Yamaha Yamaha YZF R1 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
hayırlı uğurlu olsun..gerçekten mükemmel bi rengi var...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Doğancım 24.100 Km de aldım. Tramer kaydında hiç bişe yok. Sadece sağa yatmışlıgı var sahibi söledi ufak tefek cizikler var.
Headers li akrepovic egsozlar. Power commander. falan filan işte :)

Ama aşırı atarlı bir makine anlayamadım yani. Haftasonu arkadaşımın r1 ini kullanmıştım kalkarken giderken falan hic bi sıkıntı cekmedim. Ama benim motoru aldım insan gibi kalkamıyorum gazı aşırı hasssas ya pati cekerek kalkıyorum yada bagırıyo motor aşırı hassas yani :)

Plakalıgım ve sinyallerim var eski sahibi verdi takmak nasıp olmadı daha :)

Kardeşim Tekrar Hayırlı OLSun :) Sana R1 'in Seriliğini anlatmıstım. R1 ler 2 ye ayrılır; mekaniği pert olmaya yakın olanlar gitmez ; sağlıklı olanlar gider kardeşim :)
Bu arada Orjinal PLakalık ise; satınalabilirim :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
cakalaz'ın konu içindeki gelecek 100postu :
cakalaz:kimse yok galiba
cakalaz:geçen günden resimler
cakalaz:bugünkü resimler
cakalaz:yine resim,kimse yokmu
cakalaz:bugün biraz dolaştım resimler
cakalaz:motoru sattım, kimsede yok :queen:

O motoru alanda ben olacağım :pl:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Satınca yine Yeni "R1" Alacağım için ; Ben devamlı buralardayım :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
R1 sahiplerine gelsin :p

797961071_qtW4p-L.jpg
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
278
R1'in stop lambasıda güzel :queen: hyo kadar olmasada güzel ama :mrgreen:
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
34
Arkadaşlar yaw siz bu motorları ne için kullanıyorsunuz anlayamıyorum :mrgreen: :queen: :mrgreen:
evden markete marketten işe işten eve deseniz oda gazı acınca 3-5 dk (Bu motorun bu işler için olmadığını biliyorum kendinizi yormayın :mrgreen:)
bir şehirden bir şehire gidecek olsanız aç gazı 10 dakika
biz çin malı küçük cc li motoru daha çalıştırıp sizin ısıtma süreniz dahil olsa bile markete gidene kadar siz uzaya gider gelirsiniz :thumleft:
ee ya gazı açınca yol dayanmıyo bunlara size başka yollar yapsınlar süper olur valla :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ama alacaksın kahveni oturacaksın R1 karşısına işte en büyük heyecan seyredip dur :cherry:
Şaka arkadaşlar kimse alınmasın sakın maksat muhabbet ve espiri!!! ama bayılıyorum şu motorlara, önümde daha cok uzun yollar var racing'ler(SS) için ama sabırsızlıkla bekleyecem!

R1 Korkutucu, ürpertici, bir o kadarda mükemmel bir motor hiç binmek nasip olmadı ama inşallah 1 gün!!!
Kazasız sürüşler!!!:bestmt:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
R1 'de yolcu olacakmıs gibime geliyor :)
Sanırım CC düşürme zamanı geldi :p
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Bi aksilik olmazsa en gec Haziran gibi ben de katilicam bu basliga :) Yalniz cidden cok sasirdim R1 basligininin bu kadar bos olmasina :s R1ciler nerede cidden? Bi sorunumuz soracagimiz olsa kimlerle paylasicaz? :(
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
cakalaz'ın konu içindeki gelecek 100postu :
cakalaz:kimse yok galiba
cakalaz:geçen günden resimler
cakalaz:bugünkü resimler
cakalaz:yine resim,kimse yokmu
cakalaz:bugün biraz dolaştım resimler
cakalaz:motoru sattım, kimsede yok :queen:

O motoru alanda ben olacağım :pl:

Durumu iyi özetlemişsin.
Ama bakarsın bi gün bütün hyocular (motor alırken en önem verdiği özellik görüntü olduğundan ötürü) r6 cı r1 ci olup cıkar.Buralar bayram yerine döner :) .

Şaka bi yana doğan abi sendeki kasa en iyisi ya, şu renginede hastayım

18696646_1.jpg

n_dlm_pakwheels(com)_MX2_PakWheels(com).jpg

2004-Yamaha-R1a.jpg


Aslında şu arı kafalı r6 larda tam bi canavar ya.

Yamaha-Yfz-R6-2006-01.jpg


Gerci banamı öyle geliyo bilmiyorum ama r6 lar r1 den kalıp olarak daha ufak heralde.
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Evet r1'ler litrelikler arasindaki en genisi, o nedenle tum degerlendirmelerde en konforlu rahat litrelik diye geciyor ;) HAliyle r6dan daha kalipli ama r6 da cok daha yuksek.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Rizeye çokmu yağıyor şu sıra? fotoğraf göremez olduk,olmuyor böyle olmuyor:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst