Bugün 2 de teslim aldığım evraklarına 4:30 gibi ruhsatım ve plakam ile xenter yollara çıkardım. Büyük jant oluşunu ilk başta garipsedim ancak yol aldıkta jantin ve alt bagajı yok eden suspansiyonun faydalarına inanamadım. Motordamiyim üstü açık bir arabadamiyim.

Sürüş konforunu bir tık öne çıkarmışlar. Rodaj da oldugum için saatte 60 km geçmemeye 1/3 gaz ile gitmeye özen gösteriyorum .
Selesi bana ve esime gayet rahat geldi. Esimin
Kaskini daha almadığımız için trafiğe kapalı bir yerde
Onu dolastirdim
Alsancağa girerken trafik polislerinin bile motor
hoşuna gitmesi beni şaşırttı

Diğer rakiplere göre pahalı olabilir hatta 200 scrabeo almak mantıklı gozukebilir bazılarımıza ama bence sehirici kullanımına cok uygun , kaliteli malzemeler ile üretilmiş
Keyifli bir motor. Almayı düşünenler mutlaka yamaha orijinal topcase birlikte alsınlar.
Foruma nasıl resim konduğunu bilen varsa mail adresini bana yazsın benim yerime resimleri koyabilirse
