Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
YamahaYamaha YZF R1 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Kanka Sinyal dediğin büyük olarak Benim plakalık gelsin de; ben de alıcam 2 cift sarı ledli sinyal
Arkadaslar yağ ve filtremi değiştireli 2000 km oldu . 2500 Olmadan yine değiştireceğim. Castrol 10-50 Yağ ile Orjinal Yağ Filtresi aldırdım. Arka balatayı da seramik alıp balata değiştirdim
Yağ olarak 15-50 mi alsaydım ?
Şimdi senin grenajlara tekrar baktımda gömme sinyal pek gitmez gibi çünkü beyaz şeritin geçtiği yere denk gelicek kapatabilir biraz
ama normal küçük led sinyallerden tavsiye ederim
Bence ledli stop daha çok yakışır şöyleki hem sinyalde içinde.
Plakalık-Plaka-Sinyal bu tip motosikletlere yakışmıyor bana kalırsa plaka takma dicem ama yinede kuyruk içinde öyle kalması iyidir plakalık çok çirkin durur.
[YT]5GVl56sA-k4[/YT]
Senin fıstığın modelle uyumlumu bilmiyorum ama bulunur.
Evet;
Motorumda bulunmayan Plakalık ve arka LED sinyalleri bugün taktırdım
PLakalık - Sinyaller ve İşçilik toplam ; 50 + 30 + 20 ödedim (PLakalık üzerindeki Kaynak ve boya işlemi dahil) ...
Fakat R1 kullanıcıları için ; PLakalık, orjinal egzoz var ise araya sığmıyor. Kaynakcıya gidip plakalık parçalarını daraltıyorsunuz bilginiz olsun
Dörtlü flaşörler ( Otoparkta iyi cıkmamıs fotolar )
Hayırlı olsun bunun ilanını görmüştüm special edition grenajlı model dimi?
artık bu konu patlar gider böyle, 2 r1li olarak bilgi paylaşımınızı eksik etmeyin ileride bizlerde almadan önce bişeyler bilmiş oluruz sayenizde
Plaka ve plakalık yok.Yakışanıda budur bence
Vay kardeşim Hayırlı uğurlu olsun Anlat bakalım motoru
KAÇ MODEL, KAÇ KM DE? Bir de Fiyat nedir ?
Ben de bugün turladım biraz
Yalnız ben PLakasız ve Sinyalsiz motor sevmiyorum O yüzden katlanır bi plakalık aldım; 2 de led sinyal tamamdır :bounce:
Doğancım 24.100 Km de aldım. Tramer kaydında hiç bişe yok. Sadece sağa yatmışlıgı var sahibi söledi ufak tefek cizikler var.
Headers li akrepovic egsozlar. Power commander. falan filan işte
Ama aşırı atarlı bir makine anlayamadım yani. Haftasonu arkadaşımın r1 ini kullanmıştım kalkarken giderken falan hic bi sıkıntı cekmedim. Ama benim motoru aldım insan gibi kalkamıyorum gazı aşırı hasssas ya pati cekerek kalkıyorum yada bagırıyo motor aşırı hassas yani
Plakalıgım ve sinyallerim var eski sahibi verdi takmak nasıp olmadı daha