Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
10
Merhaba arkadaşlar, bende ilk R25 sahibi olanlardanım Aydın merkezdeyim hava şartlarından dolayı çok az kullanabilmeme rağmen ilk izlenimlerim gayet olumlu. Daha önce Cbr250 kullanan birisi olarak güç, tork, görünüm açısından kıyaslanamayacak kadar açık önde bi motor. Lastik ve aynalar biraz eleştirilebilir ki zaten lastik konusunu birçok arkadaş çözümü bulmuş direk değiştiriyorlar. Motorda farkettiğim başka bir özellikte şehir içinde oldukça kıvrak gayet güzel bir kullanım sunuyor. Ayrıca egzoz sesi nede değinmeden geçemeyeceğim 250 cc motorlar içerisinde gayet tatmin edici bi sesi var özellikle üst devirlerde ben beğendim. Şimdilik paylaşacaklarım bunlar, tüm alanlara hayırlı olsun, almak isteyenlerde inşallah en kısa sürede kavuşmaları dileğiyle..
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Alan arkadaşlarımıza Hayırlı olsun, Kazasız belasız kullanırlar İnşAllah, Bizlerde Mart başını bekliyoruz, Tek sıkıntımız Zam gelmesi, sanırım 2-3 güne kadar fuar vesilesiyle kesin fiyat belli olur, birçok arkadaşımızın beklentisi 500 tl civarında bir artış olacağı yönündedir. Siyahı daha güzel gibi :)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
Merhaba arkadaşlar, bende ilk R25 sahibi olanlardanım Aydın merkezdeyim hava şartlarından dolayı çok az kullanabilmeme rağmen ilk izlenimlerim gayet olumlu. Daha önce Cbr250 kullanan birisi olarak güç, tork, görünüm açısından kıyaslanamayacak kadar açık önde bi motor. Lastik ve aynalar biraz eleştirilebilir ki zaten lastik konusunu birçok arkadaş çözümü bulmuş direk değiştiriyorlar. Motorda farkettiğim başka bir özellikte şehir içinde oldukça kıvrak gayet güzel bir kullanım sunuyor. Ayrıca egzoz sesi nede değinmeden geçemeyeceğim 250 cc motorlar içerisinde gayet tatmin edici bi sesi var özellikle üst devirlerde ben beğendim. Şimdilik paylaşacaklarım bunlar, tüm alanlara hayırlı olsun, almak isteyenlerde inşallah en kısa sürede kavuşmaları dileğiyle..

bende elcikleri beğenmedim. ama şöyle düşünmek lazım:
elcik sinyal gibi şeyler s onuçta beğeniye göre değiştirilebilir. bence önemli olan şasi (diamond), motorun teknolojisi (çift silindir 36bg 14 bin devir) arka maşa (r6 gibi), aks mesafesi neredeyse r1 kadar vs vs daha sayabilirim. zaten herşeyiyle 10 numara mükemmel üretipte fiyat cazibesi olması mümkün değil. adamlar elcikti lastikti ekonomiye gitmişler işte.iyi de yapmışlar kanımca. ben eminim irc lastikleriyle 15 bin km yapacak arkadaşlarımızda olacaktır.
 
Katılım
16 Eki 2014
Mesajlar
335
Merhaba arkadaşlar, bende ilk R25 sahibi olanlardanım Aydın merkezdeyim hava şartlarından dolayı çok az kullanabilmeme rağmen ilk izlenimlerim gayet olumlu. Daha önce Cbr250 kullanan birisi olarak güç, tork, görünüm açısından kıyaslanamayacak kadar açık önde bi motor. Lastik ve aynalar biraz eleştirilebilir ki zaten lastik konusunu birçok arkadaş çözümü bulmuş direk değiştiriyorlar. Motorda farkettiğim başka bir özellikte şehir içinde oldukça kıvrak gayet güzel bir kullanım sunuyor. Ayrıca egzoz sesi nede değinmeden geçemeyeceğim 250 cc motorlar içerisinde gayet tatmin edici bi sesi var özellikle üst devirlerde ben beğendim. Şimdilik paylaşacaklarım bunlar, tüm alanlara hayırlı olsun, almak isteyenlerde inşallah en kısa sürede kavuşmaları dileğiyle..

Hayırlı olsun ve Hoşgeldiniz.Bende Aydın Kuşadası'da yaşıyorum,bu taraflara gelirseniz çay ısmarlarım :) yakın yerlerde ki herkes ile iletişimde kalmaya çalışıyorum Yaşasın Aydın MT :p :p
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
10
Teşekkürler manofsteel inşallah geldiğimde çayınızı içerim sizede hayırlı olsun.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
YAMAHA YZF R25 alan arkadaşların hepsine hayırlı olsun, Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin. kaça aldıysanız ucuza almışsınız :mrgreen: aldınız tabi lansman fiyatından ağzınız kulaklarınızda:cat: bende düşünüyorum inşallah mart sonuna doğru aranıza katılmayı. alan arkadaşlardan bol resim video ve yorum bekliyorum. Alanyadan alıpta bu gruba üye olan varmı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------

r25 dün teslim aldım cbr125 imi satmadan aldığım için bir karşılaştırma yaptım elciklerdeki sinyal düğmeleri ve diğer butonlari, honda ya göre bir gömlek aşağıda ama gerçekten torqu çok yüksek acayipte yakışıklı....

http://i.imgur.com/INQvXYf.jpg

motorun hayırlı olsun. alanya etkin ticaretten aldın galiba değilmi? saat 4 de bi arkadaşınla birlikte geldin cbr 125 ile. 07 ezk ile başlıyordu yanlış hatırlamıyorsam:)
 
Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
11
ben bayii nin KARADAYI NAZİLLİ UYGAR BEYİN söylediği fiyatı yazdım ama tekrar gidersem bu konuyu konuşucam :):)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------

alan arkadaşlar bu motor için koruma takozu işi nasıl olacak bir bilgisi olan var mı acaba ?
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Fiyat konusunda ikinci parti için fazla zam gelmesini beklemiyorum. 500 TL yi geçmez umarım.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
r25 dün teslim aldım cbr125 imi satmadan aldığım için bir karşılaştırma yaptım elciklerdeki sinyal düğmeleri ve diğer butonlari, honda ya göre bir gömlek aşağıda ama gerçekten torqu çok yüksek acayipte yakışıklı....

http://i.imgur.com/INQvXYf.jpg

Benimde incelediğimde, motorun plastik aksam gösterge butonları elcikler Honda cbr125 ve 250 den malzeme olarak kötü olduğu dikkatimi çekti, Elimi ön karenajlardaki boya üzrerinde gezidirdim boya işçiliğide Honda CBR250 yi aratıyor, honda gibi kusursuz değildi

Ama asıl olay motorunda, üstteki arkadaşın dediği gibi... Keyifli keyifli gazlarken insan malzemenin, işçiliğin bir tık aşağı olduğuna pek takılmaz

Motoru ve elektronik aksamı sorunsuz çıksın bir japondan beklendiği gibi,yeterli.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
BU KRENAJ KORUMALARIN (KORUMA TAKOZU) KRENAJ DELMEDEN YAPILIYORMU YOKSA İLLA DELİNECEKMİ ???

cbr da şu şekilde delinmeden yapılıyor ama r25 de nasıl olur bilemem.
cbr250r.jpg
 
Katılım
8 Şub 2015
Mesajlar
20
Aydın kardeşler takoz yapmış. Fuarda satacaklar.

hocam nerden öğrendin?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------

arkadaşlar. yarın fuarda satış olup olmayacağı ile ilgili net bilgisi olan var mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
10
o zaman şöyle yapalım Aydın'da ki bütün R25 sahiplerine bir gün Kuşadasında hep beraber muhabbet sohbet eşliğinde çay içelim,aç isek yemek yiyelim nasıl fikir :)

Bana uyar diğer arkadaşlarda uygun olurlarsa

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:45 ----------

Bu arada motor almak isteyen arkadaşlar var ise dün Yamaha Utku dan (Aydın Bayisi) duyduğuma göre 1 adet motor gelicekmiş kendisine birkaçgün içinde bilginiz olsun
 
Katılım
16 Eki 2014
Mesajlar
335
aga şu başlığa yazmayın artık ya üzülüyorum. 1 sene daha yazmayın nolur :(

Hocam bende üzülüyorum alamadığım için fakat takip etmeliyiz ki motorun ciğerine kadar öğrenmeliyiz kullanan kişilerden,daha sonra elbet alıcaz,sonuçta Ferrari kadar pahalı ve vergisi yüksek değil,alınır yani :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst