- Katılım
- 3 Eyl 2012
- Mesajlar
- 421
Şimdi facebook sayfanızı inceledim , çok güzel buluşmalar olmuş . Arkadaşımın facebook undan girdim ne yazikki , eşimle benim face imiz yok. İzmirde olan buluşmalari daha önceden burdan paylaşıyormusunuz ? Yoksa ara ara facebook tan takip etmemmi gerekecek.
Fotograflara bakınca kesin kanaat getirdim beyaz renk xenter ve xmax e , gri renk de xcity cok yakısıyor.
Bugun sabahtan yamaha akdemirdeydim aksesuar ödememi yaptım
Xenter merak eden bir kullanıcı varmış , izmirde bilgi almak isitiyen yeni arkadaşlar olursa seve seve deneyimlerimi paylaşırım. Saygılar.
Fotograflara bakınca kesin kanaat getirdim beyaz renk xenter ve xmax e , gri renk de xcity cok yakısıyor.
Bugun sabahtan yamaha akdemirdeydim aksesuar ödememi yaptım