Yamaha Yamaha YZF R1 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2011
Mesajlar
278
parmağım ağrıdı farenin tekerleğini yuvarlarken resim manyağı olduk :mrgreen:
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Bu başlık resim patlaması yaşacayacak o zaman merakla bekliyoruz :)
Hocam beni biliyosunuz Ninja'ya o kadar produksiyon yaptiysam kimbilir buna neler yaparim : )) Ama en az 1 sezon beklemek lazim ancak borclari bitsin de aksesuara butce kalsin :cat:


50. yıldömü şerefine özel boyalı kırmızı-beyaz ise bide tadından yenmez:queen:
Hocam ya o ya da beyaz. arada kaldim ben de. 50.yil versiyonun kafa kismindaki kirmizilar o agresif bakisi yok ediyor gibime geldi. Bi de beyazdaki yan logo ve sari jantlar cok sik duruyor. Buyuk ihtimalle beyaz olacak ama ikisinden de getirtiyorum yan yana gorup son karari vericem hayirlisi :rendeer:


Sevinsem mi üzülsem mi anlayamadım hocam::xcrying: :salut:
Ama sizin adınıza çok sevindim... :cat:
Ustat kismet diyorum. Muhtemelen bu h.sonu satisini yapicam motorun ama belli de olmaz. Size yeni sahibinin bilgilerini veririm takipte kalin. O da baslangic olarak alacak muhtemelen onumuzdeki sezona 600e gecer. O zaman daha uygun bir fiyata alabilirsiniz isterseniz :thumleft:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Nedense benim oldugum topic ler hep zor acılıyor yüklediğim fotoğraflar yüzünden :) :p
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Hocam beni biliyosunuz Ninja'ya o kadar produksiyon yaptiysam kimbilir buna neler yaparim : )) Ama en az 1 sezon beklemek lazim ancak borclari bitsin de aksesuara butce kalsin :cat:
o aletin herhangibir modifikasyona ihtiyacı yok hocam stock halide büyüler insanı :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Benim Motordaki Eksesuarları yazayım bari :)

*Çelik Fren Hortumları
*Mono Kapak (Fakat Kullanmıyorum, öyle duruyor kenarda :) )
*Xenon Far 10ooo K... aşırı bi mavilği var :)
*Seramik Fren Balataları
*Renkli öncam
*Katlanır PLakalık ve Led Sinyaller
*Led Stop Lambası
*Özel üretim Koruma topuzları, normalden daha uzundurlar.
*Keiti 46 Logolu Tankpad (MonoKapagımda da aynı logo mevcuttur :) )
*Keiti Jant Şeridi ve Sibop kapakları :)
*Harris Silikonlı R1 elcikleri...

Ben Manet lerin Orjinal olması taraftarıyım. Cünkü Orjinali gibi olmuyor diğerleri, kullandığımdan dolayı biliyorum. Bu yüzden değştirmedim.
Ayrıca, Elinde 2005 Model Uyumlu Orjinal egzozları olan var ise, satın alabilirim.
Benim Egzozların susturucusu sökülü ve özel olarak dizayn edildi iç kısmı...Buna bağlı olarak da, sesi cok fena :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaslar; değişeli 3000 km olduğundan dolayı Yağ , Yağ Filtresi ve Hava filtresini değiştirdim tekrar...
Yağ 110 TL (Castrol 10-50) , Filtre 40 TL (Orjinal Yamaha) , Hava Filtresi 70 TL (Orjianl Yamaha)
Bilginiz olsun :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

XT ye bi oturayım dedim, yere zor değidim :)



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
25
R1 Debriyaj sesi

Arkadaşlar herkese merhaba.
Uzun süredir kafamı karıştıran bir durumvar ne yapacağımı şaşırdım. Şöyle ki;

2006 model R1 im var. Şu anda 25000 km de ben aldığımda 9000 km deydi. Motor ısındığında özellikle acayip bir vuruntu sesi geliyor, debriyaj çektiğim zaman bu ses azalıyor.
Bıraktığımda tekrar ses geliyor. Ustalara götürdüm hepsi r1 lerde bu ses normal diyor. Debriyaj tası sert kullanımlarda aşındığı için ses yaparmış. Tamam olabilir değiştir ozaman diyorum
set olarak değiştirmek gerekiyormuş, tamam onada kabul ama 5000 km geçmeden aynı sesi yeniden yapar diyorlar. Bir de önceden 299 km ye bir nefeste çıkan makina artık 280 km den sonra
çok yavaş hızlanıypr acaba debiryaj mı kaçırıyor? Birde motor soğukken (yani 40 45 derece gibi) kalkışta silkeleyerek kalkıyor.
Şaşırdım ne yapacağımı. Bu konuda tecrübesi olan var mı dır?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bu arada Hava filtresini değiştirdikten sonra Yakıt bariz sekilde düşüşe geçti :)

5.5 Litre ile 80 km Yaptım bugün, üstelik devirli kullanımda... :)
Sakin kullanımda sanıyorum, 5.5 Litre ile cok rahat 100 km yapabileceğim...
Deneyince yazarım :)
Buyrun Fotoğraflar...



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Şu ana kadar gördüğüm R1 lerin :) Hepsinde de Rolantide çalıstığında hafiften bir vurma sesi oluyor. Debriyaj sıkınca geçiyor :) Anlayacağın Normaldir...
Benim motorumda da var Lakin bu öyle bariz belli olan birşey değil. Motoru dinleyebilen kişiler duyabilir. acıkca duyuluyorsa , sıkıntı olabilir...Bu ses sadece R1 lerde değil, tüm Racing motorlarda genel olarak mevcuttur. O kadar kafana takma bence. bu arada Motorun kacırma yapıyorsa, devrin boşa cıkması gerekiyor ani hızlanmalarda. bir dene anlarsın :bounce:
Hızlanma konusunda, ben tık diye 290 Lı hızları görebiliyorum.
40-45 Derece konusunda yorum yapamayacağım cünkü en az 70 dereceyi ekranda görmeden hareket ettirmiyorum bebeğimi... Belki tam ısınmadığı için tekleme yapıyor olabilir senin R1 ...
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
R1'den anlamam fakat benim Çinli bile ısınmadan yola çıkınca tekliyor ve aniden gaz yiyor.Motorun uzun vadede sağlığı için ısınmadan yola çıkmamak gerekiyor.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hava filtresi 5500 km de değişti :)
Yağ ve Yağ filtresi 3000 km de değişti :)
Hava filtresini geçen bakımda değiştirmiştim. bir öncekinde değiştirmedim, şimdiki bakımda değiştirdim...
Ki kesinlikle hava filtrelerinin 5000-6000 km aralığında değiştirilmesi gerekiyor :wiinkk:
 
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
25
Şu ana kadar gördüğüm R1 lerin :) Hepsinde de Rolantide çalıstığında hafiften bir vurma sesi oluyor. Debriyaj sıkınca geçiyor :) Anlayacağın Normaldir...
Benim motorumda da var Lakin bu öyle bariz belli olan birşey değil. Motoru dinleyebilen kişiler duyabilir. acıkca duyuluyorsa , sıkıntı olabilir...Bu ses sadece R1 lerde değil, tüm Racing motorlarda genel olarak mevcuttur. O kadar kafana takma bence. bu arada Motorun kacırma yapıyorsa, devrin boşa cıkması gerekiyor ani hızlanmalarda. bir dene anlarsın :bounce:
Hızlanma konusunda, ben tık diye 290 Lı hızları görebiliyorum.
40-45 Derece konusunda yorum yapamayacağım cünkü en az 70 dereceyi ekranda görmeden hareket ettirmiyorum bebeğimi... Belki tam ısınmadığı için tekleme yapıyor olabilir senin R1 ...

Kitapçığında 40 dereeceden sonra hareket edebilirsin yazıyor belkide soğukken silkeleme olabilir, arasıra oluyor bu olay herzaman değil..... zaten bende 65-70 e gelmeden çok yüklenmiyorum motora. Devrin boşa çıkması konusunu tam anlayamadım. Ani hızlanmada devir boşa çıkması nasıl oluyor? Bende öyle bir şey olmuyor.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Debriyaj kacırması demek, ani gaz verdiğin zaman, devrin lastiklere orantıyla bosa yükselmesi demektir. Yani gaz verirsin, motor verdiğin gaz kadar hızlanmaz, yalnız devir saati bostaymıs gibi yükselir. motor bağırır doğal olarak..
R1 'lerin kitapcığında 40 derece yazıyor olabilir fakat rolanti tam düşmeden hareket kesinlikle sakıncalıdır...Rolantiniz kaç derecede sabitleniyor bilmiyorum yalnız rolantiniz düşüp düzene girdğnde hareket etmeyi deneyiniz.
Bu işlem şu anki sıcaklıklarda 2 ila 3 dakika arası sürüyor...
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
Debriyaj kacırması demek, ani gaz verdiğin zaman, devrin lastiklere orantıyla bosa yükselmesi demektir. Yani gaz verirsin, motor verdiğin gaz kadar hızlanmaz, yalnız devir saati bostaymıs gibi yükselir. motor bağırır doğal olarak..

Bu işlem şu anki sıcaklıklarda 2 ila 3 dakika arası sürüyor...
bende 3-4 kez böyle bir durumla karşılaştım, tamamına yakını dediğin gibi soğuk motora yüklenince oldu doğan abi. demek anormal bir durum yok, ısınmadan çalıştırmamak gerek.ama sabahları işe giderken 2 ila 3 dakika gözümde gerçekten çok fazlaymış gibi gözüküyor, hiç ısıtmadan sürüyorum, motor 30 dk gitmeden kendine gelemiyor.gerçi benimki 150 cc ama hava ve yağ soğutmalı olduğundan azda olsa ısınması gerek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst