yamaha ybr 125 mi rx 115 mi???cvp ltfn

Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
186
dayımda mz 251 var oda çok çok çok yakıyor.benzin yetişmez.onun için 150 düşünüyorum
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
dikkatimi çekti 'amelle motoru ' ne demek arkadaşım açıklarmısın? konuya cevap yazamadım bunu okuyunca..:farao:

Kötü amacı yok...Sadece tabirdir... Görüntüde zayıf şekilsiz görünene güzel yurdumun her yerinde Amele......... denir. :p:p:p:p:p:p Yani şekilsiz ama işe yarayan herşey amele malıdır.... :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
dikkatimi çekti 'amelle motoru ' ne demek arkadaşım açıklarmısın? konuya cevap yazamadım bunu okuyunca..:farao:

Şimdi şöyle açıklıyım
Altımda rx varken kimse beni tınlamazdı ışıklarda başka motorlar ile yan yana durunca aşağılayıcı bir gözle bakıyorlardı :)
Özellikde kendini bilmez kuryeler agk ya yamaha yazdırmış amele diye dalga geçerlerdi ki bunu ışıkta duran bir kurye sesli olarak söyledi :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
dayımda mz 251 var oda çok çok çok yakıyor.benzin yetişmez.onun için 150 düşünüyorum

Yanlış bir kanı dahaaaa.... :farao::farao::farao::farao::farao:

Hiçte fazla yakmaz.... Oku benim açtığım konuyu.... Ordan faydalanırsın belki... :cat::cat::cat: Özelliklede benim yazdıklarıma dikkat et...Linki burda....:cat::cat::cat:

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/23498-mz-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
186
:):):p:cherry::p:p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:33 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:30 AM ----------

abi bişey sorucam bu benzin serfiyatını indiremiyormuyuz?biyerde okudum bu küçük motorlarn karbratörlerini takınca yakıt düşüyormuş tel mel varmış onlar ney:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:52 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:33 AM ----------

yardım??:silent:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
:):):p:cherry::p:p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:33 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:30 AM ----------

abi bişey sorucam bu benzin serfiyatını indiremiyormuyuz?biyerde okudum bu küçük motorlarn karbratörlerini takınca yakıt düşüyormuş tel mel varmış onlar ney:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:52 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:33 AM ----------

yardım??:silent:

Karbüratörün boğazına delikli pul koyunca yakıt düşüyor ama çekişten olmasada hızdan düşüyor..... Tabiiki bu dediğim mz251 için.... :cat::cat:Yüzde 50 oranında yakıtı düşer ama 90 ı geçmek zor... :p:p:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm

:silent::silent:
tşkrlr hepinize yani mz 150 yi tavsiye etmiyorsunuz...
sonunda doğru yolu buldun
Slm extrema bak gene bır rx 115 çi bulmussun onunda sonu benım ybr gıdecek gıbı,
bazen kendı kendıme dıyorum ybr ile rx 115 ver takasa :salut::salut:
Sonrada vaz gecıyorum.
Rx frenleri bence biraz az tutuyor:silent:
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
emrah ben kendim deldirdim pistonu. motor iki zamanlı olduğu için deldi.Bursa yolunda dürdane rampasında deldi hatta. Piston değiştirdik mecbur. Motor emanetti. deviri yüksek kullanıodum çok ondan. Aynı şekilde arkadaşın derby125 de deldi geçen gün piston ve parça bekliyoruz izmirden...

Hani sen daha iyi bilirsin ama ilk bende olmadı piston delme olayı. daha önce bir çok kez duydum bu olayı çevremden...;)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Şuana kadar biçok iki zamanlı kullandım
Rxe yapmadıgım eziyet yoktu katkılı benzin koyan pompacı yuzunden bujileri erittim hiç tırnağı falan kalmadı ama piston delinmedi..
35 km lik yolda 4 buji erittim hepte tam gaz gittim sınava yetişmem gerekiyodu
Aprilia rs50 üzerine yamaha rx motoru koydum 60 km lik yolda hep tam gaz gittim geldim
Hatta forumdan sarı39 v.s. yanımdaydı sahittirler etmediğim eziyet kalmadı motorlara ama hiç piston delemedim :)
He bikez krank kolunu kırdım onunda resimleri vardı zaten
Aynı şekilde rxking kullanan bir arkadaşım var
Motora yapamdıgı işkence yok herzaman tek teker gidip devirli kullanıyor
2 kez krank kolunu değiştirdiler ama yinede piston delinmesi olmadı..
Bence siz sekman kaynatmayı v.s. piston delinmesi olarak söylüyorsunuzdur
İkisi çok farklı şeyler..
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
403
Şuana kadar biçok iki zamanlı kullandım
Rxe yapmadıgım eziyet yoktu katkılı benzin koyan pompacı yuzunden bujileri erittim hiç tırnağı falan kalmadı ama piston delinmedi..
35 km lik yolda 4 buji erittim hepte tam gaz gittim sınava yetişmem gerekiyodu
Aprilia rs50 üzerine yamaha rx motoru koydum 60 km lik yolda hep tam gaz gittim geldim
Hatta forumdan sarı39 v.s. yanımdaydı sahittirler etmediğim eziyet kalmadı motorlara ama hiç piston delemedim :)
He bikez krank kolunu kırdım onunda resimleri vardı zaten
Aynı şekilde rxking kullanan bir arkadaşım var
Motora yapamdıgı işkence yok herzaman tek teker gidip devirli kullanıyor
2 kez krank kolunu değiştirdiler ama yinede piston delinmesi olmadı..
Bence siz sekman kaynatmayı v.s. piston delinmesi olarak söylüyorsunuzdur
İkisi çok farklı şeyler..


Valla dostum benşm memleketimde o piston delinmesi olarak geçiyor o zaman..:) senin motordan anladığını bilyorum ama bana motosiklet tamircisinin dediği de buydu. her neyse... bi kere piston değiştirdim işte arkadaşın motorunun...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bende piston delecem.... :mrgreen::mrgreen: Heveslendim.... :p Yarın rx alıcam... :p
 
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
4
hocam en nihayetinde yeni olarak bir ybr seni daha mutlu eder rx 2 zamanlı daha hızlı ve agresif olduğu şüphesiz.ama yakıt,konfor,yedek parça olarak ybr seni daha mutlu eder.;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst