Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Selamlar.
istanbuldan aldım. hem yamaha servise gösterdim, hemde ustamda expertiseye soktum. motorun aküsü dışında hiç bir sıkıntısı yok çok şükür. akü zayıflamış bazen marj basmıyor onuda yarın değiştiriyorum
aldığım net fiyat 6,800


10599614_1596912890523370_3417787491343439775_n.jpg
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
1,103

Fotoşokmu fotoşopmu bilmem ben 2015 diyorum sen 2014'ü söylüyorsun Yzf r125'in 2015 abs modeli daha Türkiye sayfasına eklenmemiş:cat: Yzf serinin 2015 rengi bu renkler r6,r25'in mavilerinin hepsi bu renk tonunda
Al:p
http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/supersport/yzf-r125.aspx#gallery=image|image=http://cdn.yamaha-motor.eu/product_assets/2015/YZF-R125/950-75/2015-Yamaha-YZF-R125-EU-Race-Blu-Action-006.jpg
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Fotoşok işin espirisi :)
Zaten adamlar kasayı yeni çıkardi daha ne kasası?
Hemde o resimler fotoşop yani böyle bir makine olsa yeni fotoğraflar çkerler diye düşünüyorum ben :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------

Türkiyeye henüz geleceğini sanmıyorum
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
1,103
Fotoşok işin espirisi :)
Zaten adamlar kasayı yeni çıkardi daha ne kasası?
Hemde o resimler fotoşop yani böyle bir makine olsa yeni fotoğraflar çkerler diye düşünüyorum ben :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------

Türkiyeye henüz geleceğini sanmıyorum

Kasa değişti demedik zaten onu nerden çıkarttın :)Renkler değişti diyorum renklerin bir çoğu her sene değişir zaten
 
Katılım
16 Mar 2012
Mesajlar
103
Katılım
20 Ocak 2015
Mesajlar
1
Arkadaşlar öncelikle hepinize çok selamlar tekeriniz düz bassın. Aranıza yeni katıldım motorsiklet kullanıcısı olarak cok yeniyim 2014 model bordo r125 sahibiyim. En yakında resim ve videoları paylaşıcam allah kısmet ederse. İzmirde ikamet ediyorum ve buraları arkadaşlarla konusup kaynaşmak organizasyonlar katılmak isterim allaha emanet olun :)
 
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
11
iyi akşamlar arkadaşlar istanbuldayım 2 moturuz 2 side yzf r125 bulşmak bilgi paylaşmak isteyen varsa konusalım bilgi paylaşımı + görüşürüz
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
23 Ocak 2015
Mesajlar
2
Önceliklere herkeze selamlar yaşım 18 boyum 190 Yaklış 1 aydır forumun bu bölümünü okuyorum baştan sona sebebi tabikide r125 1 yıldır bu moturun hayalini kurdum peder beyide ikna ettikden sonra moturu almaya karar kıldım ve yamaha bayiye gittik kaporamızı verdik motor bu ayın sonu gelicek yani yaklaşık 10 15 gun sonra alalah nasip ederse 1 yıllık hayalim gerçekleşiyor çok sabırsızım ve sizlerden öğreniceğim çok şeyler var , cbr 125 ile bu motor arasında cok gittim geldim ama cbr altımda kucuk durdugundan buna karar kıldım, ilk motor tecruben akülü scoter oldu son 5 aydırda babamın yamaha xmax 250cc motorunu kulanıyorum daha önce hiç vitesli kullanmadım hemen alışıcagımı düşünüyorum moturuma kavuştuktan sonra fotolarla ve sorularımla bu forumda sizi çok rahatsız edicem :D ve rodaj aşaması içinde sorularım olucak şimndilik bu kadar herkeze kazasız belasız sürüşler ...
 
Katılım
30 Ara 2014
Mesajlar
3
Kardeşim altın elbiseli adamı izlediysen çok zor olduğunu zannedersin ama çok kolay bi kullanıma sahip benimde ilk motorum yani ilk derken ilk kez sürdüğüm motor yzf ve kullanımı çok kolay merak etme sorun olmaz ama bana sorarsan tek zorluğu döndürmek ona alışman zor olur ve alışmadan sana tavsiyem 40-50 yi geçme çünkü istemsiz yatıyor ve bu seni korkutabilir frenlemesi frenleme hissi çok güzel ve durma kabileyeti mükemmel ani frenlemede ciğerlerini söküyor gaz tepkileri güzel 1 hafta içinde alışırsın merak etme yakıt olarak benim motor bir depoyla şehir içi 500 km deviriyor rodaj konusuna gelecek olursak kitapçığa uy
Not: ehliyetim yok ve olmamasının sebebi bu motor yüzünden çünkü diğer motorlar motor değil :)
 
Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
441
Arkadaşlar whatsapp yzf grubumuza girmek isteyenler isim soyisim ve numarasını özelden yazsın, rehberime kaydedip gruba alayım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst