Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ocak 2016
Mesajlar
45
Sana birkaç sorum var benimde :D Oturuş pozisyonu nasıl?Virajları almak için illaki yatırmak mı lazım?
Ben oturuş pozisyonunu beğeniyorum açıkçası kişiden kişiye değişiyor bu ustune oturup denemenizde fayda var başlarda biraz zor gelebilir.Virajlari almak için illa yatirmaya gerek tabikide yok yavaş donerseniz sorun yok. Ama zaten sürmeye başlayınca sizde yatirmanin keyfini farkedeceksiniz :)
 
Katılım
17 Nis 2016
Mesajlar
10
beyler 1.85 boy 98 kilo, ne dersiniz bu motor için, başlangıç motoru olarak ideal midir benim boyutlarda birine
 
Katılım
12 Tem 2014
Mesajlar
2
MERHABA ARKADAŞLAR 3 HAFTADIR ÇALIŞTIRMADIĞIM MOTORUMU GEÇEN GÜN ÇALIŞTIRMAK İSTEDİM VE MARŞ BASMADI AKÜ SUYUNU KONTROL ETTİM VE AZALMIŞTI VE FAZLA BİLGİM OLMADIĞI İÇİN BÜTÜN İÇİNDEKİNİ BOŞALTTIM VE KONULMASI GEREKTİĞİ KADAR SAF SU DOLDURDUM SİZCE ASİTLİ SU KOYMAM GEREKİYOR MU ŞİMDİ BABAMA SÖYLEDİM VE ÇOK KIZDI BOŞALTTIM DİYE :( KAFAMDA DELİ SORULAR
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
3
Bosaltmasan iyiydi cunki kendi asiti daha iyidir. Simdi asit koyup (plakalarin 1 cm ustu yeterlidir) sonra akuyu sarza baglatmalisin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Nis 2016
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
YZF R 125 2014 modelleri çok yakışıklı duruyor herkes bilirki :)
2016 modelleri arasında boyut farkı varmıdır? ya da değişen bir özelliği bilgisi olan biri aydınlatırsa sevinirim :)
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Arkadaslar merhaba gunlerdir yzf ariyorum aradigim motoru bulamadim istanbulda bi kac motora baktim ama yalanlar dolanlar..istanbul icinde motorunu satmak isteyen varsa beni bilgilendirebilir
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
5
Arkadaşlar boyum 1.94 yazın CBR alacaktım ama üstünde komik dururum diye YZF bakmaya başladım.

Grenaj fiyatları ne kadar ?
Ikinci el piyasası nasıl (Çanakkale)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:21 ----------

Arkadaşlar boyum 1.94 yazın CBR alacaktım ama üstünde komik dururum diye YZF bakmaya başladım.

Grenaj fiyatları ne kadar ?
Ikinci el piyasası nasıl (Çanakkale)
https://youtu.be/agIWWeIRPKo dakika 11 . Gerçekten bu kadar pahalimi grenaj
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
861
Sırf sorularınızı cevaplayayim diye girdi siteye :)
* Akü suyunu boşaltmak kötü olmuş sadece saf su değil onun asit oranı da oluyor. Bir bilene gösterin. Benim motor kış boyu yatıyor akuyu çıkarıyorum tabi. Sezonda akuyu bakıyorum tek mars ile çalışıyor.
* Yzf nin karenajlar çok pahalı. Motorda fazlaca karenajlar var cbr o yönden daha iyi. Dusmemeye çalışın bu motor ile.
* Yakıt , sözü edilmeyecek kadar az yakıyor. 1litre ile yaklaşık 50km gidersiniz ama kullanıcıya gore 45km de olabilir
* Yeni kasa evet daha yakışıklı bunda en büyük pay on catallara ters teleskopik olup hayvan gibi kalın olması. Ama yeni kasa olsun eski kasa olsun genişlik,yukseklik ,ölçüler aynı
* 1,85boy 98 kilo sorun olmaz kurtarır. Ben de o boydayim 90kiloyum boyun avantajından dolayı daha rahat kullanırsınız.
* Virajları yatmadan da donebilirsiniz ancak yatmanin keyfini alınca düz donmezsiniz
Sağlıcakla.. sorusu olan sorabilir
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Arkadaşlar merhaba.2013 yzf 125 için bir türlü zincir bulamadım.4.28 131 bakla veya üstü sadece ybn marka var o da çok kötü.SFR marka bakla sayısı hep az.Temin edebileceğim bir yer biliyor musunuz ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst