- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
Kardeşim onu sattım artık bakamıcaksın.Ama başka yeni 2 ilanım var beklerim
---------- Post added at 13:59 ---------- Previous post was at 13:55 ----------
Evet olabilir.Ya da "KTM -Kros Tipli Motor"
Abi senin motora hergün bakıyorum iç çekip kapatıyorum![]()
---------- Post added at 13:59 ---------- Previous post was at 13:55 ----------
ktm keep throwing money![]()