Yamaha Yamaha YZF R125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
140
Selam YZF'ciler, geyiğe sardırmışsınız bakıyorum. Malüm ikinci el sitesinde ucuz bir YZF var, almayı düşünüyorum ancak bir kısım arkadaşlar ona o kadar para verilir mi, git CBR 125 al, 135 km/s zor görürsün gibisinden aklımı çelmeye çalışıyorlar. Siz ne diyorsunuz? İyi birşeyler söyleyin de gaza gelip alayım artık şu motoru. Hızlanması, sesi falan CBR'dan iyidir herhalde ha? Görüntüyü tartışmaya gerek yok zaten.
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
1
yzf r125

herkeze slmlar arkadaşlar :) yzf r125 almak istiyorum yeni başlıcam iyi bir motormudur yeni başalayanlar için idealmidir bide tek silindir olamsı sorun yaratırmı yolda bırakma boğulma gibi sorunlar çıkarırmı kısacasıı bu makina için beni aydınlatırsaniz sevinir şimdiden saolun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok süper bişeyy crb gbıı basıt hatları olan bırsey alcagıma bunu alırım tabıkı.
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
250
Gerçekten çok qüzel motor görünümüyle kalitesiyle tartısılmaz.Fiyatı baya bir tuzlu zaten tek handikapıda fiyatı olsa gerek ama o parayı 125 lik motora vermek yerine daha qüzel seyler yapılabilir kanaatindeyim.Ama içinden bir seste bu motora sahip olmalısın diyor ;)
Hayırlısı.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Anlaşılan Sitemizde YZF kullanan bir elin parmakları kadar arkadas yok ki motor hakkındak görüşlerini deneyimlerini paylaşmamışlar...

Kullanıcılar; kendinizi biraz gösterin; Madem bu motoru kullanıyosunuz deneyimlerinizi; motorun gidişini; yakıtını; hızını vs. vs. vs. paylasın da almak isteyen arkadaslarımız varr; onlara bilgi vereblelim :)
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
483
Hala öküz türkçesi konuşan , 'k' yerine 'q' yazan; araya büyük harfler koyan insan(sı)larımız var... Yazık gerçekten..
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
14
Hala öküz türkçesi konuşan , 'k' yerine 'q' yazan; araya büyük harfler koyan insan(sı)larımız var... Yazık gerçekten..

Kusura bakmayın 'sizce' yazarken büyük harf kullanmışım yanlışlıkla.Ama bu benim öküz olduğumu göstermez.Eğer eleştri yapılacaksa bu yapıcı bir şekilde olmalıdır.Sonuç olarak burası karşılıklı bilgi alış-verişinde bulunulan kaliteli ve seviyeli bir ortamdır.
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
483
Kusura bakmayın 'sizce' yazarken büyük harf kullanmışım yanlışlıkla.Ama bu benim öküz olduğumu göstermez.Eğer eleştri yapılacaksa bu yapıcı bir şekilde olmalıdır.Sonuç olarak burası karşılıklı bilgi alış-verişinde bulunulan kaliteli ve seviyeli bir ortamdır.

Hayır lafım size değildi. Kusura bakmayın. romeo isimli üyeye söylemiştim fakat eski mesajmış yeni farkettim. Yanlış anlaşılma oldu.
 
Katılım
11 Ağu 2009
Mesajlar
4
kim ne derse desin başlangıç motorlarının prensi bence bu motor. ama şuan Türkiyede hiç kalmadı. Alamadım bir tane. Ve ikinci eldede gözümün tuttuğu bir tane yok !!!
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kullanıcılar tek tek izlenimlerinizi paylaşsanız; Memnuniyetinizi dile getirseniz de biz de motor hakkında bilgi sahibi olabilsek :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst