yamaha yzf r 125 2014 alçaltma kiti

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Merhaba iyi günler yamaha yzf r 125 2014 kullanıcısıyım motor ile ışıklarda durduğumda bir ayağım yarıma yakın basıyor alçaltma kiti alsam mı diye düşünüyorum araştırdım pek net bilgilere ulaşamadım aşağıda bir kaç sorum olucak ;
1-sürüş şartlarım değşirmi
2-motorun fiziksel tepkimeleri değişirmi
varsa bildiğiniz artıları ve eksileri nelerdir
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
amörtisörden alçaltsan amörtisör görevini yerine getiremeyebilir. cbr 125 boyunuza daha uygun olur.
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Ben alçaltmaktan yana değilim. zaten grenajlar yere çok yakın. geçende kaldırımdan inerken sürttüm Allahtan çizilmedi. kaldırmayı planlıyorum şahsen, boy 1,72
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Alçak sele opsiyonu olup olmadığını araştırın bence, sonuçta çok ucuz bir model değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst