Yamaha Yamaha XENTER 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Şimdi facebook sayfanızı inceledim , çok güzel buluşmalar olmuş . Arkadaşımın facebook undan girdim ne yazikki , eşimle benim face imiz yok. İzmirde olan buluşmalari daha önceden burdan paylaşıyormusunuz ? Yoksa ara ara facebook tan takip etmemmi gerekecek.
Fotograflara bakınca kesin kanaat getirdim beyaz renk xenter ve xmax e , gri renk de xcity cok yakısıyor.
Bugun sabahtan yamaha akdemirdeydim aksesuar ödememi yaptım :) Xenter merak eden bir kullanıcı varmış , izmirde bilgi almak isitiyen yeni arkadaşlar olursa seve seve deneyimlerimi paylaşırım. Saygılar.
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Hoşgeldiniz aramıza sanırım 3 kişi olduk . Siz herhangi bir aksesuar veya modifikasyon yaptınızmı xenter ınıza?
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Belki haftasonu olduğu içim moderatör face girmemiştir ben perşembe ekledim cuma onaylandı. Aramıza tekrar hoşgeldiniz.
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
77
rizoma elcik ve denge topuzu aldım serviste taktıracam yarın ınsallah kısmet olursa xentere cam ve canta harıcınde aksesuar yok denecek kadar :)
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Denge topuzunun montaj fotoğraflarını çekip paylaşabilirseniz . Süper olur. Sevgiler.
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
77
tamam fotoları yarın servis takarken cekip buraya atarım bakalım nasıl bir yol ızleyecek servis
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Çok güzel olmuş güle güle kullanın , Rizoma elcikler orjinal elciklere göre biraz daha uzunmu bana fotoğraftamı öyle geldi?
Denge ağırlıklarının ne gibi bir faydasını gördünüz ?
Sadece elcikleri almayı planlıyorum tavsiye edermisiniz ?
Teşekkürler ayrıca fptoğraflar için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------


Bu resimlerde arka kapak dışında gözümüzden kaçan bir ayrıntı olmuş , hafif gölgeli ön cam inanılmaz güzel olmuş. Umarım aksesuar olarak satılır çünkü 125 cc bu modelin türkiyeye geleceğini hiç düşünmüyorum.
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
77
Tsk ederim boyut olarak aynilar montajindada sikinti olmadi on agirlastigi icin daha dengeli oldu goruntude guzel daha ne olsun :)
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Lux olanlarini cok begendim paraya kıyıp almayı planlıyorum. Elcikleri takarken herhangi bir delme kesme işlemi olmuyor değilmi ?Direk orjinal aksesuar gibi takılabiliyordur umarım.
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
77
Luks olanlar cok pahali ama guzel belki ileryen zaamnda bende luks dusune bilirim hayir kesme delme herhangi bir islem gerekmyor orjinali cikarip bunlati takiyorsun ben servise taktirdim hic bir sorun olmadi
 
Katılım
9 Tem 2011
Mesajlar
46
F650GS 2006 modeli kullanıyorum 2 senedir, ondan once 26 beygir 250 cc endurom vardı honda marka. simdi sehir icinde bmw den cok memnun olmama ragmen, daha harci alem bir motora ihtiyacım var 2-3 paralık bir sey isimi gorur derken 7-8 beygirleri gorunce 50 beygirden sonra sinir hastası olurum kanısı ile biraz daha guclu modellere yoneldim, ps150vs ilk incelemelerimde avantajlı gibiydi ama 12 inch tekeri gorunce vazgectim. su an scarabeo ve xcenter arasındayım. Ankarada oldugum icin burada scoter bulmak bir dert. Anladıgım kadarı ile xcenter ın on gorunus ve farlar ve suspansiyon artısı varken, scarabeo nun koltuk altı 12v cıkıs, saklama gozu,cam, michelin lastikleri, arka fren disk ve en onemlisi 3-5 beygir fazlası var. Ayrıca camsız olmaz 380 TL daha ustune odeyecegim xcenter icin zaten alırkende biraz pahalı. Kararsızım bir de sıkıntı, burada bu motorlar yoktur on siparisle falan getirirler sagolsun bayiler... git bak bin anla gibi bir durumda yok. Bunlara ek tercihimi sekillendirecek paylasacagınız bilgiler varsa sevinirim.
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
77
valla kardeşim scarabeo da küçük bir cam var oda iş görürmü bilmem daha önce kullanmadıgım için yorum yapmam yanlış olur bir daha motor alacak olsam yıne xenter alırdım bunu soyleye bılırım
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
F650GS 2006 modeli kullanıyorum 2 senedir, ondan once 26 beygir 250 cc endurom vardı honda marka. simdi sehir icinde bmw den cok memnun olmama ragmen, daha harci alem bir motora ihtiyacım var 2-3 paralık bir sey isimi gorur derken 7-8 beygirleri gorunce 50 beygirden sonra sinir hastası olurum kanısı ile biraz daha guclu modellere yoneldim, ps150vs ilk incelemelerimde avantajlı gibiydi ama 12 inch tekeri gorunce vazgectim. su an scarabeo ve xcenter arasındayım. Ankarada oldugum icin burada scoter bulmak bir dert. Anladıgım kadarı ile xcenter ın on gorunus ve farlar ve suspansiyon artısı varken, scarabeo nun koltuk altı 12v cıkıs, saklama gozu,cam, michelin lastikleri, arka fren disk ve en onemlisi 3-5 beygir fazlası var. Ayrıca camsız olmaz 380 TL daha ustune odeyecegim xcenter icin zaten alırkende biraz pahalı. Kararsızım bir de sıkıntı, burada bu motorlar yoktur on siparisle falan getirirler sagolsun bayiler... git bak bin anla gibi bir durumda yok. Bunlara ek tercihimi sekillendirecek paylasacagınız bilgiler varsa sevinirim.
Yaptığınız hesapta bir ufak eksik var eğer kask vb eşyanızı motorda muhafaza etmek istiyorsanız xenter topcase almanız şart 39 Lt iki açık kask çok rahat alıyor.
Bende motorumdan çok memnunum biraz pahalı ama şehiriçi kullanım için çok ideal. Burdan sonrası ya xmax beyaz :) 250 cc ama şöyle 3 4 sene sonra .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst