- Katılım
- 21 Nis 2015
- Mesajlar
- 16
Elinde olan arkadaşım varsa 2013 ve öncesi r125 kullanım kılavuzunu bir yere upload edebilir mi acaba?Teşekkürler
Bu hafta içi alacağım inşallah bu aleti. Sıfır olarak alacağım arkadaşlar. Almadan önce makina hakkında öneriler verebilecek dostlarım varsa sevinirim.
Bir de kafama takılan bir şey: Ellerinde var mı diye Yetkili Yamaha bayilerini tek tek arıyordum ancak birisiyle konuşurken daha sorduğuma cevap vermeden "Alma onu. Sana R25 verelim R125'i satamazsın" gibisinden bir şey söyledi. Haklı olabilir fiyatı pahalı olan bir motor olduğu için pek tercih edilmiyor ve başlangıç motoru olduğundan çabuk sıkılacaksın, yükseltmek isteyeceksin olayları var.
Ancak kendi görüşlerim doğrultusunda; Motosiklete yeni başlayacağım için kesinlikle hız aramıyorum ve hız tutkusu olan birisi değilim. Bu motosikleti uzun bir süre tamamen alışana kadar kullanacağımı varsayıyorum.
Sizlerin de görüşlerinizi almak isterim, şimdiden cevap veren tüm dostlara teşekkürler.