- Katılım
- 13 Eyl 2008
- Mesajlar
- 186
- Konu Yazar
- #21
dayımda mz 251 var oda çok çok çok yakıyor.benzin yetişmez.onun için 150 düşünüyorum
dikkatimi çekti 'amelle motoru ' ne demek arkadaşım açıklarmısın? konuya cevap yazamadım bunu okuyunca..:farao:
dikkatimi çekti 'amelle motoru ' ne demek arkadaşım açıklarmısın? konuya cevap yazamadım bunu okuyunca..:farao:
dayımda mz 251 var oda çok çok çok yakıyor.benzin yetişmez.onun için 150 düşünüyorum
Bence ona bulaşma.... Parçası yok gibi.... Uğraştırır......
Extrema rx in parçası ucuz olabilir ama her yerde olmayabilir.... YBR ise tofaş gibi artık..Bakkalda bile var...![]()
link nerde?
:cherry:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:33 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:30 AM ----------
abi bişey sorucam bu benzin serfiyatını indiremiyormuyuz?biyerde okudum bu küçük motorlarn karbratörlerini takınca yakıt düşüyormuş tel mel varmış onlar ney:silent:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:52 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:33 AM ----------
yardım??:silent:
sonunda doğru yolu bulduntşkrlr hepinize yani mz 150 yi tavsiye etmiyorsunuz...
Şuana kadar biçok iki zamanlı kullandım
Rxe yapmadıgım eziyet yoktu katkılı benzin koyan pompacı yuzunden bujileri erittim hiç tırnağı falan kalmadı ama piston delinmedi..
35 km lik yolda 4 buji erittim hepte tam gaz gittim sınava yetişmem gerekiyodu
Aprilia rs50 üzerine yamaha rx motoru koydum 60 km lik yolda hep tam gaz gittim geldim
Hatta forumdan sarı39 v.s. yanımdaydı sahittirler etmediğim eziyet kalmadı motorlara ama hiç piston delemedim
He bikez krank kolunu kırdım onunda resimleri vardı zaten
Aynı şekilde rxking kullanan bir arkadaşım var
Motora yapamdıgı işkence yok herzaman tek teker gidip devirli kullanıyor
2 kez krank kolunu değiştirdiler ama yinede piston delinmesi olmadı..
Bence siz sekman kaynatmayı v.s. piston delinmesi olarak söylüyorsunuzdur
İkisi çok farklı şeyler..