Yamaha Yamaha XENTER 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
Bugüne kadar yolda sadece 1 tane xenter gördüm 3 hafta önce , rengi griydi, hoş görünüyor, uzaktan x-max mı acaba deiye ikilemde bıraktı beni...

Alanların pek forunla işi yok sanırım:)
Bizede beklemek düşüyor o zaman.avrupada özellikle italyada hatırı sayılır satış rakamına ulaşmış gözüküyor oysa.fiyatının özellikle scarabeodan pahalı olması acaba sorusunu akıllara getirmiyor değil.yoksa bilmediğimiz farklı bi teknolojisimi varda fiyati abartılı bu kadar.sebebini öğrensem alıp almamaya karar vericem ama beklemekten başka çare yok sanırım.
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
77
selam ben 4 gün once aldım yamaha xenter beyaz olanından sana sunu soylemek ısterım almak istedigin motorun ustune bın dene alsuspansıyon on numara dijital ekran denecek birşey yok sana yagın ne zaman degişecegini içerisindeki benzınle km yol gidebilecegini v kayısının degişim zamanı geldigini hava sıcaklıgı motor arızasını hepsini gösteriyor koltuk çok geniş ama biraz sert sanırım zamanla yumusayacaktır malzeme kalıtesı tabıkı yamaha şimdilik soyleye bilecegim bu kadar allah hepinize kazasız belasız sürüşler nasıp etsın....
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
77
Suan makinam 651 km ve yakit tuketimi hesaplamamda 100 km 2.90 lt bu degerin tumu sehir ici kullanimda rodajdan sonra tuketimin dahada dusecegini umuyorum
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Motorumu carsamba gunu teslim alacagim. Deneyimlerimi forumla paylasicagim :) Bu topic ten kendimi taniticagim topige geciyorum . Sevgiler.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
selam ben 4 gün once aldım yamaha xenter beyaz olanından sana sunu soylemek ısterım almak istedigin motorun ustune bın dene alsuspansıyon on numara dijital ekran denecek birşey yok sana yagın ne zaman degişecegini içerisindeki benzınle km yol gidebilecegini v kayısının degişim zamanı geldigini hava sıcaklıgı motor arızasını hepsini gösteriyor koltuk çok geniş ama biraz sert sanırım zamanla yumusayacaktır malzeme kalıtesı tabıkı yamaha şimdilik soyleye bilecegim bu kadar allah hepinize kazasız belasız sürüşler nasıp etsın....

Hayırlı olsun güle güle kullanın

Motorumu carsamba gunu teslim alacagim. Deneyimlerimi forumla paylasicagim :) Bu topic ten kendimi taniticagim topige geciyorum . Sevgiler.

Hadi hayırlısı Xenter kullanan bi forumsever daha çıktı:) Sizden de izlenim ve kullanıcı yorumu alabiliriz, bide takıldıysa ön camlı foto iyi olur
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Motorun evraklari bugun gelicek yarinda plakasini almayi planliyorum .39 Lt orjinal arka bagajini monte ettim.Ancak on cam ve beyaz canta kapagi icin siparis gectik 2 hafta bekliyecegim.Motor fotograflarda biraz ciliz gozukuyordu ancak yanina gittigimde esim ve ben cok sasirdik .Sehirici icin izmir icin konusuyorum kesinlikle dogru bir karar vermisim. Benim goze carpan tek eksigi yan dayama ayaginin olmayisi birde sele alti bagajinin olmamasi.
12 senedir 50 ve 100 cc arasi motor kullaniyorum bu motoru aldiktan sonra esimle binecegim icin ileri surus egitimi almaya karar verdim cunku youtube daki egitim videolarini izledigimde bilmedigim o kadar cok sey oldugunu farkettim.
İzmirdeki fuarda sans eseri aybars beyle tanistim art egitimden kendisinden bir kac ders almanin dogru olacagini dusunuyorum.
Motorumu teslim alir almaz bilgim yettigi kadar bu baslik altina resimli mesaj aticagim.
Tesekkurler
Mert
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Bugün 2 de teslim aldığım evraklarına 4:30 gibi ruhsatım ve plakam ile xenter yollara çıkardım. Büyük jant oluşunu ilk başta garipsedim ancak yol aldıkta jantin ve alt bagajı yok eden suspansiyonun faydalarına inanamadım. Motordamiyim üstü açık bir arabadamiyim. :) Sürüş konforunu bir tık öne çıkarmışlar. Rodaj da oldugum için saatte 60 km geçmemeye 1/3 gaz ile gitmeye özen gösteriyorum .
Selesi bana ve esime gayet rahat geldi. Esimin
Kaskini daha almadığımız için trafiğe kapalı bir yerde
Onu dolastirdim:)
Alsancağa girerken trafik polislerinin bile motor
hoşuna gitmesi beni şaşırttı :)
Diğer rakiplere göre pahalı olabilir hatta 200 scrabeo almak mantıklı gozukebilir bazılarımıza ama bence sehirici kullanımına cok uygun , kaliteli malzemeler ile üretilmiş
Keyifli bir motor. Almayı düşünenler mutlaka yamaha orijinal topcase birlikte alsınlar.
Foruma nasıl resim konduğunu bilen varsa mail adresini bana yazsın benim yerime resimleri koyabilirse :)
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
77
Hayirli olsun kardesim dogru karar yakit tuketimide cok dusuk bugun itibari ile yakit tuketimi 2.70 surus,konforda jabasi
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Fiyatı 7.550 değilde 6.990 gibi daha rekabetçi olsaydı şimdi forumda 2 kullanıcı yerine 10 dan fazla kullanıcı olurdu belki. Böyle ufak detaylar çok etkiliyor motorun yaygınlaşmasını.

Scarebeo çok iyi sattı bu sene bu sebepten. Yamaha da güzel tipi ve markasından dolayı piyasada tutulmaya çok müsait bir model aslında.

Yanlız üzerindeki lastiklerin hamuru çok kötü, alır almaz beni değiştir diyor dikkat etmek laım sakatlık çıkmasın, Islakta affetmez gibi
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Merhaba Gp500 isminiz olmadigi icin boyle hitap ediyorum kusura bakmayin. Lastikler ile ilgili avrupa sitelerdede performansli suruse pek uygun olmadigi yaziyordu. Sizin veya diger bilgili arkadaslarin xenter icin alternatif performans lastiklerini paylasmasini rica edicegim.
Tesekkurler Mert
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
Skyytr , yeni xenteriniz hayirli olsun.scarabeo almadan önce cok dusunmustum nasip olmadi.lastikler icin michelin city grip tavsiye ederim ya da metzeler, ikiside oldukca iyidir,konfor ve yol tutusu belirgin ölcüde farklilastirir.
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Hihi cok tesekkurler seninde motorun hayirli olsun. Allah kaza bela vermesin. Keyifli Surusler .
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
On cam ve Bagaj üstü renk uyumlu aksesuarı bir fonksiyonu olmasada gorunulebirligi arttırdığı için tercih ettim. Umarım sizde beğenirsiniz.
http://imageshack.us/photo/my-images/543/photoeyl13190728.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/812/photoeyl13210758.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/35/photoeyl13210750.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/838/photoeyl13210734.jpg

Yakıt tüketimine gelince depo fullendi. 120 Km sehirici yol yapıldı . Tekrar doldurdum 10 TL benzin aldı . 120 KM 10 TL daha dusermi bilmiyorum.
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
Skyytr, aksesuarlar xenteri gercekten güzel tamamlamis.motorun bi baska alimli olmus.ayrica islevsellikleri tartisilmaz.güle güle kullan.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
On cam ve Bagaj üstü renk uyumlu aksesuarı bir fonksiyonu olmasada gorunulebirligi arttırdığı için tercih ettim. Umarım sizde beğenirsiniz.
http://imageshack.us/photo/my-images/543/photoeyl13190728.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/812/photoeyl13210758.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/35/photoeyl13210750.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/838/photoeyl13210734.jpg

Yakıt tüketimine gelince depo fullendi. 120 Km sehirici yol yapıldı . Tekrar doldurdum 10 TL benzin aldı . 120 KM 10 TL daha dusermi bilmiyorum.
bu işte bir yanlışlık olmasın yahu..akıl almaz 150 cc bir scooter 10 tl dediğiniz 2 litre benzin.. ve 120 km..yanlışlk yoksa ...........
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Soyle dusunebiliriz motorun deposu diyelim 2 TL lik daha benzin alabilirdi tasma ihtimaline karsin ben hep benzinlikteki arkadaslari uyariyorum 12 TL 120 Km diye dusunsek 3 litremi oluyor , Rodajda oldugu icin 1/3 gaz vermeye ozen gosteriyorum 150 cc 75 cc kullaniyorum su siralar .
Ben 50 cc den sonra cok bile yakiyor dicektim icimden :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Soyle dusunebiliriz motorun deposu diyelim 2 TL lik daha benzin alabilirdi tasma ihtimaline karsin ben hep benzinlikteki arkadaslari uyariyorum 12 TL 120 Km diye dusunsek 3 litremi oluyor , Rodajda oldugu icin 1/3 gaz vermeye ozen gosteriyorum 150 cc 75 cc kullaniyorum su siralar .
Ben 50 cc den sonra cok bile yakiyor dicektim icimden :)
doldururken pompa tık dedikten sonra daha bastırmazsanız aynı şekilde 120 km sonra gene aynı şekil pompa durduktan sonra yeter derseniz doğru ölçüm yapmiş olursunuz..
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Ben tik dedikten sonra doldurtuyorum hep azicik daha :) sizce 150 cc scooter icin bu veriler iyimi ? Garip olan durum ise ilk depomda 30 TL benzin almisti 220 Km gittikten sonra yedek depo alarmi basladi yani 50 km ortalama toplam 30 Tl yakit gidilebilecek km 270 - 280 max .
Esas cok kafayi da yormamak lazim en ufak cc arabadan bile 3 te 1 yakiyor bu scooterlar :)
Arabalarin saygisi olsa cok daha rahat binecegim ama iste hic saygi yooook :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Ben tik dedikten sonra doldurtuyorum hep azicik daha :) sizce 150 cc scooter icin bu veriler iyimi ? Garip olan durum ise ilk depomda 30 TL benzin almisti 220 Km gittikten sonra yedek depo alarmi basladi yani 50 km ortalama toplam 30 Tl yakit gidilebilecek km 270 - 280 max .
Esas cok kafayi da yormamak lazim en ufak cc arabadan bile 3 te 1 yakiyor bu scooterlar :)
Arabalarin saygisi olsa cok daha rahat binecegim ama iste hic saygi yooook :)
10 tl ye 120 km yorumunu okuyunca dedim ybr nin ilanını versem mi hemen.. baktım ikinci elleri 6 bin küsürlerde..dedim yamaha sonunda bunuda yaptı..8 litre depoya 280 km yapsa 13.5 kuruş yapar benzin 4.58 buda bana göre çok scooter için normal olabilir..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst