2013 model yzf mi sattım... 4 ay önce 2015 almak için. yamaha bu sene sadece kırmızı rengi mevcut ecnebi sitelerinde mavi var ancak türkiyede race red mevcut. mavinin gelme ihtimali sizce nedir. bilgisi olan varmı. birde fiyattı var işin sonunda 12.800 lira aradaki fark baya yuksek abs var birtek değişiklik olarak bu sene. R25 ise 13.900 sizce R25 mi yoksa R125 mi arada kaldım![]()
Merhaba arkadaşlar.
Yamaha yzf r 125 alıpta sıkıntı yaşayan varmı ?
Sibop kesen veya Silindir-Piston atmak zorunda kalan motoru kitleyen varmı ?
Yani gerçekten ciddi anlamda kaliteli mi ?
Öğrenmek istiyorum çünkü gönlümde var yaza doğru bende almak istiyorum.
Bilgilendirebilirseniz sevinirim.
yazdığınız sorunları yaşayan kimseyi görmedim hocam.
motor çok kaliteli,
kesinlikle tavsiye ederim. sıkıntı yaşamazsınız.
ama alırken dikkat edin, bazıları tam apaçi gibi kullanıyor.
Merhaba arkadaşlar.
Yamaha yzf r 125 alıpta sıkıntı yaşayan varmı ?
Sibop kesen veya Silindir-Piston atmak zorunda kalan motoru kitleyen varmı ?
Yani gerçekten ciddi anlamda kaliteli mi ?
Öğrenmek istiyorum çünkü gönlümde var yaza doğru bende almak istiyorum.
Bilgilendirebilirseniz sevinirim.
Arkadaşlar herkese merhaba,
Öncelikle kendimi tanıtayım, ismim Özgür 25 yaşındayım İstanbul' da yaşıyorum. Kısmetse inşallah yarın bende yzf-r125 ime kavuşuyorum. Sabahtan beri gözüm sürekli saatte sanki bu gün ilerlememek için ant içmişAilem ve arkadaşlarım çok karşı olmasına rağmen çocukluk hayalim olan motoruma artık kavuşuyorum çok fena heyecanlıyım
Bu yüzden sebep arkadaş çevremin büyük bir çoğunluğunu değiştirmek zorundayım ama malesef hiç üzülmüyorum. Uzun bir süre cbr 125r ile yzf-r125 arasında kalmıştım umarım doğru bir karar verdim. Arkadaşlar bu arada sizlerden ricam dediğim gibi İstanbul / Ümraniye'de yaşıyorum, bu yaşıma kadar çok araba kullandım ama hiç motor tecrübem olmadı, yani demek istediğim bana başım sıkıştığında yardımcı olabilecek herhangi bir aksamın problem çıkarmasına ilişkin önerebileceğiniz servis veya ustalarınız olursa çok sevinirim. Aranıza katılmak gerçekten çok heyecanlandırıcı, umarım bu yolla başlayan sağlam dostluklar kurabiliriz. Herkese tekrardan selamlar, iyi forumlar.
yavas yavas motor pıyasasının hareketlenmeye basladıgı zamanlar gelıyor ve sıfır motorlara zam geldıkce 2, el satıcılarıda aynı oranda zam yapıyor..siz fiyat yazana degıl para verip alana bakın...buralarda 2012 cbr125 6800 den aşagı veren yoktu arkadaş gidip konyada alıp gelicek öyle abartıldıgı kadar yol masrafıda yok +100 tl en fazla sadece 5200 tl ye aynı model ve daha az km de kazasız cbr125 i ...bende motorumu cuma günü gittim vandan aldım geldim.burda motormu yoktu vardı fakat ılandakıler satıcı değildi adamlar sıfır fıyatına 2, el motor yazmıs
hayırlı olsun fotoğrafları bekliyoruz
ustayla iş yapma yamaha Ümraniye yıldız ticarete götür.
servis iyidir
Sen cbr al, ama gelip bunu yzf grubuna yazma. cbr grubuna yaz. benim cbr' vardı satıp yerine yzf' aldım. kullanmadan bilemezsin.
arkadaşlar yzf r125 de son bir ayda bi fiyat artışımı oldu sahibinden.com dan takip ediyorum almak istiyorum biraz daha ucuzlar derken fiyat iyice arttıale:
yavas yavas motor pıyasasının hareketlenmeye basladıgı zamanlar gelıyor ve sıfır motorlara zam geldıkce 2, el satıcılarıda aynı oranda zam yapıyor..siz fiyat yazana degıl para verip alana bakın...buralarda 2012 cbr125 6800 den aşagı veren yoktu arkadaş gidip konyada alıp gelicek öyle abartıldıgı kadar yol masrafıda yok +100 tl en fazla sadece 5200 tl ye aynı model ve daha az km de kazasız cbr125 i ...bende motorumu cuma günü gittim vandan aldım geldim.burda motormu yoktu vardı fakat ılandakıler satıcı değildi adamlar sıfır fıyatına 2, el motor yazmıs
şimdi o yorumu neden yazdıgımı anladınmı arkadas 2, el sürekli artıyor demıs ona cvp yazmısımhayırlı olsun fotoğrafları bekliyoruz
ustayla iş yapma yamaha Ümraniye yıldız ticarete götür.
servis iyidir
Sen cbr al, ama gelip bunu yzf grubuna yazma. cbr grubuna yaz. benim cbr' vardı satıp yerine yzf' aldım. kullanmadan bilemezsin.
hayırlı olsun fotoğrafları bekliyoruz
ustayla iş yapma yamaha Ümraniye yıldız ticarete götür.
servis iyidir
Sen cbr al, ama gelip bunu yzf grubuna yazma. cbr grubuna yaz. benim cbr' vardı satıp yerine yzf' aldım. kullanmadan bilemezsin.