Doğancım 24.100 Km de aldım. Tramer kaydında hiç bişe yok. Sadece sağa yatmışlıgı var sahibi söledi ufak tefek cizikler var.
Headers li akrepovic egsozlar. Power commander. falan filan işte
Ama aşırı atarlı bir makine anlayamadım yani. Haftasonu arkadaşımın r1 ini kullanmıştım kalkarken giderken falan hic bi sıkıntı cekmedim. Ama benim motoru aldım insan gibi kalkamıyorum gazı aşırı hasssas ya pati cekerek kalkıyorum yada bagırıyo motor aşırı hassas yani
Plakalıgım ve sinyallerim var eski sahibi verdi takmak nasıp olmadı daha![]()









cakalaz'ın konu içindeki gelecek 100postu :
cakalaz:kimse yok galiba
cakalaz:geçen günden resimler
cakalaz:bugünkü resimler
cakalaz:yine resim,kimse yokmu
cakalaz:bugün biraz dolaştım resimler
cakalaz:motoru sattım, kimsede yok :queen:
O motoru alanda ben olacağıml: