Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
umarım 2. partide siyahta olur, fiyat konusu kesinleşse iyi olacak, pahalı falan olursa bizde başka markalara bakalım.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460

Adam oradaki uyanık satıcının lafıyla motoru alıyor (Abii, motor yok satıyor, bugün al yarın 15 bin'e satarsın), sonra almışken "Bir bakalım diyor kaç basıyormuş bu ?" çıkıyor çevre yoluna ibreyi sona dayayıp motorun canını çıkarıyor sonra satacak enayi arıyor. Aslında plakasız 50 km'de motor satmayı suç kapsamına sokup direk adamı mahkemeye çıkaracaksın bir tane bu kilemetrelerde plakasız motor kalmayacak. Hep söylüyorum, bir yasa olmalı ve aracın plakası çıktığı anda otomatik olarak fiyatı %10 düşmeli. İsterse hiç kullanılmasın. Bir gün sonra satacaksan niye alıyorsun ?
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Bazı uyanıklar enayi geziyor, bir sonraki parti 1 hafta 10 gün sonra geliyor ve 2015 model fiyatıda en fazla 250-1000 tl arasında artacak, sazanlar sizi neyin kafasını yaşıyorsunuz?
 
Katılım
25 May 2013
Mesajlar
556
Adam ilana motor koymus bir afra tafra sanki ithalat yapan distribütör firma zannedersin
 
Katılım
29 Ara 2013
Mesajlar
135
15ten bir kuruş altına olmaz demiş.Birde Rosso 2 lastik taksaymış 0 mt-07 parası ister herhalde.
 
Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
11
oncelikle merhabalar ben celal yepisyeni r 25 sahibiyim onceki sayfalarda bir arkadaş görmüş galiba beni nazillide
motordan bahsetmek gerekirse beklentilerimin kat ve kat üstünde çıktı yeni kasa cbr nazaran estetik tork vb özelliklerde fark atmış
ben 50 km kadar sürdüm yüksek devirde (şimdilik 8 11 dv arası) ani hızlanması çok mükemmel bende bayii ile konuştuğumda 2 parti modeller
iyi zam bekliyoruz dediler ve şunuda söyledi bu motor 14500 olur muhtemelen ama genede bu sene rekor kırarız dedi ve şu örneği verdi mt 07 fuar fiyatı 15900 şu anki fiyatı malum son olarak şunda söylerim adam demişti çok talep var diye ben motoru almaya gittiğimde 1 saatte en az 6-7 kişi aradı YANİ HONDA 250 CC devri bitti artık
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
oncelikle merhabalar ben celal yepisyeni r 25 sahibiyim onceki sayfalarda bir arkadaş görmüş galiba beni nazillide
motordan bahsetmek gerekirse beklentilerimin kat ve kat üstünde çıktı yeni kasa cbr nazaran estetik tork vb özelliklerde fark atmış
ben 50 km kadar sürdüm yüksek devirde (şimdilik 8 11 dv arası) ani hızlanması çok mükemmel bende bayii ile konuştuğumda 2 parti modeller
iyi zam bekliyoruz dediler ve şunuda söyledi bu motor 14500 olur muhtemelen ama genede bu sene rekor kırarız dedi ve şu örneği verdi mt 07 fuar fiyatı 15900 şu anki fiyatı malum son olarak şunda söylerim adam demişti çok talep var diye ben motoru almaya gittiğimde 1 saatte en az 6-7 kişi aradı YANİ HONDA 250 CC devri bitti artık
MT-07 sayfasını inceledim fuarda abs siz modeli 17900 tl ye satışa çıkmış.(Bilginize)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
bence 14500 olmasa daha iyi. yani 13500 fiyatıyla devam etmelerini ümit ederim. çünkü ben 13500 den aldım herkesin de bu uygun fiyattan sahip olmasını isterim. 14500 15 falan biraz fazla olabilir motorun hedef kitlesine. ben fiyatın düşük tutulup önce piyasaya hakim olması düşüncesindeyim. ben bayiye benzini koyup binicem dedim 400 e anlaştık. 13500+400 yani. bide michelin pilot road lastik siparişi verdim ama lastikçi acaip yoğun lastiklerim hala gelmedi. meğer her alan yeni lastik sipariş vermiş nerdeyse:)). bu beni sevindirdi. demekki artık motosikletin sadece "gazlayabilen!!" değil "durabilen" ve "viraj alabilen" olması gerektiği bilinci yavaş yavaş oturuyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst