Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
441
Arkadaşlar YZF R125 için egzosumu satıyorum ilgilenen varsa özelden yazsın detaylı yardımcı olurum...
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
64
2013 model yzf mi sattım... 4 ay önce 2015 almak için. yamaha bu sene sadece kırmızı rengi mevcut ecnebi sitelerinde mavi var ancak türkiyede race red mevcut. mavinin gelme ihtimali sizce nedir. bilgisi olan varmı. birde fiyattı var işin sonunda 12.800 lira aradaki fark baya yuksek abs var birtek değişiklik olarak bu sene. R25 ise 13.900 sizce R25 mi yoksa R125 mi arada kaldım :D
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
342
Arkadaşlar satılk orjinal Sjcam Sj4000 sıfır ürün kutusu hiç açılmadı. Ben kendime wifi'li modelini aldım. Wifi'siz olanı satmak için sipariş vermiştim. İlgilenen olursa bana ulaşabilir. Fiyat 250TL
10950703_10202382262118368_4383025074359935365_n.jpg
 
Katılım
6 Tem 2013
Mesajlar
255
Merhaba arkadaşlar.
Yamaha yzf r 125 alıpta sıkıntı yaşayan varmı ?
Sibop kesen veya Silindir-Piston atmak zorunda kalan motoru kitleyen varmı ?
Yani gerçekten ciddi anlamda kaliteli mi ?
Öğrenmek istiyorum çünkü gönlümde var yaza doğru bende almak istiyorum.
Bilgilendirebilirseniz sevinirim.
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
2013 model yzf mi sattım... 4 ay önce 2015 almak için. yamaha bu sene sadece kırmızı rengi mevcut ecnebi sitelerinde mavi var ancak türkiyede race red mevcut. mavinin gelme ihtimali sizce nedir. bilgisi olan varmı. birde fiyattı var işin sonunda 12.800 lira aradaki fark baya yuksek abs var birtek değişiklik olarak bu sene. R25 ise 13.900 sizce R25 mi yoksa R125 mi arada kaldım :D

hocam r25 13.500 lira. bu arada r125 de abs yokki onu nerden çıkardınız
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Merhaba arkadaşlar.
Yamaha yzf r 125 alıpta sıkıntı yaşayan varmı ?
Sibop kesen veya Silindir-Piston atmak zorunda kalan motoru kitleyen varmı ?
Yani gerçekten ciddi anlamda kaliteli mi ?
Öğrenmek istiyorum çünkü gönlümde var yaza doğru bende almak istiyorum.
Bilgilendirebilirseniz sevinirim.

yazdığınız sorunları yaşayan kimseyi görmedim hocam.
motor çok kaliteli,
kesinlikle tavsiye ederim. sıkıntı yaşamazsınız.
ama alırken dikkat edin, bazıları tam apaçi gibi kullanıyor.
 
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
3
arkadaşlar yzf r125 de son bir ayda bi fiyat artışımı oldu sahibinden.com dan takip ediyorum almak istiyorum biraz daha ucuzlar derken fiyat iyice arttı:pale:
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
yavas yavas motor pıyasasının hareketlenmeye basladıgı zamanlar gelıyor ve sıfır motorlara zam geldıkce 2, el satıcılarıda aynı oranda zam yapıyor..siz fiyat yazana degıl para verip alana bakın...buralarda 2012 cbr125 6800 den aşagı veren yoktu arkadaş gidip konyada alıp gelicek öyle abartıldıgı kadar yol masrafıda yok +100 tl en fazla sadece 5200 tl ye aynı model ve daha az km de kazasız cbr125 i ...bende motorumu cuma günü gittim vandan aldım geldim.burda motormu yoktu vardı fakat ılandakıler satıcı değildi adamlar sıfır fıyatına 2, el motor yazmıs
 
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
3
Benim mtorla uzun yol tecrubem yok hocm biraz daha yakn illerdn bkıyorum ama fiyatlar yüksek valla bufiyat ları görünce ninja düsünmeye bsladm heleki ninja 3yüz harika görünyo
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
9
Arkadaşlar herkese merhaba,

Öncelikle kendimi tanıtayım, ismim Özgür 25 yaşındayım İstanbul' da yaşıyorum. Kısmetse inşallah yarın bende yzf-r125 ime kavuşuyorum. Sabahtan beri gözüm sürekli saatte sanki bu gün ilerlememek için ant içmiş :) Ailem ve arkadaşlarım çok karşı olmasına rağmen çocukluk hayalim olan motoruma artık kavuşuyorum çok fena heyecanlıyım :) Bu yüzden sebep arkadaş çevremin büyük bir çoğunluğunu değiştirmek zorundayım ama malesef hiç üzülmüyorum. Uzun bir süre cbr 125r ile yzf-r125 arasında kalmıştım umarım doğru bir karar verdim. Arkadaşlar bu arada sizlerden ricam dediğim gibi İstanbul / Ümraniye'de yaşıyorum, bu yaşıma kadar çok araba kullandım ama hiç motor tecrübem olmadı, yani demek istediğim bana başım sıkıştığında yardımcı olabilecek herhangi bir aksamın problem çıkarmasına ilişkin önerebileceğiniz servis veya ustalarınız olursa çok sevinirim. Aranıza katılmak gerçekten çok heyecanlandırıcı, umarım bu yolla başlayan sağlam dostluklar kurabiliriz. Herkese tekrardan selamlar, iyi forumlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
861
Merhaba arkadaşlar.
Yamaha yzf r 125 alıpta sıkıntı yaşayan varmı ?
Sibop kesen veya Silindir-Piston atmak zorunda kalan motoru kitleyen varmı ?
Yani gerçekten ciddi anlamda kaliteli mi ?
Öğrenmek istiyorum çünkü gönlümde var yaza doğru bende almak istiyorum.
Bilgilendirebilirseniz sevinirim.

hiç yoksa 30 tane yzf kullanıcısı tanıyorum, bu motoru almak için 2yıl kadar bekledim. çoğu zaman araştırma yaptım bu dediğin sorunların hiç birini duymadım kimseden. şu an kendim de kullanıyorum çok şükür sorunsuz bir motor.
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Arkadaşlar herkese merhaba,

Öncelikle kendimi tanıtayım, ismim Özgür 25 yaşındayım İstanbul' da yaşıyorum. Kısmetse inşallah yarın bende yzf-r125 ime kavuşuyorum. Sabahtan beri gözüm sürekli saatte sanki bu gün ilerlememek için ant içmiş :) Ailem ve arkadaşlarım çok karşı olmasına rağmen çocukluk hayalim olan motoruma artık kavuşuyorum çok fena heyecanlıyım :) Bu yüzden sebep arkadaş çevremin büyük bir çoğunluğunu değiştirmek zorundayım ama malesef hiç üzülmüyorum. Uzun bir süre cbr 125r ile yzf-r125 arasında kalmıştım umarım doğru bir karar verdim. Arkadaşlar bu arada sizlerden ricam dediğim gibi İstanbul / Ümraniye'de yaşıyorum, bu yaşıma kadar çok araba kullandım ama hiç motor tecrübem olmadı, yani demek istediğim bana başım sıkıştığında yardımcı olabilecek herhangi bir aksamın problem çıkarmasına ilişkin önerebileceğiniz servis veya ustalarınız olursa çok sevinirim. Aranıza katılmak gerçekten çok heyecanlandırıcı, umarım bu yolla başlayan sağlam dostluklar kurabiliriz. Herkese tekrardan selamlar, iyi forumlar.

hayırlı olsun fotoğrafları bekliyoruz
ustayla iş yapma yamaha Ümraniye yıldız ticarete götür.
servis iyidir

yavas yavas motor pıyasasının hareketlenmeye basladıgı zamanlar gelıyor ve sıfır motorlara zam geldıkce 2, el satıcılarıda aynı oranda zam yapıyor..siz fiyat yazana degıl para verip alana bakın...buralarda 2012 cbr125 6800 den aşagı veren yoktu arkadaş gidip konyada alıp gelicek öyle abartıldıgı kadar yol masrafıda yok +100 tl en fazla sadece 5200 tl ye aynı model ve daha az km de kazasız cbr125 i ...bende motorumu cuma günü gittim vandan aldım geldim.burda motormu yoktu vardı fakat ılandakıler satıcı değildi adamlar sıfır fıyatına 2, el motor yazmıs

Sen cbr al, ama gelip bunu yzf grubuna yazma. cbr grubuna yaz. benim cbr' vardı satıp yerine yzf' aldım. kullanmadan bilemezsin.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
hayırlı olsun fotoğrafları bekliyoruz
ustayla iş yapma yamaha Ümraniye yıldız ticarete götür.
servis iyidir



Sen cbr al, ama gelip bunu yzf grubuna yazma. cbr grubuna yaz. benim cbr' vardı satıp yerine yzf' aldım. kullanmadan bilemezsin.

yazdıgın yazının neresı zorunuza gıttı arkdas 2, el ile ilgili bir sey yazmıs bende onA cevap yazdım.ve bu forumda hangı motor kullanırsaz kullansın her topiğe yazamaz diye bir yasak varda benimmi haberim yok...yazdıklarımı ıyı okuyunuz orda neden 2, el fıyatların arttıgını yazmısımı yzf şöyledir böyledir yazmamışım.ve yaşım 40 allaha şükür hangi yazıyı nereye yazacağımı kimseden öğrenecek yada kimsenin bana öğretmeye haddi yok.bu arada yzf kullanmadıgımı nerden biliyorsun..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------

arkadaşlar yzf r125 de son bir ayda bi fiyat artışımı oldu sahibinden.com dan takip ediyorum almak istiyorum biraz daha ucuzlar derken fiyat iyice arttı:pale:

yavas yavas motor pıyasasının hareketlenmeye basladıgı zamanlar gelıyor ve sıfır motorlara zam geldıkce 2, el satıcılarıda aynı oranda zam yapıyor..siz fiyat yazana degıl para verip alana bakın...buralarda 2012 cbr125 6800 den aşagı veren yoktu arkadaş gidip konyada alıp gelicek öyle abartıldıgı kadar yol masrafıda yok +100 tl en fazla sadece 5200 tl ye aynı model ve daha az km de kazasız cbr125 i ...bende motorumu cuma günü gittim vandan aldım geldim.burda motormu yoktu vardı fakat ılandakıler satıcı değildi adamlar sıfır fıyatına 2, el motor yazmıs

hayırlı olsun fotoğrafları bekliyoruz
ustayla iş yapma yamaha Ümraniye yıldız ticarete götür.
servis iyidir



Sen cbr al, ama gelip bunu yzf grubuna yazma. cbr grubuna yaz. benim cbr' vardı satıp yerine yzf' aldım. kullanmadan bilemezsin.
şimdi o yorumu neden yazdıgımı anladınmı arkadas 2, el sürekli artıyor demıs ona cvp yazmısım
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
9
hayırlı olsun fotoğrafları bekliyoruz
ustayla iş yapma yamaha Ümraniye yıldız ticarete götür.
servis iyidir



Sen cbr al, ama gelip bunu yzf grubuna yazma. cbr grubuna yaz. benim cbr' vardı satıp yerine yzf' aldım. kullanmadan bilemezsin.

Teşekkür ederim. :)

Dün R125'ime kavuştum daha iyileri sizlerin olur inşallah.

35davyd.jpg


2n8o300.jpg


15xamfa.jpg
 
Katılım
22 Şub 2015
Mesajlar
3
Herkese selamlar,

Yakın zamanda 2014 model R125 motorum ile ufak bir kaza geçirdim,virajda kaydı ve kafa granajı kırıldı,yan granajda çizikler meydana geldi,manet ve topuzda sürtünmeden dolayı aşınmalar meydana geldi,arka orta kuyruk kırıldı(stop lambası üzerindeki kapak). Yetkili servis kafa granajına 550TL(stickerların tanesine 40TL istedi),yan granaja 470TL,arka orta kuyruğa 60TL gibi bir ücret çıkardılar.

Kaza konusunda tecrübeli arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa çok sevinirim,çünkü serviste yaptırmak gerçekten çok pahalı,iki yapışkan etikete bile 80TL para istiyorlar. Örneğin yan granajı kaportacıya götürcem pasta-cila vs işe yararmı yada daha mantıklı tavsiyeleri olan varmı?

Şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
26
cok fazla ve cok derin çizikler varsa yan grenajı boyatmak daha iyi olur kafa grenajı eger parcaları duruyorsa cok fazla parcalanmamıssa bir kaportacıya göster tamir edebiliyorlar
 
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
3
Bu ne böyle parçalar nekadar pahalı motoru parçalara ayırsan bu şekilde 20 bin eder dolandırıcıliktan başka bişey degil
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
20
Öncelikle herkese merhaba,
Ben uygun fiyatlı yamaha yzf-125 arıyorum. Açıkcası pek bu işleri anlamıyorum ve nasipse ilk motorum olacak.
Uygun fiyatlı,temiz motor satan veya tavsiye edebilecek varsa yardımlarınızı bekliyorum.Şimdiden teşekkür ederim.
İyi forumlar dilerim.
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım uzun süredir zaten forumun bu konusunu okuyorum baya araştırıyorum çalışıp para biriktirmeye başlıyacagım bi gün bende kavuşucam bu motora nasip olursa :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst