Yamaha Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
15
Hemen söyleyelim,

Sava - 52 Sport Force

http://www.savaturkiye.com/UrunDetay.aspx?UCD=Sava%20Radial%20Lastik&UID=52

http://www.savatech.eu/novelties/new-tyres/718-sport-force-sava-radial-tyres.html

Fabrikayı arayıp fiyat isteyin, peşin ödiycem felan diye indirim/pazarlık yaptırın :wiinkk:

Teşekkür ederim uygun zamanda arayıp fiyat alıcam :)
 

eyz

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
197
190 km de yedege dustu , 40km uzun yok gerisi shir ici, bzim motor ozman yKit konsunda cok ovulen honda nc serisi ile nerde ise ayni yakiyor
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
190 km de yedege dustu , 40km uzun yok gerisi shir ici, bzim motor ozman yKit konsunda cok ovulen honda nc serisi ile nerde ise ayni yakiyor

Abi yaptığınız hesap nedir anlaşılmıyor ki ? 190 km de kaç litre yaktınız yani, yedeğe kaç litre sonra düşüyor :silent:
 

eyz

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
197
Depo 15lt, 10lt de yedege dusuyor ama bizm motor cok yakiyomus :) 200km de yedege dustu benim aklim 300 km kalmis nasil olduysa.
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
32
Herkese merhabalar.
Forumları okurken bu motorlarda selenin altında bir hava kısıtlayıcı tertibatı olduğunu öğrendm emisyon değerlerini yakalayabilmek için. Arkadaşlar bunun soketini çıkarınca motorun daha güçlendiğinden ve daha fazla yakıt yaktığından bahsetmişler. Ben de bu aparatı çıkarmayı düşünüyorum. Bunun motora ne gibi bir etkisi olur. Bir de nasıl çıkaracam bu soketi. Bilen arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim.Tşkler

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------

Bir de ankarada uygun fiyata grenaj stickerı bulmam mümkün mü ?
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
O parcayi cikartmak o kdr degisikleye yol açacağını sanmiyorum ama sesi degisio ve guzel oluyor :)
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
32
Bunu nasıl çıkartabilirim. Denemek istiyorum.Foto ya da manuelden gösterebilirsen çok iyi olacak.
Bir de bu saatte bu formda geziniyorsan bir motosiklet aşığısın sanırım :) tşkler cevap için
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Bunu nasıl çıkartabilirim. Denemek istiyorum.Foto ya da manuelden gösterebilirsen çok iyi olacak.
Bir de bu saatte bu formda geziniyorsan bir motosiklet aşığısın sanırım :) tşkler cevap için

öğlen garaja gittim bu saat oldu eve yeni girdim :)
sağıyla soluyla ugraş çakar felan bagladım pavyon gibi oldu motor :D

O parça selenin altında cıkart seleyi direk görürsün.Hava kutusuna girer biraz zor çıkar ama yanlarından esnete esnete çıkartırsın.Benım sattıgım motorunkı hala duruyor evde :D
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
32
Motora çakarı bir polislerde görmüştüm. Sen 2. örneği oldun artık :)

https://imageshack.com/i/j7v3uuj
Şu resimden gösterir misin. Acemiyim emin olmak istedim.
Bu arada sen de hala xt mi var
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Motora çakarı bir polislerde görmüştüm. Sen 2. örneği oldun artık :)

https://imageshack.com/i/j7v3uuj
Şu resimden gösterir misin. Acemiyim emin olmak istedim.
Bu arada sen de hala xt mi var

Bu senin motorun mu ? Zaten sokmuşler o plastiği delik olan yerde oluyor normalde.
Xt yok şuan DL650 var.
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
32
Yok değil. İnternetten buldum.Tamam resmi kendi motorumla kıyaslar bulurum.
Güzel bir geçiş yapmışın. Abim de dl var.Dl candır ;)
 
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
1
arkadaşlar acilen 660X arıyorum 2006 ve üstü olmak şartıyla temiz düzgün 13 14 gibi hayal fiyatlı olmayan nakit olarak alıcam bilginize hakkı neyse o fiyatı veririm irtibat için 05314320900 arasanız sevirim forma pek giremiyorum
 

eyz

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
197
1011620_10152354714127259_237384624_n.jpg
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
2
Herkese merhaba;
10 gündür japonumla iyi anlaşıyoruz sıkıntısız ve sorunsuz bir şekilde. Sormak istediğim birkaç soru var:

1-Egzantrik zinciri kaç bin km'de değişiyor?
2-İstanbul'da (anadolu veya avrupa farketmez) güvenilir yamaha servisi hangisidir? Bakımları vs yapılmış ama 2000-3000 km sonra servise götüreceğimde öpülmek istenmiyorum.

qfuL2C1.jpg
 
Katılım
23 Nis 2014
Mesajlar
2
arkadaşlar öncelikle herkese selamlar xt 660 r 2006 model bi motor aldım eski sahibi sağ grenajın üzerine hidrolik yağı dökmüş oda grenajı eritmiş elinde 660 sag grenaj olan varsa bana bi ulaşabilirmi gri renk etiketli etiketsiz farketmez şimdiden teşekkürler
 
Katılım
27 Ağu 2006
Mesajlar
190
Arkadaşlar herkese selam. XT660 için arka çanta demiri arıyorum. Sıfırlarına çok saçma fiyat yazıyorlar alt tarafı bir demir anlamıyorum neden bu kadar yüksek.

Elinde sağda solda bildiği olan varsa süper olur boyası vs .. önemli değil. Acil lazım !!!
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
toshisame kardeş naptın motora yaw. güzel günlerde kullan hayırlı olsun da en sevdiğim motorlardandır ve ilk büyük motorumdur çok severim xtyi ama ceset mi taşıyon o bavullar nedir. soğuttun beni xtden. bu arada lastiklerinin yönü ters takılmış. iş bilen bi motorcuya gidip söktür ordan cantları çizmesinler levyeyle daldırma lastikçiye git. şaka şaka :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst