yamaha ybr125mi kanuni seyhan 150c mi

Katılım
28 Mar 2007
Mesajlar
18
arkadaş anlatmış motordan anlıanlar belıı
ıste ben bıse demıom kanunımı surerım
gosterısımıde sesımıde ızler mıllet
yamahaymışş
tabı kalıte ama cok para beeee
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya Ben R6 Kullaniorum Ama Yamaha Işte Tabiki Yamaha
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
198
arkadaşlar hepinizin konuşmalarını dinledim ben itü de çalışıyorum
size bir ipucu biz türkiyeye giren tüm marka motorların tip onay belgesini veririz
onay belgesini verirkende tüm testleri anlaşmalı olduğumuz bir fabrikada yaparız
bu fabrikanın ismi kanuni

yani teknik yeterlilik olarak avrupadaki 10 fabrikadan biridir kanuni nin fabrikası
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
sakın hata yapıpta kanuni alma parana yazık zamanına yazık kendine yazık...
ybr 125 benim favori motorumdur çok güzel bir alet uzun yol kısa yol şehir içi seni götürür hemde az yakarak...Karar senin Seçimin???
 
Katılım
4 May 2007
Mesajlar
6
yamaha 3.499 ytl kanuni 2.500 falan kanuni hindistan malı türk patentli yamaha japon malı ama ikiside çinde toplanıyor ama kalite farkı var bence YAMAHA YBR 125 siyah derim
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
54
Made In Japon Derim Ben Bende çin Mali Vardi 151 Rs Mondial şuanda Ybr 125 Var Ve Ben Bugüne Kadr Boşa Motora Bindim Demişim Yamahaya Binen Bidaha üstünden I,nemez Arkadaş Bence Yamaha Her Yola Uygun Görüntü Süper. Genede Kendin Bilirsin Ama Ankarali Kardeşini Dinle Yamahaaaaaaa
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
........ybr............
:cat::cat:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
motor alcam ve kararveremedim arkadaşlar sizce hangisini alayım karar veremiyorum sizce bide lütfen kullanan ların kararını alabilirmiyim

Bu makinelerin arasında seçim yapmak için kullanmaya gerek yok.Zaten japonla, çinin arasında kaldığına göre, anlaşılan motosiklet hayatın yeni başlıyor.Tabiki YBR125 :cat:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heralde ybr ybr kullanıpta pişman olan warmı acaba :cat::cat:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
elbette Ybr. kanuni nin yerine Ybrmi, honda titan mı topiği daha gzl olurud diye düşünüyorum.:)

kanuni 1 numara idi. 2sene önce Çinlilerle rekabete girerlerse böyle olur
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
@cumoni

yorumuna katılmamak elde değil ben çinli scooter da kullandım çinli 125 lik commuter da...ama kanuninin tadı gene başka oluyor.ne bileyim motorda titreşim var ama bana güven veriyordu.sanki bana ben kolay kolay dağılmam abi diyordu.motor dengeliydi virajlarda fln insana güven hissi veriyordu.kullanan arkadaşlarım var çok şükür memnunlar bi sorunda çıkmadı.kanuni tercih etme sebepleri de kanuninin torku daha iyi olması ve maddiyat.ama benim maddiyatım yeterse ybr alırım.daha kibar görünüyor artı şehiriçinde kanuniden daha iyi.ama kırsal kesimde kanuni derim.
 
Katılım
7 Haz 2011
Mesajlar
1
arapcelal

arkadaslar ben iki makineyi de kullandım 2004 yılında 0 ybr 125 aldım halan daha kullanıyorum banamısın demiyor kesinlikle titremenin T'si yok 125'lik motorların içinde en iyi balasta sahip tam uzun yol motoru ve kanuni seyhana gelince 150 cc olmasına rağmen çok titriyor arıza yaratıyor ybr de ise böyle bi durum söz konusu degil yakıt olarak ybr çok cimri kanuni seyhan ise çift egzoz ve km basına ybrden daha fazla benzin yakıyor son sözüm kesinlikle YBR 125 özellikle 2006-2007-2008 modellerini ısrarla tavsiye ederim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
her türlü ybr :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst