Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Hocam ilk defa bu sıcaklarda trafikte fan açtı. R3 çizgiyi hiç geçmedi. Radyatör suyunda azalma olabilir. Fan çünkü 4. Seviyeye geçmeden açıyor.

evet bende suyu tahliye ettim ve yeniden koydum sorun çözüldü

herhalde suyla ilgili bi sorun vardı hepsini boşaltıp yeniden koyunca düzeldi tabi katkılı koydum

ayrıca r25 imdede sıkışık trafikte 4. seviyeye geliyor bazen
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
rodaj motoru sıkıştırmadan motorun iç elemanlarının birbirine alışması için her devirde aralıklı kullanmaktır
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2016
Mesajlar
6
devamlı yüksek devirde sürme,yoksa arada bir geçebilirsin,sollamalarda falan kısa süreli yüksek devire çıkabilirsin,,zaten her devir aralıklarında sürerek motoru alıştırmaktır rodaj

Mecburen 5000 devirden yukarı çıkmadım şimdilik ama zaten 2-3 bin devirde motor 10-20 ile anca gidiyor. 4000 bine geldiğimde 40-50'yi görüyorum 5000 devirde 90'a kadar ulaştı motor.

Bir sorum da sehpayla ilgili. Parkta alan dar ve benim rahat girip çıkabilmem için tek alternatifim rampada sehpaya almak. Dengeli bir şekilde sehpaya alabiliyorum ama sehpayı elime alır mıyım ilerde onu kestiremedim. Takoz filan taksam faydalı olur mu?

dbv0pZ.jpg
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
Mecburen 5000 devirden yukarı çıkmadım şimdilik ama zaten 2-3 bin devirde motor 10-20 ile anca gidiyor. 4000 bine geldiğimde 40-50'yi görüyorum 5000 devirde 90'a kadar ulaştı motor.

Bir sorum da sehpayla ilgili. Parkta alan dar ve benim rahat girip çıkabilmem için tek alternatifim rampada sehpaya almak. Dengeli bir şekilde sehpaya alabiliyorum ama sehpayı elime alır mıyım ilerde onu kestiremedim. Takoz filan taksam faydalı olur mu?

http://i.hizliresim.com/dbv0pZ.jpg
sehpa ,gavur gibi sağlam ,kıramazsın ,için rahat olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
138
Evet hocam sizeydi sorum.yeniyim de tam beceremedim alıntı yapmayı diğer arkadaşın aldığı led yerine başka bir model tavsiye etmissiniz nasıl memnun musunuz karsidakilere zarar veriyor mu ve aydınlatması nasıl

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:55 ----------

merhaba,,soruyu kime sordunuz acaba,,2 ay kadar önce ben takmıştım benimi kastettiniz

Evet hocam sizeydi sorum.yeniyim de tam beceremedim alıntı yapmayı diğer arkadaşın aldığı led yerine başka bir model tavsiye etmissiniz nasıl memnun musunuz karsidakilere zarar veriyor mu ve aydınlatması nasıl
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
Evet hocam sizeydi sorum.yeniyim de tam beceremedim alıntı yapmayı diğer arkadaşın aldığı led yerine başka bir model tavsiye etmissiniz nasıl memnun musunuz karsidakilere zarar veriyor mu ve aydınlatması nasıl

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:55 ----------



Evet hocam sizeydi sorum.yeniyim de tam beceremedim alıntı yapmayı diğer arkadaşın aldığı led yerine başka bir model tavsiye etmissiniz nasıl memnun musunuz karsidakilere zarar veriyor mu ve aydınlatması nasıl

evet son derece memnunum,projektör gibi aydınlatıyor,9600lm.gücünde dünyada şuan en güçlüsü bu,bildiğin elektrik kaynağı yaparken ışığına nasıl bakamıyorsan aynen bunada o şekilde bakamıyorsun,hatta daha fazla güçlü,,

karşıdakini rahatsız edermi bilmiyorum,adamın direk gözüne vurursa kör eder,kısalar aşağı vurduğu için rahatsız etmez ama uzun ileri vurduğundan,her uzun far gibi buda raharsız eder,neticede farların ayarı var aşağı yukarı ,,torpidoların içinde karşıda 1 er tane delik var hatta o deliklere lastik takılı çekip çıkarıyorsun ayarını yapıyorsun,, aldığım link ve resimler aşağıda

http://tr.aliexpress.com/store/product/Rocket-R3-H11-80W-9600LM-H7-Cree-LED-Headlight-Conversion-Kit-Driving-Lamp-Bulb-Xenon-Motorcycle/1194301_32472722958.html?storeId=1194301


z4jkm7.jpg
[/url][/IMG]

QML3Wj.jpg
[/url][/IMG]

dbvdkn.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
394
Arkadaşlar 7bin 8bin deviri gören var mı? 6500deviri geçmiyor gibi bir gözlemim var. Kitapçıkta 8bin üstü devirlerde kullanılması önerilmez diyor ama ben o bölgelere henüz yaklaşamadım :)
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
51
Arkadaşlar 7bin 8bin deviri gören var mı? 6500deviri geçmiyor gibi bir gözlemim var. Kitapçıkta 8bin üstü devirlerde kullanılması önerilmez diyor ama ben o bölgelere henüz yaklaşamadım :)

benim de dikkatimi çekmişti, uğraştım ama 7000'i geçemedim. nasıl bir yazılımı varsa artık. bence iyi bir şey bu, motoru bilinçsizce zorlamamıza mani oluyor.
benim lastiklerle ilgili derdim var. özellikle arka lastik benden ve motordan bağımsız takılıyor sık sık. başta yeni olduğu içindir diyordum. son zamanlarda da sıcaklar nedeniyledir dedim ama aklıma takılmaya başladı bu durum. değiştirmek de saçma geliyor yepyeni lastiği. pcx'de orjinal lastiğin yerine takmıştım city grip'i ve memnun kalmıştım. şimdi neden böyle anlayamadım.
 
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
394
benim de dikkatimi çekmişti, uğraştım ama 7000'i geçemedim. nasıl bir yazılımı varsa artık. bence iyi bir şey bu, motoru bilinçsizce zorlamamıza mani oluyor.
benim lastiklerle ilgili derdim var. özellikle arka lastik benden ve motordan bağımsız takılıyor sık sık. başta yeni olduğu içindir diyordum. son zamanlarda da sıcaklar nedeniyledir dedim ama aklıma takılmaya başladı bu durum. değiştirmek de saçma geliyor yepyeni lastiği. pcx'de orjinal lastiğin yerine takmıştım city grip'i ve memnun kalmıştım. şimdi neden böyle anlayamadım.

Hocam bozuk ve kalitesiz asfaltın sıcakta salması ile meydana geliyor olabilir mi? Sıcak asfal normalde iyi tutunma sağlar, ama yüzey bozuksa özellikle arka lastikte kayma yapıyor.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
51
Hocam bozuk ve kalitesiz asfaltın sıcakta salması ile meydana geliyor olabilir mi? Sıcak asfal normalde iyi tutunma sağlar, ama yüzey bozuksa özellikle arka lastikte kayma yapıyor.

sebebi söylediğiniz gibi olabilir ama işte sürekli tedirgin tetikte mi gezeceğiz bütün yaz. yok mudur çaresi? ciddi mantıklı bir dönüş alabileceğimi bilsem servise danışırım ama onlara ne sorsak cevap hatalı kullanım! daha yavaş kullan, lastik basıncına dikkat et deyip geçerler!
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Arkadaşlar 7bin 8bin deviri gören var mı? 6500deviri geçmiyor gibi bir gözlemim var. Kitapçıkta 8bin üstü devirlerde kullanılması önerilmez diyor ama ben o bölgelere henüz yaklaşamadım :)

8000 devir görüyorum baga dan kaynaklı bir durum dr pulley 11.5 gr baga kullanıyorum çokta güzel gidiyor devirleniyor
 
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
374
Merhabalar arkadaşlar xt 660r model motorumu satıyorum ya da xmax 400 ile takas yapmak istiyorum. Uzun yolda konfor istediğimden dolayı. Neyse link atıyorum. İyi forumlar.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-bakimi-yapilmis-xmax-400-takasli-312779803/detay/
 
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
394
8000 devir görüyorum baga dan kaynaklı bir durum dr pulley 11.5 gr baga kullanıyorum çokta güzel gidiyor devirleniyor

Hocam bahsetmiştiniz. Tek başına baga yeterli olur mu yoksa varyatör ve kayış değişikliği ile birlikte mi yapılmalı? Hatta egzost?
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Hocam bahsetmiştiniz. Tek başına baga yeterli olur mu yoksa varyatör ve kayış değişikliği ile birlikte mi yapılmalı? Hatta egzost?

egzozunda etkisi olabilir ayrıca şunu izlemenizi öneririm

bagayı temin edebileceğiniz kişi hakkı abi bende ondan almıştım n11 de mağazası var


bu videoda sadece baga var ekstra başka bişey yok
 
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
394
egzozunda etkisi olabilir ayrıca şunu izlemenizi öneririm
https://www.youtube.com/watch?v=sLDPi1n6u74

bagayı temin edebileceğiniz kişi hakkı abi bende ondan almıştım n11 de mağazası var


bu videoda sadece baga var ekstra başka bişey yok

Bu durumda fabrikasyon olarak Yamah'nın Xmax'i belşi bir devri ve hızı geçmesini istemediğini anlıyorum. Bu kadar fark ettiriyorsa gidip yarın taktırırım.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Bu durumda fabrikasyon olarak Yamah'nın Xmax'i belşi bir devri ve hızı geçmesini istemediğini anlıyorum. Bu kadar fark ettiriyorsa gidip yarın taktırırım.

ama doğru takılması lazım çünkü normal yuvarlak baga gibi değil bu işten anyalan birisinin takması gerekiyor

hakkı abiyle görüşebilirsiniz detaylı bilgi verecektir

facebook adresi https://www.facebook.com/drpulleyturkiye/?ref=ts&fref=ts

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

bu arada bişeyi söylemeden geçemicem
hani demiştim ya vitesli motor lazım diye

çok yanılmışım xmax ın gözünü seveyim böyle bi rahatlık yok
birkaç gündür r25 kullanıyorum belim ellerim ağrıyor

boşu boşuna borca girdim bi hevesle aldım pişman oldum :(
 
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
394
ama doğru takılması lazım çünkü normal yuvarlak baga gibi değil bu işten anyalan birisinin takması gerekiyor

hakkı abiyle görüşebilirsiniz detaylı bilgi verecektir

facebook adresi https://www.facebook.com/drpulleyturkiye/?ref=ts&fref=ts

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

bu arada bişeyi söylemeden geçemicem
hani demiştim ya vitesli motor lazım diye

çok yanılmışım xmax ın gözünü seveyim böyle bi rahatlık yok
birkaç gündür r25 kullanıyorum belim ellerim ağrıyor

boşu boşuna borca girdim bi hevesle aldım pişman oldum :(

Hocam 2.eli iyi bir motor. Yaz bitmeden isterseniz satarsınız çok değer kaybı olmadan.
 
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
394
Gün geçmiyor ki bir problem çıkmasın :) şaka bir yana zaten xmax'lerin sele altı bagaj kiliti sorunlu, biliyoruz. 2 gündür yaşadığım sorun, bagaj boş ve artçı yokken bozuk yollarda ve çukurlarda seleden takırtı geliyor. Sanıyorum kilit mekanizmasındaki ufak boşluk sebebiyle hafif bir oynnama var. Daytona'daki arkadaş zaten ilk alırken uyarmıştı. Bagaj aşırı doluyken kapamaya zorlama diye.

Ya ben dikkat etmedim bu sorun ya vardı ya da hakikaten 2 gün önce meydana geldi. Şansıma perşembe iş çıkışı Daytona'ya çay içmeye gitmiştim, fark etseydim söylerdim. Muhtemelen bir iki tornavidalık iş vardır. Haftaya 4.000km bakımına gittiğimde baktırırım.

Özetle muhteşem bir skuterda şu bagaj kilit problemini halledemediler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst