Yamaha Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
374
@hercul3367 üstat benim motosiklet xt 660 r 2008 model ilanda gözüken tenere acaba uyumlu da ben mi bilmiyorum?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Özellikle Hercul üstad (uzun süredir motoru kullandığın için) ve diğer kullanıcı arkadaşlar, bu XT660 lardaki gazı kapattığında benzini tamamen kesmesi ve gazı açtığımızda ani bir güç aktarımı olduğu, bu durumun özellikle virajlarda sıkıntı yaratabileceği konusunda ne diyorsunuz?

Gaz tepkisinde-yazılımında-tps sensöründe vs, böyle bir sıkıntı mevcut mudur? Belli yıllardaki modeller vardı, sonrakilerde düzelttiler diye bir bilgi var mıdır? En önemlisi böyle bir sorun varsa bile nekadar sıkıcı yada tehlikeli boyuttadır?

Tişikkirlir :) (X modelini kesin almaya karar verdim zaten de öyle işte araştırma yapıyorumz :) )

Bu videoda Barkın da bahsetmiş (2:43 ve 8:35 te bahsedilmiş)

http://www.youtube.com/watch?v=UGRScaRphK8
[YT]UGRScaRphK8[/YT]
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
kardeş hepsi hikaye,sorunsuz makinadır xt.turuncu motorun sahibi de bu başlıktan bir arkadaştı
sattı motorunu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:02 ----------

tutukluAcemi,ihtimal ki uyar,ama bir tablanın bu kadar pahalı olması saçmalık.
bu tablaların bir de ucuzu vardı kappa çantayla gelen,onuda aksesuarcılara sormak lazım.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
videodaki 660 benimdi,gazı kapatınca istop etmesi 40 yılda bir olan bişeydi.1 yıl kullandım 2 kere istop etti oda tps değildir herhalde :)

o gazı kapatıp açtıgındaki bence tek silindirin agresifliği işin zevki orda :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Cevaplar için teşekkür ederim. İşte biz de bir kullanma şansı yakalayamadık o yüzden duyduklarımızı soralım buraya dedik :)

(ha bu benim üstümdeki cevabı yazan salatalık ile bu motorlardan almayı düşünüyoruz :wiinkk: Böyle mutlu oluyor işte gariban )
 
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
374
R iyidir R did zincir takınca koydumu gazı gidiyor valla. Amma şu arka çanta demiri olayı can sıkıcı bazen gerçekten çok lazım oluyor çanta.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Cevaplar için teşekkür ederim. İşte biz de bir kullanma şansı yakalayamadık o yüzden duyduklarımızı soralım buraya dedik :)

(ha bu benim üstümdeki cevabı yazan salatalık ile bu motorlardan almayı düşünüyoruz :wiinkk: Böyle mutlu oluyor işte gariban )

demek salatalık :jocolor: hesabın kabarıyor bebe
bunları geldiğimde soracağım sana
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Mesjı düzelt dedim 10dakkan doldu dediler... :)

Neyse başlığı bulandırma, bak insanlar DİD takıyor motorlarına, sen alınca ne takacan, ç.altın takarsın :)
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
15
Merhaba Arkadaşlar, benim motorda arka tekerin sağındaki bazı noktalar oksitlenmeye basladı. bazen 1-2 hafta binmiyorum durdugu yerde boyle yapiyo. bir de arka diskte de paslanmalar var. Tamircim binmedigim için boyle olabilecegini soyledı. Mazotla temizlememi söyledi. Tekerin diğer tarafı zincirden sıçrayan yagdan olsa gerek pas veya oksit yapmıyor. Bulunduğum yer yani görev yerim nemi az ve soguk bir nokta. Motor da kullanmadıgım zamanlar brandanın altında duruyor. Bir bilgisi olan var mı ?
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Merhaba Arkadaşlar, benim motorda arka tekerin sağındaki bazı noktalar oksitlenmeye basladı. bazen 1-2 hafta binmiyorum durdugu yerde boyle yapiyo. bir de arka diskte de paslanmalar var. Tamircim binmedigim için boyle olabilecegini soyledı. Mazotla temizlememi söyledi. Tekerin diğer tarafı zincirden sıçrayan yagdan olsa gerek pas veya oksit yapmıyor. Bulunduğum yer yani görev yerim nemi az ve soguk bir nokta. Motor da kullanmadıgım zamanlar brandanın altında duruyor. Bir bilgisi olan var mı ?

Gerek yok hiç ellemeyin.
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
devir kesicide bol tut pas mas kalmaz
Merhaba Arkadaşlar, benim motorda arka tekerin sağındaki bazı noktalar oksitlenmeye basladı. bazen 1-2 hafta binmiyorum durdugu yerde boyle yapiyo. bir de arka diskte de paslanmalar var. Tamircim binmedigim için boyle olabilecegini soyledı. Mazotla temizlememi söyledi. Tekerin diğer tarafı zincirden sıçrayan yagdan olsa gerek pas veya oksit yapmıyor. Bulunduğum yer yani görev yerim nemi az ve soguk bir nokta. Motor da kullanmadıgım zamanlar brandanın altında duruyor. Bir bilgisi olan var mı ?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Arkadaşlar bu modellerd brembo fren kullanılmış diye biliyorum. Fren performnasları nasıl ? Özellikle X modeli, yani asfalta uygun lastik ve daha büyük fren disklerini göz önüne aldığımızda "brembo" gibi tutuyor mu frenler?
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Arkadaşlar bu modellerd brembo fren kullanılmış diye biliyorum. Fren performnasları nasıl ? Özellikle X modeli, yani asfalta uygun lastik ve daha büyük fren disklerini göz önüne aldığımızda "brembo" gibi tutuyor mu frenler?

Beni çoğu kez patlamadan kurtarmıştır kendileri sağlam freni var namussuzun :)
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Bir arkadaşla konuşurken "...ama biz XT nin frenlerine de basarken inşallah durur diyorduk" deyince :cyclopsan noluyor lan dediydim :)

fren yapmayı bilmiyordur o :)

ilk aldığım zamanlar tam performanslı bile değilmiş frenler,ebc HH balata,hıdrolık,on amortisor yağı keçesi felan değişti motora bindim frene bir bastım eski frenlerden eser yoktu,bakimlı motor her zaman farklıdır :)
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
15
Arkadaslar, Birde burada X modeli için Uygun fiyatlı lastik önerisi olan arkadaşlar varsa önerilerini veya siteleri yazarsa sevinirim. Birkaç örnek vermişsiniz ama X modeli için uygun lastık bu sitelerde mevcut değil.
 

eyz

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
197
1016358_10152290519187259_1989954349_n.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------

crf 250l den sonra xt660r gecis yaptık hayırlısı:)270km anca yaptık kendileri ile genellikle şehir içi kullandım crf den sonra biraz gürültülü geldi arabadan traktöre gecmiş gibi,tek sıkıntım belime cok rüzgar aldım sanki
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Arkadaslar, Birde burada X modeli için Uygun fiyatlı lastik önerisi olan arkadaşlar varsa önerilerini veya siteleri yazarsa sevinirim. Birkaç örnek vermişsiniz ama X modeli için uygun lastık bu sitelerde mevcut değil.

Hemen söyleyelim,

Sava - 52 Sport Force

http://www.savaturkiye.com/UrunDetay.aspx?UCD=Sava%20Radial%20Lastik&UID=52

http://www.savatech.eu/novelties/new-tyres/718-sport-force-sava-radial-tyres.html

Fabrikayı arayıp fiyat isteyin, peşin ödiycem felan diye indirim/pazarlık yaptırın :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst