- Katılım
- 10 Tem 2007
- Mesajlar
- 222
2008 le 2009 x city arasında iki fark var ön camın yükseklik ayarı birde arka çanta takma sehpası bunun dışında beyaz renk seçeneği...!
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:20 PM ----------
Eski bir Dylan kullanıcısı olarak söylemek gerekirse x citynin kalkıştaki performansı Dylandan biraz daha iyi arada dağlar kadar fark yok. Bariz fark 100km/h den sonra hissediliyor. Kesintisiz şekilde 120km/h te ulasip 140km/h te kadar çok rahat hızlanıyor. Benim 98kg Lik ağırlığımla daha fazlada gidemiyor ama arkadaşım benim motorumla 150km/h rahat görüyor. (o 72kg)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:20 PM ----------
Eski bir Dylan kullanıcısı olarak söylemek gerekirse x citynin kalkıştaki performansı Dylandan biraz daha iyi arada dağlar kadar fark yok. Bariz fark 100km/h den sonra hissediliyor. Kesintisiz şekilde 120km/h te ulasip 140km/h te kadar çok rahat hızlanıyor. Benim 98kg Lik ağırlığımla daha fazlada gidemiyor ama arkadaşım benim motorumla 150km/h rahat görüyor. (o 72kg)