Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ocak 2013
Mesajlar
95
Bugün muthıs bır poyrazla bırlıkte 2 kışı zorlu bır gezdi yaptım...x max I'n performansı çok ıyıydı düz yolda tüm olumsuzluklara rağmen kontpaşa nicli arkadasın dedıgı gıbı ara ara hızlanarak yol aldım bır ara hıc zorlanmadan full rüzgar ve 2 kışı 120 gördü motor su an 780 km oldu artık haftaya 1000 bakımını yaptırırım ama rüzgarlı havalarda motora bınmemek lazım büyük sıkıntı hala ısınamadım :)))
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
78
Ben aldığımda kitapcığı okudum ilk 1000 km 5000 devir üzerine çıkmayın yazıyordu, bende motoru hiç zorlamadım. Yeni yeni basmaya başladım. Zannediyorum ondan, zamanla açılır motor.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
28
Bugün muthıs bır poyrazla bırlıkte 2 kışı zorlu bır gezdi yaptım...x max I'n performansı çok ıyıydı düz yolda tüm olumsuzluklara rağmen kontpaşa nicli arkadasın dedıgı gıbı ara ara hızlanarak yol aldım bır ara hıc zorlanmadan full rüzgar ve 2 kışı 120 gördü motor su an 780 km oldu artık haftaya 1000 bakımını yaptırırım ama rüzgarlı havalarda motora bınmemek lazım büyük sıkıntı hala ısınamadım :)))

rüzgar olmasaydı iki kişi 130-140 görürdünüz dediğiniz gibi rüzgarlı havalarda motora binmemek lazım dediğim gibi yapın ara ara hızlanın motor tam açılacaktır...
 
Katılım
12 Ocak 2013
Mesajlar
30
Hani hız yapmak iyi değildir deriz de yapmadan da duramayız :) o bir gerçek, Ben marmaris - muğla yol arasında 160 km hızı gördüm hatta devrant dediğimiz yerde 160 km hızı da geçtim ama rampa aşarı bir yol, düz yolda 155-160 km hızı gördüm fakat rodaj yani ( 300 )km civarında iken 120 km hızı geçmiyordu sanki hız sabitleyici var gibi. 460 km de rodajı yaptım 1000 km civarı bu ilk 160 km hızı gördüm ve 160 km hızı gördüğümde son devir 9 bin e gelmemişti daha vardı diyebilirim. motorunuzu sabahları veya ilk çalıştırdıgınızda jikle atana kadar bekleyin derim tavsiyem
 
Katılım
30 Ocak 2013
Mesajlar
95
Hani hız yapmak iyi değildir deriz de yapmadan da duramayız :) o bir gerçek, Ben marmaris - muğla yol arasında 160 km hızı gördüm hatta devrant dediğimiz yerde 160 km hızı da geçtim ama rampa aşarı bir yol, düz yolda 155-160 km hızı gördüm fakat rodaj yani ( 300 )km civarında iken 120 km hızı geçmiyordu sanki hız sabitleyici var gibi. 460 km de rodajı yaptım 1000 km civarı bu ilk 160 km hızı gördüm ve 160 km hızı gördüğümde son devir 9 bin e gelmemişti daha vardı diyebilirim. motorunuzu sabahları veya ilk çalıştırdıgınızda jikle atana kadar bekleyin derim tavsiyem

Eyvallah ... katılıyorum asla hız yapmamak lazım ...surat meraklısı olsak racıng makınaya bınerdık degılmı ... ama ne olursa olsun her zaman bındıgımız makınanın son demını gorucez bır kere bıle olsa..:))) eh herzaman demlı ıyı degıldır bunuda unutmayalım ...x max bence boyle guzel bır makına ıstendıgı zaman o gucu verıyor zaten olması gerekende bu bence hemde konfordan kacmadan ...dogru tercıh:))
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
78
Arkadaşlar hava filtresinin arkasında 2 adet kısa şeffaf boru var, ağızları tıpa ile kapalı olan. 1000 km bakıma götürdüğümde burada beyaz bir sıvının biriktiğini görmüştüm. Bugün oraya baktığımda yine o beyaz sıvı birikmişti. Bunun ne olduğunu bilen var mı? Bu sıvıyı temizlemem mi gerekiyor? Birde bugün yine otobana çıkıp son sürat denemesi yaptım. Rampa aşağı 140 ancak görüyor makine, devirde 8000 den yukarı çıkamadı. Benim motorda bir problem olduğunu düşünmeye başladım, nihayetinde 1500 km de motor.
 
Katılım
23 Şub 2013
Mesajlar
183
Arkadaslar herkese merhaba.Ben de 40 yasından sonra motorsiklet kullanmaya heveslendim ve ehliyetimi aldım.Nisan gibi x max almayı düşünüyorum.İlk defa motorsiklet kullanıcam ve cok heyecanlıyım.Motorsikleti sadece keyif için haftasonları kullanmak amacıyla istiyorum.özellikle kışları kullanma şansım olmayacak.Hatta işim gereği hafta içi bile çok sık kullanamayabilirim.Biraz kendimi geliştirdikten sonra eşimle birlikte uzun yol seyahatleri de düşünüyorum.Birden bire olaya çok hızlı girdiğimi düşüneceksiniz eminim.ama ben de zaten fikirlerinizi ve tavsiyelerinizi almak için açık olmak istedim.Umarım bana tavsiyeleriniz olur.selamlar.
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
99
Arkadaslar herkese merhaba.Ben de 40 yasından sonra motorsiklet kullanmaya heveslendim ve ehliyetimi aldım.Nisan gibi x max almayı düşünüyorum.İlk defa motorsiklet kullanıcam ve cok heyecanlıyım.Motorsikleti sadece keyif için haftasonları kullanmak amacıyla istiyorum.özellikle kışları kullanma şansım olmayacak.Hatta işim gereği hafta içi bile çok sık kullanamayabilirim.Biraz kendimi geliştirdikten sonra eşimle birlikte uzun yol seyahatleri de düşünüyorum.Birden bire olaya çok hızlı girdiğimi düşüneceksiniz eminim.ama ben de zaten fikirlerinizi ve tavsiyelerinizi almak için açık olmak istedim.Umarım bana tavsiyeleriniz olur.selamlar.
Hoşgeldiniz, inşaAllah istediğin motora kavuşursun:cat:
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
64
Arkadaslar herkese merhaba.Ben de 40 yasından sonra motorsiklet kullanmaya heveslendim ve ehliyetimi aldım.Nisan gibi x max almayı düşünüyorum.İlk defa motorsiklet kullanıcam ve cok heyecanlıyım.Motorsikleti sadece keyif için haftasonları kullanmak amacıyla istiyorum.özellikle kışları kullanma şansım olmayacak.Hatta işim gereği hafta içi bile çok sık kullanamayabilirim.Biraz kendimi geliştirdikten sonra eşimle birlikte uzun yol seyahatleri de düşünüyorum.Birden bire olaya çok hızlı girdiğimi düşüneceksiniz eminim.ama ben de zaten fikirlerinizi ve tavsiyelerinizi almak için açık olmak istedim.Umarım bana tavsiyeleriniz olur.selamlar.

hoşgeldin Volkan hocam
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Arkadaşlar hava filtresinin arkasında 2 adet kısa şeffaf boru var, ağızları tıpa ile kapalı olan. 1000 km bakıma götürdüğümde burada beyaz bir sıvının biriktiğini görmüştüm. Bugün oraya baktığımda yine o beyaz sıvı birikmişti. Bunun ne olduğunu bilen var mı? Bu sıvıyı temizlemem mi gerekiyor? Birde bugün yine otobana çıkıp son sürat denemesi yaptım. Rampa aşağı 140 ancak görüyor makine, devirde 8000 den yukarı çıkamadı. Benim motorda bir problem olduğunu düşünmeye başladım, nihayetinde 1500 km de motor.

Merhaba , o şeffaf boruyu açıp boşaltmanız yeterlidir...
Hız konusuna gelince bu motor 160 basmaz basarsa da anlık görür o süratte gidemez... Düz de 140 - 145 km/h hız eğimli yolda 145 - 155 km/h hıza ulaşır...Ben 154 km/h hızın üzerini göremedim oda eğimli yolda zar zor çıkmıştı o sürate... 8- 10 bin km den sonra motor biraz daha açılıyor ama bu motor standart hali ile 160 km/h hız ile seyir edemez yok öyle birşey :)
Karbüratörlüleri o süratlere çıkıyordu ama onlarda da bir miktar hızda sapma vardı ama göstergede görüyordun düzde 160 km/h hızı...

Arkadaslar herkese merhaba.Ben de 40 yasından sonra motorsiklet kullanmaya heveslendim ve ehliyetimi aldım.Nisan gibi x max almayı düşünüyorum.İlk defa motorsiklet kullanıcam ve cok heyecanlıyım.Motorsikleti sadece keyif için haftasonları kullanmak amacıyla istiyorum.özellikle kışları kullanma şansım olmayacak.Hatta işim gereği hafta içi bile çok sık kullanamayabilirim.Biraz kendimi geliştirdikten sonra eşimle birlikte uzun yol seyahatleri de düşünüyorum.Birden bire olaya çok hızlı girdiğimi düşüneceksiniz eminim.ama ben de zaten fikirlerinizi ve tavsiyelerinizi almak için açık olmak istedim.Umarım bana tavsiyeleriniz olur.selamlar.

Şimdiden hayırlı olsun yeni motorunuz... Naçizane tavsiyem size sürüş anında bir çok hatanızı telafi ettiği için (özellikle ıslak zeminde) mutlaka abs li tercih edin...
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
78
Arkadaslar herkese merhaba.Ben de 40 yasından sonra motorsiklet kullanmaya heveslendim ve ehliyetimi aldım.Nisan gibi x max almayı düşünüyorum.İlk defa motorsiklet kullanıcam ve cok heyecanlıyım.Motorsikleti sadece keyif için haftasonları kullanmak amacıyla istiyorum.özellikle kışları kullanma şansım olmayacak.Hatta işim gereği hafta içi bile çok sık kullanamayabilirim.Biraz kendimi geliştirdikten sonra eşimle birlikte uzun yol seyahatleri de düşünüyorum.Birden bire olaya çok hızlı girdiğimi düşüneceksiniz eminim.ama ben de zaten fikirlerinizi ve tavsiyelerinizi almak için açık olmak istedim.Umarım bana tavsiyeleriniz olur.selamlar.

Ehliyetiniz hayırlı olsun, aramıza hoş geldiniz. Xmax 250 çok doğru bir seçim olacaktır, en kısa zamanda motorunuza kavuşmanız dileğiyle.
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
159
yok yok...ben karar verdim bu sefer 500cc-600cc aralığını deneyeceğim.. en son honda integra 700cc test ettim.. motor biraz ağır 240 kg civarı..amma mühendis arkadaşlar bagaj koymayı unutmuşlar..hani eve giderken hanım bir ekmek al dese koyacak yer yok.. 3 lü çanta seti de indirimli olarak 2700 tl ... ama 3 lü seti bile alsan 2 kask koyamıyorsun.. neyse araştırmalara devam.. fikri olan arkadaşların değerli fikir ve yorumlarını bekliyorum...

geçen yıl bunları söyledikten sonra gidip daytona dan 2012 yamaha t max 500 ü aldım...yaklaşık bir yıldır beraberiz t max ile.... şu an 7000 km deyim....x max ten sonra başka marka ve modellere takılmaktansa direk t max a geçmek çok iyi bir tercih oldu benim için... yaptığım 7000 km de bunu gösterdi bana..
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
78
Bende benim motorda bir problem olduğunu düşünmeye başlamıştım. Nitekim forumda bazı arkadaşların 150 km hıza rahatlıkla ulaşabildikleri, hatta 160 görüp onun bile ötesine geçtikleri şeklinde beyanları var. Hemde düz satıhta. Ben aşağı eğimli yolda 142 yi geçemedim. Sıvı olan bölüme gelince dediğiniz gibi tıpaları çıkarıp sıvıyı temizledim. Ama hala bu sıvının nasıl oluştuğunu anlamış değilim.
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
121
X-max cı arkadaşlar merhaba. X-max 250 bakım aralıkları için bilgi veren olabilirmi? Teşekkürler.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
geçen yıl bunları söyledikten sonra gidip daytona dan 2012 yamaha t max 500 ü aldım...yaklaşık bir yıldır beraberiz t max ile.... şu an 7000 km deyim....x max ten sonra başka marka ve modellere takılmaktansa direk t max a geçmek çok iyi bir tercih oldu benim için... yaptığım 7000 km de bunu gösterdi bana..

Bozma ayarlarımızı bilader :)

X-max cı arkadaşlar merhaba. X-max 250 bakım aralıkları için bilgi veren olabilirmi? Teşekkürler.

Slm ,
1000 - 4000 - 7000 - 10000 km diye dvm eder.... Asıl bakım 10,000 km de olandır...
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
159
hepsi bir arada...



---------- Mesajlar birleştirildi - 12:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------







---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:07 ----------

 
Katılım
23 Şub 2013
Mesajlar
183
Merhaba , o şeffaf boruyu açıp boşaltmanız yeterlidir...
Hız konusuna gelince bu motor 160 basmaz basarsa da anlık görür o süratte gidemez... Düz de 140 - 145 km/h hız eğimli yolda 145 - 155 km/h hıza ulaşır...Ben 154 km/h hızın üzerini göremedim oda eğimli yolda zar zor çıkmıştı o sürate... 8- 10 bin km den sonra motor biraz daha açılıyor ama bu motor standart hali ile 160 km/h hız ile seyir edemez yok öyle birşey :)
Karbüratörlüleri o süratlere çıkıyordu ama onlarda da bir miktar hızda sapma vardı ama göstergede görüyordun düzde 160 km/h hızı...



Şimdiden hayırlı olsun yeni motorunuz... Naçizane tavsiyem size sürüş anında bir çok hatanızı telafi ettiği için (özellikle ıslak zeminde) mutlaka abs li tercih edin...

Hocam tavsiyeniz için saolun ben de abs li model düşünüyorum zaten.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:48 ----------

Ehliyetiniz hayırlı olsun, aramıza hoş geldiniz. Xmax 250 çok doğru bir seçim olacaktır, en kısa zamanda motorunuza kavuşmanız dileğiyle.

Saolun..Nisan ortalarında bi aksilik olmazsa alıcam umarım.Bütün forumu okudum..Ama yine de siz tecrübeli arkadaslarıma sorularım olucak sanırım..
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
78
Xmax'e touring cam taktıran var mı? Ben taktırmak istiyorum, zira çok rüzgar oluyor yüksek süratlerde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst