Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Tem 2016
Mesajlar
13
Merhaba arkadaşlar 2014 model ocak 2015 çıkışlı 13.000 km de x max var 11.750 tl ye almayı düşünüyorum fakat km olayı kafamı karıştırıyor bakımları yapılmış. Bakım kitapçığında işlenmiş. Sol arka tarafında 1 cm çizik var kozmetik olarak fena değil. Fiyat nasıl ?
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Merhaba arkadaşlar 2014 model ocak 2015 çıkışlı 13.000 km de x max var 11.750 tl ye almayı düşünüyorum fakat km olayı kafamı karıştırıyor bakımları yapılmış. Bakım kitapçığında işlenmiş. Sol arka tarafında 1 cm çizik var kozmetik olarak fena değil. Fiyat nasıl ?

kafanı ne karıştırıyor kardeş

xmax 250 2015 model motorum 28.000 km de hala yep yeni
 
Katılım
14 Tem 2016
Mesajlar
13
Kardeşim ben alıp uzun sure kullanmayı düşünüyorum satmayı dusunmuyorum evladiyelik bir motor oldu istiyorum o yüzden km sorun olur mu dedim. Ayrıca sizce fiyat nasıl ?
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Kardeşim ben alıp uzun sure kullanmayı düşünüyorum satmayı dusunmuyorum evladiyelik bir motor oldu istiyorum o yüzden km sorun olur mu dedim. Ayrıca sizce fiyat nasıl ?

sahibinden linki var mı?

evet evladiyelik olur motoru almadan önce tanıdığın bi ustaya gösterirsin için rahat eder
 
Katılım
14 Tem 2016
Mesajlar
13
Motor yamaha bayinde ikinci elde aynı zamanda yetkili servis garantisi devam ediyormuş fiyatıda uygun gibi almayı düşünüyorum
 
Katılım
9 Tem 2016
Mesajlar
3
Merhabalar,

2015 model için İstanbul'da bacak korumaya en uygun fiyata nereden temin edebilirim ve taktıra bilirim?
 
Katılım
25 May 2014
Mesajlar
68
Merhaba arkadaşlar 2014 model ocak 2015 çıkışlı 13.000 km de x max var 11.750 tl ye almayı düşünüyorum fakat km olayı kafamı karıştırıyor bakımları yapılmış. Bakım kitapçığında işlenmiş. Sol arka tarafında 1 cm çizik var kozmetik olarak fena değil. Fiyat nasıl ?
Az önce bitane xmax gördüm 90 binde 2011 model motor hiç açılmamış ve görsen inanmazsın belki ama motor tertemiz adam diyoki tek yaptıgım yagını castrol koydum ve 1500 km de yagını degiştirdim tık demedi motora baktım biraz sesli çalışıyodu gürültülüydü yani bence o km bişe degil
 
Katılım
14 Tem 2016
Mesajlar
13
Hocam doğru söylüyorsun km çok yüksek değil ama işte insanın aklında soru işareti oluyor. Aslında motor yamaha servisinde 2. elde. İlk sahibinden alınmış. Yamaha servisini de tanıyorum zaten 1 yıl daha garantisi varmış. 11.750 tl nin altına inmiyorlar 11.500 tl değerle takasa tutup yerine iron max vermişler. Benim aklımda hala şehir içinde sorun yaşarmıyım büyük ve hantal gelir mi diye sorular var. Ufak bir yerde yaşıyorum çok fazla otomobil var yollar çok kötü sürekli dur kalk trafik var bu şartlar altında X max alınır mı? Yada daha ufak bir motor mu tercih etmeliyim ?
 
Katılım
25 May 2014
Mesajlar
68
Hocam doğru söylüyorsun km çok yüksek değil ama işte insanın aklında soru işareti oluyor. Aslında motor yamaha servisinde 2. elde. İlk sahibinden alınmış. Yamaha servisini de tanıyorum zaten 1 yıl daha garantisi varmış. 11.750 tl nin altına inmiyorlar 11.500 tl değerle takasa tutup yerine iron max vermişler. Benim aklımda hala şehir içinde sorun yaşarmıyım büyük ve hantal gelir mi diye sorular var. Ufak bir yerde yaşıyorum çok fazla otomobil var yollar çok kötü sürekli dur kalk trafik var bu şartlar altında X max alınır mı? Yada daha ufak bir motor mu tercih etmeliyim ?

Bwn hergün sabah 40 dk akşam 1 saat falan trafikdeyim
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
Fiyat bence uygun, km takıntısı sadece tr de var yurt dışında bole bi sıkıntı yok ,adamlar motor sıfır alıp 2 ayda 30 000 km yol yapıyor diyeceğim o ki km bence sıkıntı deil al güle güle kullan kafan rahat olsun ,
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
bence en önemlisi bakımı km si değil

ben motorun bakımlarını kendim yapıyorum yağını koyarken tam 1.3 lt ayarlamak için 300 ml yi şırıngayla ilave ediyorum

hiç bir servis bu kadar özenmiyor
 
Katılım
14 May 2016
Mesajlar
9
Merhaba arkadaşlar 2014 model ocak 2015 çıkışlı 13.000 km de x max var 11.750 tl ye almayı düşünüyorum fakat km olayı kafamı karıştırıyor bakımları yapılmış. Bakım kitapçığında işlenmiş. Sol arka tarafında 1 cm çizik var kozmetik olarak fena değil. Fiyat nasıl ?

Fiyat çok güzel, Yamaha bayisinde olması da ayrı bir güvence veriyor, servis bakımlı diyorsun, 13.000 Km bu motorlar için hiçbirşey,

ben 19 bin de aldım, 12.750 TL'ye, şuanda 26bin km ye geldim, servis bakımlarını vaktinde yaptırırsan diğer arkadaşların da dediği gibi evladiyelik olur motorun düşünme bile.
 
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
147
arkadaşlar merhaba.
110 kiloyum bu motorla 120 sabit hız gidip gerektiğinde 140 vs çıkabilir miyim?
birde 4 5 km lik rampayı 100+ bir hızla gidebilir mi?
 
Katılım
14 Tem 2016
Mesajlar
13
Arkadaşlar tam motoru almaya niyetlenmiştim ki bu seferde 2015 model 2750 km de beyaz renk sisy bar lı bir x max denk geldi. 12.500 tl ye alıcam motoru alım satım sigorta falan 13.000 tl ye malolacak bana sizce fiyat nasıl ? Diğerine göre bu daha mantıklı geldi km çok düşük artı sisy bar var ama renk beyaz ne dersiniz ?
 
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
394
Sonunda 4.000 km bakımı için randevumu p.tesiye aldım. Şu an 3 950. Sanıyorum hava filtresi, motor ve şanzuman yağı değişecek.

Yalnız bir saat evvel işten eve dönerken bir kaç kez ani frenleme yaptıktan sonra tam Abbasağa Parkı yokuşunda arka tekerlekten metalin metale sürtünme sesi gelmeye başladı. Hafif bir ses. Daha önce balata bitirmediğim için nibilmiyorum.Beşiktaş'taki eski motorcum balata bitmek üzere az birşey kalmış, p.tesiye kadar seni götürür dedi.
Balata bitince sürtünmme sesi sürekli mi çıkar, sadece frenleyince mi? 4 bin km de arka fren balatasının biymesi normal midir, servis ilk aldığımda ön frende sert, arka frende yumuşak balata var o yüzden arka önce biter demişti.
Tecrübesi, fikri olan var mı?
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
709
Sonunda 4.000 km bakımı için randevumu p.tesiye aldım. Şu an 3 950. Sanıyorum hava filtresi, motor ve şanzuman yağı değişecek.

Yalnız bir saat evvel işten eve dönerken bir kaç kez ani frenleme yaptıktan sonra tam Abbasağa Parkı yokuşunda arka tekerlekten metalin metale sürtünme sesi gelmeye başladı. Hafif bir ses. Daha önce balata bitirmediğim için nibilmiyorum.Beşiktaş'taki eski motorcum balata bitmek üzere az birşey kalmış, p.tesiye kadar seni götürür dedi.
Balata bitince sürtünmme sesi sürekli mi çıkar, sadece frenleyince mi? 4 bin km de arka fren balatasının biymesi normal midir, servis ilk aldığımda ön frende sert, arka frende yumuşak balata var o yüzden arka önce biter demişti.
Tecrübesi, fikri olan var mı?

Hocam ne yapıyorsun sadece arkayı mı kullanıyorsun? 13'bin km'deyim daha balata değiştirmedim. 900 km sonra bakımım var. O zaman hem ön hemde arkayı değiştireceğim.

Ben de bisikletten kalma kombine fren kullanma alışkanlığı var. O yüzden frenleme anında her daim hem ön hem arkayı aynı anda sıkarım. Sanırım sen daha çok arka kullanıyorsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
394
Hocam ne yapıyorsun sadece arkayı mı kullanıyorsun? 13'bin km'deyim daha balata değiştirmedim. 900 km sonra bakımım var. O zaman hem ön hemde arkayı değiştireceğim.

Ben de bisikletten kalma kombine fren kullanma alışkanlığı var. O yüzden frenleme anında her daim hem ön hem arkayı aynı anda sıkarım. Sanırım sen daha çok arka kullanıyorsun.

Vallahi biraz fazla kullanıyor olabilirim ama kombine fren kullanım alışkanlığı bende de var. Duracaksam her türlü ikisini sıkarım. Ancak yavaşlamak için ve sıkışık trafikte motordaki dengeyi sağlamak için arka freni sık kullanıyorum. Bunun farkındayım.
Belki de balata bitmedi, çok anlamadığım için bilmiyorum. Gerçi bir önceki piaggio carnaby'de 5bin km arslıksız aynı balatayı kullandım. Ve değiştirmeden sattım. Aynı alışkanlık olsa orda da bitirirdim diye düşünüyorum.
P.tesi günkü bakımda sanıyorum servis doğru cevabı verecek :)

Balata bitince frenleme olmasa bile sürtünme sesi çıkar mı?
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
709
Balata bitince frenleme olmasa bile sürtünme sesi çıkar mı?

Frenlemede çıkıyor desen mantıklı bir olay. Ama frenlemediğin halde çıkıyorsa haliyle mantıksız geliyor. Sorunun adına benim de bir fikrim yok maalesef. Aklıma sadece; balatanın arasına bir şey mi kaçtı da sıkmadığın halde sürtünme sesi çıkarmasına yol açıyor düşüncesi geldi.
 
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
394
Frenlemede çıkıyor desen mantıklı bir olay. Ama frenlemediğin halde çıkıyorsa haliyle mantıksız geliyor. Sorunun adına benim de bir fikrim yok maalesef. Aklıma sadece; balatanın arasına bir şey mi kaçtı da sıkmadığın halde sürtünme sesi çıkarmasına yol açıyor düşüncesi geldi.

Eyvallah hocam. P.tesi günü serviste ne olduğu ortaya çıkar, sağolasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst