Yamaha Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
Beyler merhaba.... şubat gibi 8-10000 tl arası bir xt almak istiyorum.. x veya r...

Sahibinden de fiyatlar yüksek göründü gözüme. Kmler yüksek modeller 04-05...

Dediğim paraya şubat gibi temiz bir xt bulabilir miyim dersiniz...
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
yahu hiç mi xt kullanıcısı kalmadı ya da hiçbiri uğramıyor mu buraya :) ne kadar ölü bir topic böyle:) ocak sonu gibi 2006 ve üzeri xt si olanların makinlarına talibim şimdiden duyurayım !! :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Birisi haraket mi dedi :p

IMAG0340.jpg


IMAG0318.jpg


DSC01368.jpg


DSC01366.jpg


DSC01355.jpg


IMAG0299.jpg


IMAG0289.jpg


DSC01347.jpg


DSC01345.jpg


IMAG0286.jpg


IMAG0277.jpg


IMAG0276.jpg


IMAG0275.jpg
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
10
Merhaba arkadaşlar, ben de 2008 Yamaha XT660 R var geçenlerde yıkamacının azizliğine uğradım maalesef... Yan grenaj stickerlerinin önemli bir kısmı eksilmiş. Türkiyede bu anormal derecede pahalı bir şey. (yaklaşık 600-700 TL) Yurt dışından bulabilme imkanımız varmıdır? Bu konuda yardımı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Merhaba arkadaşlar, ben de 2008 Yamaha XT660 R var geçenlerde yıkamacının azizliğine uğradım maalesef... Yan grenaj stickerlerinin önemli bir kısmı eksilmiş. Türkiyede bu anormal derecede pahalı bir şey. (yaklaşık 600-700 TL) Yurt dışından bulabilme imkanımız varmıdır? Bu konuda yardımı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

Malesef stickerleri öyle yıkamada çok kolay çıkabiliyor.2006 modellerin 110lira idi buyuk kısmı 600-700lira bi sticker olamaz.
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
10
Malesef stickerleri öyle yıkamada çok kolay çıkabiliyor.2006 modellerin 110lira idi buyuk kısmı 600-700lira bi sticker olamaz.

Bende bu fiyatı çok fazla bulmuştum ve neredeyse yakıt deposu fiyatı ile aynı rakama geliyordu. (650 TL olduğunu birkaç sitede gördüm) Tamircim yanımda Yamaha bayiini aradı speakerdan dinledim ellerinde olmadığını ve yurt dışına sipariş vereceklerini, fiyatının da 600-700 TL olduğunu söylediler. Bu rakamları daha başka yerde de duydum. Ayrıca yurt dışı motorsiklet sitelerinde de fiyatının çok pahalı olduğundan bahsediliyor. Sizin bahsettiğiniz 2006 modelin stickerleri daha hesaplı ama sanırım 2008 olunca rakamlar uçuyor maalesef.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Bende bu fiyatı çok fazla bulmuştum ve neredeyse yakıt deposu fiyatı ile aynı rakama geliyordu. (650 TL olduğunu birkaç sitede gördüm) Tamircim yanımda Yamaha bayiini aradı speakerdan dinledim ellerinde olmadığını ve yurt dışına sipariş vereceklerini, fiyatının da 600-700 TL olduğunu söylediler. Bu rakamları daha başka yerde de duydum. Ayrıca yurt dışı motorsiklet sitelerinde de fiyatının çok pahalı olduğundan bahsediliyor. Sizin bahsettiğiniz 2006 modelin stickerleri daha hesaplı ama sanırım 2008 olunca rakamlar uçuyor maalesef.
yani bir stickere o paralar verilmez.Oralarda bir reklamcı stickerci tarzı biyer varsa baskıyla istidiğini yaptırırsınız 20lirayı geçmez yani. Sizin yeni kasalarda mı grenajları kucuk olan ?

---------- Post added at 19:15 ---------- Previous post was at 18:50 ----------

660'ın deposu bile 650TL :)
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Bende bu fiyatı çok fazla bulmuştum ve neredeyse yakıt deposu fiyatı ile aynı rakama geliyordu. (650 TL olduğunu birkaç sitede gördüm) Tamircim yanımda Yamaha bayiini aradı speakerdan dinledim ellerinde olmadığını ve yurt dışına sipariş vereceklerini, fiyatının da 600-700 TL olduğunu söylediler. Bu rakamları daha başka yerde de duydum. Ayrıca yurt dışı motorsiklet sitelerinde de fiyatının çok pahalı olduğundan bahsediliyor. Sizin bahsettiğiniz 2006 modelin stickerleri daha hesaplı ama sanırım 2008 olunca rakamlar uçuyor maalesef.

İlle orjinal olsun demiyorsan. Ben çok daha kalitelisini ebay dan aldım. Motorlarımız aynı değil fakat senin motorun için de kesin vardır. 165USD civarıydı. Full set ve oldukça kalın. Isıtarak uygulanıyor. Bir araştır istersen ebay den bulabilirsin. 600-700 TL aşırı pahalı. Yine yurtdışından vergiler dahil karenaj setini alırsın o paraya. İyice bir araştır derim.
Örnek:
DSC_0011.jpg
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
10
yani bir stickere o paralar verilmez.Oralarda bir reklamcı stickerci tarzı biyer varsa baskıyla istidiğini yaptırırsınız 20lirayı geçmez yani. Sizin yeni kasalarda mı grenajları kucuk olan ?



İlle orjinal olsun demiyorsan. Ben çok daha kalitelisini ebay dan aldım. Motorlarımız aynı değil fakat senin motorun için de kesin vardır. 165USD civarıydı. Full set ve oldukça kalın. Isıtarak uygulanıyor. Bir araştır istersen ebay den bulabilirsin. 600-700 TL aşırı pahalı. Yine yurtdışından vergiler dahil karenaj setini alırsın o paraya. İyice bir araştır derim.


Öncelikle ilginiz için teşekkürler...E Bay'dan araştırdım ama istediğim karenaj stickerlerini henüz bulamadım... Şimdilik Amerika ve İngiltere sitelerine baktım... Son çare belki bir reklamcı arkadaştan yardım alabilirim gibi geliyor...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
İlle orjinal olsun demiyorsan. Ben çok daha kalitelisini ebay dan aldım. Motorlarımız aynı değil fakat senin motorun için de kesin vardır. 165USD civarıydı. Full set ve oldukça kalın. Isıtarak uygulanıyor. Bir araştır istersen ebay den bulabilirsin. 600-700 TL aşırı pahalı. Yine yurtdışından vergiler dahil karenaj setini alırsın o paraya. İyice bir araştır derim.
Örnek:
http://s9.postimage.org/e50e8i9a7/DSC_0011.jpg

Abi senin motoruda bugün iyi çamur banyosu yaptırdık ya şimdi bu fotoyu görünce içim gitti :)
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
68
Arkadaşlar herkese merhaba. haziran ayı gibi motorcu arkadaşlarla balkanlar tur planımız var, xt660r bakınıyorum netten, bi kaç kişiye mesaj attım ama fiyatlar baya yüksek gibime geldi.
sizce xt660r böyle bir uzun yol için nasıl arkadaşlar uzun yolda yorar mı? ne tür parçalarına dikkat etmek lazım alırken. teşekkürler.
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
Medyadan takip ediyor musunuz bilmiyorum da geçtiğimiz aylarda 2 arkadaş 1 GS 1 660 Tenere ile Afrika Kıtasını gezip geldiler.15bin dediler ama 18bin KM yapmışlar :)
http://www.ruzgarinizinde.com/afrika/hello/

Onlar Tenereyle oralara gittiyse siz balkanları rahat dolaşırsınız ama orijinal camı ile rüzgar sıkıntı olur diye düşünüyorum uzun bir tur camı ile miss gibi olur :)
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
seleye bi post ve de gidon yükseltici hiç yormaz ver kırbacı gitsin.su soğutmalı motor her yere gider istersen hiç durma
Arkadaşlar herkese merhaba. haziran ayı gibi motorcu arkadaşlarla balkanlar tur planımız var, xt660r bakınıyorum netten, bi kaç kişiye mesaj attım ama fiyatlar baya yüksek gibime geldi.
sizce xt660r böyle bir uzun yol için nasıl arkadaşlar uzun yolda yorar mı? ne tür parçalarına dikkat etmek lazım alırken. teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst