- Katılım
- 29 Tem 2014
- Mesajlar
- 131
adam kara borsacı resmen.. hevesle bir an önce motor almak isteyenlerden faydalanmak istiyor apaçık :mrgreen:
Merhaba arkadaşlar, bende ilk R25 sahibi olanlardanım Aydın merkezdeyim hava şartlarından dolayı çok az kullanabilmeme rağmen ilk izlenimlerim gayet olumlu. Daha önce Cbr250 kullanan birisi olarak güç, tork, görünüm açısından kıyaslanamayacak kadar açık önde bi motor. Lastik ve aynalar biraz eleştirilebilir ki zaten lastik konusunu birçok arkadaş çözümü bulmuş direk değiştiriyorlar. Motorda farkettiğim başka bir özellikte şehir içinde oldukça kıvrak gayet güzel bir kullanım sunuyor. Ayrıca egzoz sesi nede değinmeden geçemeyeceğim 250 cc motorlar içerisinde gayet tatmin edici bi sesi var özellikle üst devirlerde ben beğendim. Şimdilik paylaşacaklarım bunlar, tüm alanlara hayırlı olsun, almak isteyenlerde inşallah en kısa sürede kavuşmaları dileğiyle..
Merhaba arkadaşlar, bende ilk R25 sahibi olanlardanım Aydın merkezdeyim hava şartlarından dolayı çok az kullanabilmeme rağmen ilk izlenimlerim gayet olumlu. Daha önce Cbr250 kullanan birisi olarak güç, tork, görünüm açısından kıyaslanamayacak kadar açık önde bi motor. Lastik ve aynalar biraz eleştirilebilir ki zaten lastik konusunu birçok arkadaş çözümü bulmuş direk değiştiriyorlar. Motorda farkettiğim başka bir özellikte şehir içinde oldukça kıvrak gayet güzel bir kullanım sunuyor. Ayrıca egzoz sesi nede değinmeden geçemeyeceğim 250 cc motorlar içerisinde gayet tatmin edici bi sesi var özellikle üst devirlerde ben beğendim. Şimdilik paylaşacaklarım bunlar, tüm alanlara hayırlı olsun, almak isteyenlerde inşallah en kısa sürede kavuşmaları dileğiyle..
r25 dün teslim aldım cbr125 imi satmadan aldığım için bir karşılaştırma yaptım elciklerdeki sinyal düğmeleri ve diğer butonlari, honda ya göre bir gömlek aşağıda ama gerçekten torqu çok yüksek acayipte yakışıklı....
http://i.imgur.com/INQvXYf.jpg
Aynı mesajı atacaktımHayırlı olsun ve Hoşgeldiniz.Bende Aydın Kuşadası'da yaşıyorum,bu taraflara gelirseniz çay ısmarlarımyakın yerlerde ki herkes ile iletişimde kalmaya çalışıyorum Yaşasın Aydın MT
![]()
![]()
Aynı mesajı atacaktım![]()
r25 dün teslim aldım cbr125 imi satmadan aldığım için bir karşılaştırma yaptım elciklerdeki sinyal düğmeleri ve diğer butonlari, honda ya göre bir gömlek aşağıda ama gerçekten torqu çok yüksek acayipte yakışıklı....
http://i.imgur.com/INQvXYf.jpg
BU KRENAJ KORUMALARIN (KORUMA TAKOZU) KRENAJ DELMEDEN YAPILIYORMU YOKSA İLLA DELİNECEKMİ ???
Aydın kardeşler takoz yapmış. Fuarda satacaklar.
o zaman şöyle yapalım Aydın'da ki bütün R25 sahiplerine bir gün Kuşadasında hep beraber muhabbet sohbet eşliğinde çay içelim,aç isek yemek yiyelim nasıl fikir![]()
aga şu başlığa yazmayın artık ya üzülüyorum. 1 sene daha yazmayın nolur![]()