- Katılım
- 6 Eki 2010
- Mesajlar
- 374
@hercul3367 üstat benim motosiklet xt 660 r 2008 model ilanda gözüken tenere acaba uyumlu da ben mi bilmiyorum?
kardeş hepsi hikaye,sorunsuz makinadır xt.turuncu motorun sahibi de bu başlıktan bir arkadaştı
sattı motorunu.
Cevaplar için teşekkür ederim. İşte biz de bir kullanma şansı yakalayamadık o yüzden duyduklarımızı soralım buraya dedik![]()
(ha bu benim üstümdeki cevabı yazan salatalık ile bu motorlardan almayı düşünüyoruz :wiinkk: Böyle mutlu oluyor işte gariban )
Mesjı düzelt dedim 10dakkan doldu dediler...
Neyse başlığı bulandırma, bak insanlar DİD takıyor motorlarına, sen alınca ne takacan, ç.altın takarsın![]()
Merhaba Arkadaşlar, benim motorda arka tekerin sağındaki bazı noktalar oksitlenmeye basladı. bazen 1-2 hafta binmiyorum durdugu yerde boyle yapiyo. bir de arka diskte de paslanmalar var. Tamircim binmedigim için boyle olabilecegini soyledı. Mazotla temizlememi söyledi. Tekerin diğer tarafı zincirden sıçrayan yagdan olsa gerek pas veya oksit yapmıyor. Bulunduğum yer yani görev yerim nemi az ve soguk bir nokta. Motor da kullanmadıgım zamanlar brandanın altında duruyor. Bir bilgisi olan var mı ?
Merhaba Arkadaşlar, benim motorda arka tekerin sağındaki bazı noktalar oksitlenmeye basladı. bazen 1-2 hafta binmiyorum durdugu yerde boyle yapiyo. bir de arka diskte de paslanmalar var. Tamircim binmedigim için boyle olabilecegini soyledı. Mazotla temizlememi söyledi. Tekerin diğer tarafı zincirden sıçrayan yagdan olsa gerek pas veya oksit yapmıyor. Bulunduğum yer yani görev yerim nemi az ve soguk bir nokta. Motor da kullanmadıgım zamanlar brandanın altında duruyor. Bir bilgisi olan var mı ?
Arkadaşlar bu modellerd brembo fren kullanılmış diye biliyorum. Fren performnasları nasıl ? Özellikle X modeli, yani asfalta uygun lastik ve daha büyük fren disklerini göz önüne aldığımızda "brembo" gibi tutuyor mu frenler?
Beni çoğu kez patlamadan kurtarmıştır kendileri sağlam freni var namussuzun![]()
Bir arkadaşla konuşurken "...ama biz XT nin frenlerine de basarken inşallah durur diyorduk" deyince :cyclopsan noluyor lan dediydim![]()
Arkadaslar, Birde burada X modeli için Uygun fiyatlı lastik önerisi olan arkadaşlar varsa önerilerini veya siteleri yazarsa sevinirim. Birkaç örnek vermişsiniz ama X modeli için uygun lastık bu sitelerde mevcut değil.