- Katılım
- 12 Şub 2006
- Mesajlar
- 207
1100 km ye geldim,rodaj bitti.
4000-6000 devir aralığını kullandım rodajda.ortalama 80-100 km/h hızlar gibi artçısız olarak.
Şimdi hala zorlamıyorum makinayı.
Bir kez denedim topladım çıkardım,böldüm,parçaladım.yukarı verdim olmadı,aşağı verdim olmadı.
Ben şu 120 - 125 km aralığını bir türlü aşamadım.
Bende var galiba bir sıkıntı.150-160 km/h hızları nasıl gördünüz hayret ediyorum.
4000-6000 devir aralığını kullandım rodajda.ortalama 80-100 km/h hızlar gibi artçısız olarak.
Şimdi hala zorlamıyorum makinayı.
Bir kez denedim topladım çıkardım,böldüm,parçaladım.yukarı verdim olmadı,aşağı verdim olmadı.
Ben şu 120 - 125 km aralığını bir türlü aşamadım.
Bende var galiba bir sıkıntı.150-160 km/h hızları nasıl gördünüz hayret ediyorum.