- Katılım
- 24 Kas 2015
- Mesajlar
- 44
Bende araniza yeni katildim arkadaslar. Resim atayim ve ardindan sorumu sorayim. Replica egsoz ariyorum faydasi nelerdir zarari nelerdir
[url]http://i.hizliresim.com/0nWovo.jpg[/url]
Sana birkaç sorum var benimde
Bende araniza yeni katildim arkadaslar. Resim atayim ve ardindan sorumu sorayim. Replica egsoz ariyorum faydasi nelerdir zarari nelerdir
[url]http://i.hizliresim.com/0nWovo.jpg[/url]
Ben oturuş pozisyonunu beğeniyorum açıkçası kişiden kişiye değişiyor bu ustune oturup denemenizde fayda var başlarda biraz zor gelebilir.Virajlari almak için illa yatirmaya gerek tabikide yok yavaş donerseniz sorun yok. Ama zaten sürmeye başlayınca sizde yatirmanin keyfini farkedeceksinizSana birkaç sorum var benimdeOturuş pozisyonu nasıl?Virajları almak için illaki yatırmak mı lazım?
Bende araniza yeni katildim arkadaslar. Resim atayim ve ardindan sorumu sorayim. Replica egsoz ariyorum faydasi nelerdir zarari nelerdir
[url]http://i.hizliresim.com/0nWovo.jpg[/url]
Ben 1 2 aya saticam sen bekleyemezsin galibaarkadaşlar 2014 YZF R125 alacagım aramızda satmak isteyen var mı ?
Yok kardesim 33 sonu
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------
Ben 1 2 aya saticam sen bekleyemezsin galiba![]()
https://youtu.be/agIWWeIRPKo dakika 11 . Gerçekten bu kadar pahalimi grenajArkadaşlar boyum 1.94 yazın CBR alacaktım ama üstünde komik dururum diye YZF bakmaya başladım.
Grenaj fiyatları ne kadar ?
Ikinci el piyasası nasıl (Çanakkale)