- Katılım
- 19 May 2014
- Mesajlar
- 2,499
Allah'ım bu ülkede ne kadar zeki insan var yaa :jocolor:
Alan arkadaşlar plaka/ruhsat/sigorta vb masraflar ne tuttu?
MT-07 sayfasını inceledim fuarda abs siz modeli 17900 tl ye satışa çıkmış.(Bilginize)oncelikle merhabalar ben celal yepisyeni r 25 sahibiyim onceki sayfalarda bir arkadaş görmüş galiba beni nazillide
motordan bahsetmek gerekirse beklentilerimin kat ve kat üstünde çıktı yeni kasa cbr nazaran estetik tork vb özelliklerde fark atmış
ben 50 km kadar sürdüm yüksek devirde (şimdilik 8 11 dv arası) ani hızlanması çok mükemmel bende bayii ile konuştuğumda 2 parti modeller
iyi zam bekliyoruz dediler ve şunuda söyledi bu motor 14500 olur muhtemelen ama genede bu sene rekor kırarız dedi ve şu örneği verdi mt 07 fuar fiyatı 15900 şu anki fiyatı malum son olarak şunda söylerim adam demişti çok talep var diye ben motoru almaya gittiğimde 1 saatte en az 6-7 kişi aradı YANİ HONDA 250 CC devri bitti artık