Yamaha Yamaha YZF R1 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
İstediğinizi Fotoğraf olsun dostlar :p

15.04.2012 TARİHLİ ; BİR KAÇ FOTOĞRAF ...



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
Mrb, motorlarınızı güle güle kullanın.

Güzel bir başlık.

2012 modeli de görürüz buralarda inşallah.:wiinkk::bounce:

Çakalaz kardeşimiz oldukça genç görünüyor resimlerde.

Benim agabey tavsiyem iyi bir bot kullanmaktan yana. Pantolon keza yine öyle...

Yüksek süratlere saniyelerde varıyor.

Ayak bir yere çarptığında en çabuk bilekten-topuktan ayrılıyor.
Kumaş-kot pantolon ise erimeyle ete-kasa kaynadığından ip ip temizleniyor.

-mış demem lazım ama TR ve yabancı forumlarda hep aynı tecrübe sonuçları belirtildiğinden uyarmakta fayda görüyorum.

Hepiniz ananızın gülüsünüz, memleketin hazinesiniz dikkat edin.

Syg.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Abi Kardeş turladık biraz :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Yeni Zincir Setim ve Lastiğim :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Vertigo ve Exo Uyumu :p



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
6 May 2012
Mesajlar
12
selam arkadaşlar aranıza yeni katıldım yakında yamaha motosikletim ile aranıza katılacağım
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Aramıza hosgeldin; buralarda birilerini görebilmek ne kadar hoş :)
 
Katılım
6 May 2012
Mesajlar
12
hoşbulduk fotolar harika inşallah bende yamaha r1 kullanıcısı olacağım fakat sorularım var 2. el alabilirim anca en fazla 30 lira ayırabilirim 2. el konusunda korkularım var bende biraz daha zorlayıp 600 lük sıfır mı alsam diye ikilemde kaldım önerileriniz ne olur aldığım makinayı limitlerinin sonuna kadar kullanmak gibi kötü bir alışkanlığım var sonra 2. el beni yarıyolda bırakırsa çok üzülürüm 600 lük de biraz zayıf gelir diye tahmin ediyorum
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
R1 ; Şu ana kadar kullandığım 9. Motorum ve diğer motorlarımdan cok daha agresif, cok daha görünüşlü ve cok cok daha kullanımı pratik bir model. 30 BiN Bence, günümüzde güzel bir R1 almak için yeterlidir. 2012 Modelini 31 binliraya bulmustum gecen ay. Temiz bir motor alıp, temiz baktıntan sonra herhangi bir sorun yasayacağınızı sanmıyorum. Fakat Limit kullanımlar hiçbir motor için sağlıklı değildir. ben 7 bin km dir kullanıyorum R1'imi... henüz 12 bin devre tek tuk çıkmısımdır k o da farkında olmadan...
Yalnız ikinci el istemeyebiliyor insan. Bu durumda Sıfır bir R6 Almak daha mantıklıdır... 31000 TL satıs fiyatı :)

Bunlar da günden kareler :)







































































 
Katılım
6 May 2012
Mesajlar
12
fotolar harika kazasız belasız sürüşler dilerim peki senelik vergisi ve ne kadar masraf çıkartıyor süper yahu o kadar çok motosiklet kullanmak muhtemelen r6 da kullanmışşındır yakıt olarak ne kadar fark var r1 ile arasında o şekilde temiz makina bulursam kesin alırım çünkü r1 daha tatmin edici
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
6 Aylık vergisi, 60 TL idi yanlıs hatırlamıyorsam. Yani senelik 120 TL cik :)
Normal kullanımda Yakıt olarak 600CC ler; 1000 Liklerden daha fazla yaktığı kanısındayım. Denemelerime göre tabi :)
Fakat cok sakin kullanımlarda 600 lükler ile 1ooo likler arasında yarım litrelik bir oran oluyor. 600 lükler bu durumda az yakabiliyor :)
Şunu da belirtmeliyim ki; 2004/2006 model aralığında ki R1'ler Yamaha'nın en az yakan modellerindendir :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaslar Motorumun Muayenesini yaptırdım :)
Hiç eksiksiz geçti sorunsuz bir sekilde :)


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Ayrıca yağ değişeli 2500 km oldu, Yağımı da aldırdım. Castrol 10/50 Racing Tam Sentetik...
Almayı düşünenler için söylüyorum, 4 LT , Kargo içerisinde Kapıda ödemeli sekilde 110 TL :)



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Mrb, motorlarınızı güle güle kullanın.

Güzel bir başlık.

2012 modeli de görürüz buralarda inşallah.:wiinkk::bounce:

Çakalaz kardeşimiz oldukça genç görünüyor resimlerde.

Benim agabey tavsiyem iyi bir bot kullanmaktan yana. Pantolon keza yine öyle...

Yüksek süratlere saniyelerde varıyor.

Ayak bir yere çarptığında en çabuk bilekten-topuktan ayrılıyor.
Kumaş-kot pantolon ise erimeyle ete-kasa kaynadığından ip ip temizleniyor.

-mış demem lazım ama TR ve yabancı forumlarda hep aynı tecrübe sonuçları belirtildiğinden uyarmakta fayda görüyorum.

Hepiniz ananızın gülüsünüz, memleketin hazinesiniz dikkat edin.

Syg.


Bi aksilik çıkmazsa 2 en geç 3 haftaya görücez inşallah :queen: :thumleft: :rendeer: :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst