- Katılım
- 23 Kas 2014
- Mesajlar
- 2,094
Hocam ilk defa bu sıcaklarda trafikte fan açtı. R3 çizgiyi hiç geçmedi. Radyatör suyunda azalma olabilir. Fan çünkü 4. Seviyeye geçmeden açıyor.
evet bende suyu tahliye ettim ve yeniden koydum sorun çözüldü
herhalde suyla ilgili bi sorun vardı hepsini boşaltıp yeniden koyunca düzeldi tabi katkılı koydum
ayrıca r25 imdede sıkışık trafikte 4. seviyeye geliyor bazen