Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 12 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ii ozman Gazlarız beraber dicemde
hADDİmi biliorm
meraq etme
:queen::queen::queen:
Yok yahu gazlarız ben hız yapamıyorum zaten
Yengeniz izin vermiyo![]()
yenqemin çenesi ve elleri dert qörmesin ozman
aliim gazlar sizin otarafada köfteye qeliriz bi ara
![]()
Yengenden izin almam lazım![]()
Yengenden izin almam lazım![]()
İllaki yazayım diye yapıyosun dimio bi kereydi
yau istanbuL mt yi kompLe qetiririm qelirsemyenqe izin verir yau
![]()
Hala öküz türkçesi konuşan , 'k' yerine 'q' yazan; araya büyük harfler koyan insan(sı)larımız var... Yazık gerçekten..
Kusura bakmayın 'sizce' yazarken büyük harf kullanmışım yanlışlıkla.Ama bu benim öküz olduğumu göstermez.Eğer eleştri yapılacaksa bu yapıcı bir şekilde olmalıdır.Sonuç olarak burası karşılıklı bilgi alış-verişinde bulunulan kaliteli ve seviyeli bir ortamdır.