- Katılım
- 12 Tem 2010
- Mesajlar
- 646
r6 bilgi paylaşım konusu yokmu yahu :d
bence yok o konuyuda sen aç ordan ilerlesin
r6 bilgi paylaşım konusu yokmu yahu :d
bence yok o konuyuda sen aç ordan ilerlesinbende r6 almayı düşünüyorum 15 bin tl'ye 2006 model üzeri bulabilirmiyim sence
tüm parasını böyle motosikletlere verenleri anlayamıyorum. hastalık bu olsa gerek.
Yarından itibaren aranızdayım :thumleft:
2005 Model Mavi R1 ...
Yarından itibaren aranızdayım :thumleft:
2005 Model Mavi R1 ...
güzel seçimYarından itibaren aranızdayım :thumleft:
2005 Model Mavi R1 ...
oy oy mavişmiş bide, peki o zaman bekliyoruzEvet arkadaslar; Yeni R1 'im ile aranızdayım... Hiç abartısız, CBR600F'ten 2.5 kat daha seri olduğunu diyebiliyorum ilk olarak
Satıs karanlığa kaldığı için, Foto cekemedim, Yarına dolacak burası![]()
[url]http://b1201.hizliresim.com/t/5/1lns9.jpg[/url]
Eleman açtığı başlıgı unutmuş anlaşılan,r6 bilgi paylaşım konusu yokmu yahu :d