Selamlar,
XMax 250 ABS 0km bulabileceğimiz bir bayii var mıdır bildiğiniz, İstanbul veya yakın çevresinden?
Sıkıntı mı var tedarikte??
Arkadaşlar merhaba,
Dikkatimi çeken bir şey var. Yamaha markasını ve xmax'lere hayran biri olarak 2014 2. el ve düşük km çok fazla satılık ilan var .Bunun sebebi nedir sizce.Yamaha markasından kaynaklanan bir sorun mu var diye düşünmüyo değilim.Ya da motorlarda kronik bir sorun mu var.Yakıtı mı çok?Hararet problemi mi var?1000 km, 1500 3000 km . piyasaya yeni giren dandik bir marka olsa ok dicem.alan pişman oldu satıyo.Ama xmax bu bukadar 2.el olması şaşırtıyor.
Arkadaşlar merhaba,
Dikkatimi çeken bir şey var. Yamaha markasını ve xmax'lere hayran biri olarak 2014 2. el ve düşük km çok fazla satılık ilan var .Bunun sebebi nedir sizce.Yamaha markasından kaynaklanan bir sorun mu var diye düşünmüyo değilim.Ya da motorlarda kronik bir sorun mu var.Yakıtı mı çok?Hararet problemi mi var?1000 km, 1500 3000 km . piyasaya yeni giren dandik bir marka olsa ok dicem.alan pişman oldu satıyo.Ama xmax bu bukadar 2.el olması şaşırtıyor.
Rica etsem x max 250 ve 400 yakıt tüketimi ile bilgi verir misiniz
Selamlar,
XMax 250 ABS 0km bulabileceğimiz bir bayii var mıdır bildiğiniz, İstanbul veya yakın çevresinden?