Denizli İl Temsilcisi
- Katılım
- 15 Nis 2006
- Mesajlar
- 2,254
- Konu Yazar
- #1
Merhaba iyi günler yamaha yzf r 125 2014 kullanıcısıyım motor ile ışıklarda durduğumda bir ayağım yarıma yakın basıyor alçaltma kiti alsam mı diye düşünüyorum araştırdım pek net bilgilere ulaşamadım aşağıda bir kaç sorum olucak ;
1-sürüş şartlarım değşirmi
2-motorun fiziksel tepkimeleri değişirmi
varsa bildiğiniz artıları ve eksileri nelerdir
1-sürüş şartlarım değşirmi
2-motorun fiziksel tepkimeleri değişirmi
varsa bildiğiniz artıları ve eksileri nelerdir