- Katılım
- 30 Ocak 2013
- Mesajlar
- 95
Bugün muthıs bır poyrazla bırlıkte 2 kışı zorlu bır gezdi yaptım...x max I'n performansı çok ıyıydı düz yolda tüm olumsuzluklara rağmen kontpaşa nicli arkadasın dedıgı gıbı ara ara hızlanarak yol aldım bır ara hıc zorlanmadan full rüzgar ve 2 kışı 120 gördü motor su an 780 km oldu artık haftaya 1000 bakımını yaptırırım ama rüzgarlı havalarda motora bınmemek lazım büyük sıkıntı hala ısınamadım
))




