephone : 0 850 399 07 07
Fax : +90 (0) 216 561 86 10(118)
Website : www.yamaha-motor.com.tr

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------

Pardon arkadaşlar, bir önceki sayfaya baksaymışım sizin çoktan servise gittiğinizi görürmüşüm :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------

Bende bugün servise uğradım şaseden baktılar ve kayıt açtılar 7-10 güne çağrılacağımı söylediler.Bu arada elindeki kağıttan (sıkıntılı parçalar işaretli ve açıklamalıydı tam içeriğini göremedim ) resimli olarak yağ pompası dişlisinden kaynaklandığını söyledi.
Plastik parça yüksek devir çevirdiğinde sıyrılıyormuş bu nedenle motor yağlanmadığı için arıza çıkartıyormuş.7000 8000 deviri fazla geçme dedi.Henüz servise uğramayan arkadaşların motoru fazla zorlamamasını tavsiye ederim.
[url]http://i.hizliresim.com/1dWjWY.jpg[/url]

Peki yukarıdaki foto eski parça mı yeni taktıkları parça mı?
 
Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
366
1 senedir motoru kullanıyoruz yüksek devirlerde niye hiçbir şey olmadı şimdiye kadar acaba?
 
Katılım
9 Ağu 2014
Mesajlar
40
Arkadaşlar az önce Yamaha Anadolu'ya gittim şaşeden kontrol ettiler benim motorun da parçaları değişecek motoru da bu bayiden aldım. Usta yağ ve yağ filtresinin de değişmesi gerektiğini söyledi ama bunların ücretini benden talep ediyorlar, Kaplan motorla görüştüm onlarda bütün masrafların Yamaha tarafından karşılanacağını söyledi. Yamaha Türkiye'yi aradım kesin bilgi vermiyolar mail ile ulaşın diyolar. Kimsenin kimseden haberi yok bu nasıl iş anlamadım kaldı ki 300 km önce 1000 km bakımı yaptırıp zaten para ödedim. Bu işlemi yapan arkadaşlar lütfen detaylı bilgi verir misiniz bi açıklığa kavuşturalım şu işi.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Kesinlikle hiç bir ücret alınmadı. Hatta 1 hafta önce 5000 bakımını yaptırdım yağ vs yeni konmuştu. Böyle saçma bir ücret talebi olur mu. Anadolu yıldız bunlar ne biçim iş yapıyorlar yazıklar olsun.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
türkiyede en cigerli makinalardan birine sahibim(stock haliyle. motorumun görmedigi sey kalmadı 3. vites teker mi ararsın padleri sürtmek mi 6. vites yanlamak mı top speed 193 (egimsiz) motordan cok memnundum fakat bugün hic bisey yapmadıgım halde durup duruken gaz acmaya basladıgımda fmfli crf sesi gibi ses cıkmaya basladı cekistede azalma basladı beni rahatsız etti tabikide servise gittim piston sekman kitlemis dediler parcaları o kadar kalitesiz ki kendi motorumdan sogudum serviste cok ilgili degiller yani r25 alıcaklar bir kez daha düsünsün 2. el motor alıcaksanız herseyini adam akıllı kontrol edin ve 5. binden fazla motor almayın derim

Tercumesi "Motorun anasini ziyaaaa'ladim simdi elimde kaldi sikayetciyim"
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
23
Geri çağırma işleminde debriyaj TAS'ı ile ilgili bir işlem yapılıyor mu? Yoksa sadece yağ pompası mı değişiyor.

Bayi aradığında özellikle sordum, yağ pompası dışında debriyaj tası da değişecek mi diye, hayır cevabını aldım, bize gelen maile göre işlem yapacağız, mailde TAS yok dendi, fakat forumda bi arkadaşın tas da değişmiş, bu konuda bilgi alan var mı?
 
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
284
bugün bayiden aradılar yeni liste gelmiş servise çağırdılar gittim garanti işlemi düzenlediler yağ pompası ve debriyaj tası değişecek motorum 2016 mayıs ayında aldım 2 hafta önce sorgulattığımda sorun çıkmamıştı
 
Katılım
11 May 2016
Mesajlar
16
Merhaba arkadaslar, motosikletim bazen 2 ci vitesten 1'e gecmiyor, ekranda da hicbisey cikmiyor, bu sorun elimi debriyajdan kaldirdiktan sonra tekrar 2 ye gecerek duzeliyor. Servise birakirken de ikaz ettim, oyle bir iki tur atmayla anlasilmaz dedim.Aksama servise gittigimde bisey olmadi dediler. Acaba problem nedir?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst