Yamaha Yamaha XENTER 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
77
Yanip sonmeye basladigi zaman manuele gore 1.6 lt benzin oluyormus 70 km daha rahat gider ama ben yanmaya basliyor uzerine 30 km gidiyorum fulluyorum 5.90 lt benzin aliyor
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Peki bir depo benzinle ortalama 30 TL tutuyor şehiriçi kaç km gidebiliyorsunuz ? Sanki benim motor rodajda olduğu için biraz fazla yakıyor gibi geldi bana . Tabi benim eski 50 cc lik ten sonra psikolojik fazlada geliyor olabilir :)
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
77
Bundan once bendede asya 150 t vardi benzin istasyonlariyla ahbap olmustum :)280 km yi öldürür bu canavar rodaj faktoru kulanim sartlari etken tabi rodajdan sonrada dusecektir ben surekli sehir icinde kullaniyorum bodrum trafiginde dur kalk
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Benım iyice kafam kariştı şimdi şimdi sizin motor 280 km den sonra arti 70 km daha yedek deposu mevcut oluyorsa benim motor anormal yakıyor . Çünkü 210 km geldiğinde yanıp sönmeye başlıyor. Çogu zaman artçılı geziyorum bunun nedeni olabilirmi ? Teşekkürler
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
77
toplamda deponun tamamıyla 280 km gider dedım yanlış anlaşılma olmus tamam sızın normal ben artcısız kullanıyorum genellıkle 220-225 gelınce yanmaya başlıyor yedek depoya gecıyor kafan karışmasın :)
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
Arkadaslar yakit konusuna fazla takilmayin bence,xenterinizin yaz aylarinin bittigi son günlerde keyfini cikarin derim ben.benim scarabeo 3.3 litre civariyakiyor, sizin scooterlarinizin dahaaz yakmadi lazim.ulen benim scarabeo xentere göre daha artisi var ama nedir beni çeken xentere annamadim.ayran gönüllümüyüm neyim bilemedim.xenter kullanicilarina keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
77
Yakit konusunda her hangi bir sikinti yok zaten gayet makul devirli kullanimda 2.90 dan yukari cikmadi sakin kullanimda 2.60 da kaldi sehir ici xenter yakiskli artisi nedir bilgilendirirmisin beni hic cezbetmedi screbo
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Arkadaslar yakit konusuna fazla takilmayin bence,xenterinizin yaz aylarinin bittigi son günlerde keyfini cikarin derim ben.benim scarabeo 3.3 litre civariyakiyor, sizin scooterlarinizin dahaaz yakmadi lazim.ulen benim scarabeo xentere göre daha artisi var ama nedir beni çeken xentere annamadim.ayran gönüllümüyüm neyim bilemedim.xenter kullanicilarina keyifli sürüşler dilerim.
Ne demek istediginizi cok iyi anliyorum ama artik xenter dusunmektense bir sure Scrabeo keyifle surmeye bakin , sonucta Fuel economy ve Sport fonksiyonu olsun , genis bagaji olsun , 200 cc motoru olsun guzel bir motor kullaniyorsunuz. Bir italyan motor ureticisi ile Japon motor ureticisini scooter sinifinda karsilastirmak cok kolay degil. Xentera gelince sanirim 150 cc sinifinda eksiklik hisseden yamahanin uzun suren arastirmalar sonucu urettigi guzel bir motor . Tmax gibi ust sinif scooter ve hatta bazi ss modellerinde kullandiklari modifikasyonlari xenterda yamaha motor ve suspansiyonuna uygulamis . Sonuc ise fiyat olarak biraz digerlerine gore pahalida olsa. Ruhu olan bir motor cikmis ortaya . Cok keyifli surusu olan , aksesuarlari ile bir baska guzel olan bir motor .
Aldigim gunden beri sabah olsun ise gideyim motorumla diye can atiyorum . Bu kolay kolayda gitmez benden. Cunku arabam icinde ayni seyi hissediyorum her kullandigimda. 10 yildir aracim benimle bu arada :)
Ama motorun yeri bambaska benim icin .
Sevgiler
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
Amacim scarabeoyu satip xenter almak degil aslinda.demek istedigim xenterinde scarabeo kadar albenisi var.hani kişinin karisi vardir ama gözü dişardadir, o hesap.scarabeonun bana göre xentere avantaji öncelikle bagaj ve ön cami olmasi.xenterda canta ve öncam 700 lira civari.güç olarakda üstün ayrica.scarabeonun lastikleri michelin olmasida arti.xenteri sürmek nasip oldu gayette keyifliydi.scarabeo olmadaydi alacagim scooter kesinlikle xenter olurdu.
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
77
200 cc alet mutlakaki guc farki olacaktir tabi bu konular dogru lastik cam bagaj aslinda boyle olmasi guzel en azindan adim basi honda ps gibi her taraf dolu degil :) allah kazasiz belasiz surusler nasip etsin
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Amacim scarabeoyu satip xenter almak degil aslinda.demek istedigim xenterinde scarabeo kadar albenisi var.hani kişinin karisi vardir ama gözü dişardadir, o hesap.scarabeonun bana göre xentere avantaji öncelikle bagaj ve ön cami olmasi.xenterda canta ve öncam 700 lira civari.güç olarakda üstün ayrica.scarabeonun lastikleri michelin olmasida arti.xenteri sürmek nasip oldu gayette keyifliydi.scarabeo olmadaydi alacagim scooter kesinlikle xenter olurdu.
Size scrabeo kullanan bir xenter fanatiği olarak teşekkür ediyoruz. Zaten forumda sarnırım iki kişiyiz . Bakalım seneye kadar bir artış olucakmı. İzmirde benim motorun aynısından bir arkadaşta daha gördüm ama sanırım forumlarla pek arası yok.
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
77
Bodrumdada 2 adet gordum onlarinda forumlarla isi yok sanirim bakalim ilerleyen gunlerde nasil olacak birde bu yamalube yag hakkinda bir bilgin varmi beni pek tatmin etmedi gibi
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
merhaba arkadaslar, ben de sanirim tam istedigim konunun ortasina girme sansini yakaladim. xenter ile scarabeo arasinda kafama agrilar girecek kadar gidip geliyorum, bazi geceler uyuyamiyorum hangisini alayim diye. su an scarabeo 1 adim önde ama xenter'da beynimi kemiriyor, durumum olsa ikisinide alip 100 ooo km testi yapardim. scarabeo'dan yana tek endisem sorun cikartip cikartmayacagi, sonucta kuryelikte kullanacagim, yani öyle senede ´5-10 bin degil 50-60 bin kullanacagim. tavsiyelerinize son derece acigim. iyi forumlar tesekkürler.
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
77
Scarebeo kullanan bir arkadas sana bilgi verebilir xentere gelince yakiti az konforlu atik hizli kaliteli yakisikli benim icin xenter ask kisacasi boyle:)
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
İmza bahsettiğin iki motorda kuryelik için biraz lükse kaçmazmı. Yazık yani. Xenter zaten sil bence listenden çünkü yok çantası
Yok ön camı derken sana pahalıya gelir. Kurye dediğine göre uzun yol yapıcaksın minimum 200 lük scrabeo al ama bilemedim yani
Parçası falan pahalı her iki motorunda . Doğru tercihmi bu motorlar bana garip geldi. İşin yollarda geçicek parçası ve bakımı ucuz bir motora yönelsen .
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
İmza bahsettiğin iki motorda kuryelik için biraz lükse kaçmazmı. Yazık yani. Xenter zaten sil bence listenden çünkü yok çantası
Yok ön camı derken sana pahalıya gelir. Kurye dediğine göre uzun yol yapıcaksın minimum 200 lük scrabeo al ama bilemedim yani
Parçası falan pahalı her iki motorunda . Doğru tercihmi bu motorlar bana garip geldi. İşin yollarda geçicek parçası ve bakımı ucuz bir motora yönelsen .
kaza yapmadığı sürece bence sorun yaşayacağını sanmam..fren balataları debriyaj balatası filtresleri kayışı ucuz olduktan sonra zaten sık sık parça eskimeyeceği için kurye bile olsa..
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
77
ıkı motorda kurye ıcın lukse kacar bencede arkadasımın dedıgı gıbı yazık etme
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
ben daha cok kis mevsiminde kullanmayi düsünüyorum esasen, cünkü yagis ve sogukta scooter cook avantajli. tüm gün yagisli oldugu zamanlarda o sogukta ybr ve türü motorlarda islanmamak imkansiz, ne kadar iyi yagmurluk, diz örtüsü, cizme giyersek giyelim yine de hem islaniyoruz hem de üsüyoruz. scooter de iyi bir örtü tamamen soguk ve yagistan koruyor. belki yagisli havalarda scooter kuru havalarda ybr olarak yola devam ederim. tavsiye icin tesekkürler.
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Izmirde xenter kullanan kimseler yokmudur ? Yolda hic karsilasmadim . Bir kac gundur motorun markasi ve fiyatini soranlarin sayisinda bir artis oldu umarim begenenlerde gidip alirlarda paylasim artar. Beyaz xmax ise izmirde her yerde saka gibi :)
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
Izmirde xenter kullanan kimseler yokmudur ? Yolda hic karsilasmadim . Bir kac gundur motorun markasi ve fiyatini soranlarin sayisinda bir artis oldu umarim begenenlerde gidip alirlarda paylasim artar. Beyaz xmax ise izmirde her yerde saka gibi :)

bende izmirde xenter yolda hiç görmedim,izmirde bir gün ayarlayıp buluşalım bu arada facebooktaki gruba sizde üye olun xenter kullanıcılarınıda ekleyelim https://www.facebook.com/groups/382855545065799/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst