Sonunda 4.000 km bakımı için randevumu p.tesiye aldım. Şu an 3 950. Sanıyorum hava filtresi, motor ve şanzuman yağı değişecek.
Yalnız bir saat evvel işten eve dönerken bir kaç kez ani frenleme yaptıktan sonra tam Abbasağa Parkı yokuşunda arka tekerlekten metalin metale sürtünme sesi gelmeye başladı. Hafif bir ses. Daha önce balata bitirmediğim için nibilmiyorum.Beşiktaş'taki eski motorcum balata bitmek üzere az birşey kalmış, p.tesiye kadar seni götürür dedi.
Balata bitince sürtünmme sesi sürekli mi çıkar, sadece frenleyince mi? 4 bin km de arka fren balatasının biymesi normal midir, servis ilk aldığımda ön frende sert, arka frende yumuşak balata var o yüzden arka önce biter demişti.
Tecrübesi, fikri olan var mı?