Yamaha WR 250 R - KLX 250S - CRF 250 L Karşılaştırma

Katılım
9 Kas 2014
Mesajlar
23
WR250R'nin sehir ici performansi nasil, uzun yol falan yapilir mi bu aletle?
 
Katılım
9 Kas 2014
Mesajlar
23
Hadi ya, sisiyor mu ki motor? Bursa'dan alip Ankara'ya getirme dusuncem vardi motoru...
 
Katılım
5 Ara 2014
Mesajlar
38
Uzun yolu bilmem, ama şehir içinde eğer hakimseniz motora oyuncak gibi. Her yerden gir çık bence bi sakınca yok en iyisi siz bi deneyin 250r' i size farklı bize farklı gelebilir.
 
Katılım
9 Kas 2014
Mesajlar
23
Ya ben arazi agirlikli kullanmak istiyorum da, sehirici ve senede 2 3 kere sehirdisinda da kullanmam gerekebilir bunu, sonuc itibari ile haftanin alti gunu araziden cikmayan adam degilim. o motor elbet sehiricinde de surulecek, ise okula gidilecek anlatabildim mi? motosiklet buna uygun degilse baska motorlar dusunmem gerekecek cok uzulerek
 
Katılım
5 Ara 2014
Mesajlar
38
Ne derecede sürüş deneyiminiz var ve ne derecede motor da rahat edeceksiniz bunu kimse bilemez malesef. Fakat kendi deneyimlerimden motorun şehir içinde de çok keyifli ve kolay kullanımı olduğunu, rahat ve eğlenceli olduğunu söylemek isterim. Bu yüzden size kendiniz denemeniz en sağlıklı olur dedim.
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
Benim kullandığım kadarıyla şehir içinde çılgın bir alet. Pilotajınıza güveniyorsanız size her istediğinizi verecek bir makina. Selesi ne kadar sert olsada yapısı ile çokta rahatsız edici gelmedi bana yahut alışkanlıktandır bilmiyorum. Uzun yolda rüzgar manyağı olursunuz ama yurt dışında tur camı ile dünyayı gezenlerde var . Tercih beklenti meselesi. Şehir içi çok iyi ama bak özledim şimdi
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Seleden çok fazla bir şey beklemediğiniz sürece bence çok rahat beklentilerinizi karşılar.
 
Katılım
9 Kas 2014
Mesajlar
23
Su an babamin motoru olan Honda Silverwing 600'u kullaniyorum arada. Senede iki 3 kere, Bursa Ankara / Ankara Bursa gidip gelmem gerekecek bu motorla. Sehiricinde de kullanmam gerekiyor, ama bir o kadar da araziye girip cikacagim. Benim kafama takilan su, bu sekilde bir kullanim motora zarar verir mi, zamanla performansindan kaybeder miyim? Ustte arkadasin vermis oldugu "bu motorla uzun yol yapilamayacagi kullanim kilavuzunda yaziyor" cevabi kafami cok karistirdi. Gerek youtube'da gerek yabanci forumlarda konustugum insanlarlar, uzun yolda da kullandiklarini belirttiler. Kafam karisti. Cok da seviyorum bu motoru ve almak istedigim, almazsam uzulecegim bir motor. Ama bu motor yukarida belirttiklerimi yapmaya musait degilse vazgecmek zorunda kalacagim maalesef.
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
VAlla hangi motorun kitapçığında uzun yol yapmayınız yazar ki ? Bence çok takılma ona :) YAhut kafanı çok kurcalıyor indir kılavuzunu bak bakalım . Adamlar dünyayı geziyor . Uzun yol yapılmaz diye bir motor üretirmi dersiniz Yamaha ? Meraktan soruyorum Syanur gerçekten yazmışlar mı ya
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Su an babamin motoru olan Honda Silverwing 600'u kullaniyorum arada. Senede iki 3 kere, Bursa Ankara / Ankara Bursa gidip gelmem gerekecek bu motorla. Sehiricinde de kullanmam gerekiyor, ama bir o kadar da araziye girip cikacagim. Benim kafama takilan su, bu sekilde bir kullanim motora zarar verir mi, zamanla performansindan kaybeder miyim? Ustte arkadasin vermis oldugu "bu motorla uzun yol yapilamayacagi kullanim kilavuzunda yaziyor" cevabi kafami cok karistirdi. Gerek youtube'da gerek yabanci forumlarda konustugum insanlarlar, uzun yolda da kullandiklarini belirttiler. Kafam karisti. Cok da seviyorum bu motoru ve almak istedigim, almazsam uzulecegim bir motor. Ama bu motor yukarida belirttiklerimi yapmaya musait degilse vazgecmek zorunda kalacagim maalesef.

Ya abicim bu motor bütün dünyada boşuna bu kadar tutulmuyor. Bursa - Ankara da yaparsın, Bursa Kars da. Motor yorulmaz sen yorulursun.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
wr ile uzun yolda yapılır arazide.

ama bir special cross kadar iyi arazi olmaz bir touring motor gibi de uzun yol olmaz.

wr de en önemli sorun uzun yol için sert ve konforsuz koltuk yapısı ile

tasarımından dolayı yerden yuksek olusudur. bu yukseklik yuksek hızlarda ruzgar , savrulma vs olarak surucuyu etkiler.

tabi normal limitlerde onlarda sorun olmaz, kalır sadece sert koltuk :cat:
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
35
Su an babamin motoru olan Honda Silverwing 600'u kullaniyorum arada. Senede iki 3 kere, Bursa Ankara / Ankara Bursa gidip gelmem gerekecek bu motorla. Sehiricinde de kullanmam gerekiyor, ama bir o kadar da araziye girip cikacagim. Benim kafama takilan su, bu sekilde bir kullanim motora zarar verir mi, zamanla performansindan kaybeder miyim? Ustte arkadasin vermis oldugu "bu motorla uzun yol yapilamayacagi kullanim kilavuzunda yaziyor" cevabi kafami cok karistirdi. Gerek youtube'da gerek yabanci forumlarda konustugum insanlarlar, uzun yolda da kullandiklarini belirttiler. Kafam karisti. Cok da seviyorum bu motoru ve almak istedigim, almazsam uzulecegim bir motor. Ama bu motor yukarida belirttiklerimi yapmaya musait degilse vazgecmek zorunda kalacagim maalesef.

Dostum bu motoru aldıktan sonra asfalt bana zevk vermeye başladı, motorun tepkileri çok net şehir için birebir. Ben her bayram Bursa-Şile yapıyorum, uzun yolda hiç zorlanmadan 110 civarı gidebiliyor, zaten o hızı da rüzgar yoksa yapabilirsin. Daha hızlı da gidebilirsin ama rüzgar manyağı olursun. Sele olayında mabadta bitiyo iş, yani ben tek seferde hiç zorlamadan 150 km gidiyorum sıkıntı olmuyor belki alışkın olduğumdan olabilir ama bu tip motorların seleleri diğerlerinden rahatsızdır. Arazi için de fena sayılmaz en azından amortisörleri başarılı.
 
Katılım
5 Ara 2014
Mesajlar
38
Su an babamin motoru olan Honda Silverwing 600'u kullaniyorum arada. Senede iki 3 kere, Bursa Ankara / Ankara Bursa gidip gelmem gerekecek bu motorla. Sehiricinde de kullanmam gerekiyor, ama bir o kadar da araziye girip cikacagim. Benim kafama takilan su, bu sekilde bir kullanim motora zarar verir mi, zamanla performansindan kaybeder miyim? Ustte arkadasin vermis oldugu "bu motorla uzun yol yapilamayacagi kullanim kilavuzunda yaziyor" cevabi kafami cok karistirdi. Gerek youtube'da gerek yabanci forumlarda konustugum insanlarlar, uzun yolda da kullandiklarini belirttiler. Kafam karisti. Cok da seviyorum bu motoru ve almak istedigim, almazsam uzulecegim bir motor. Ama bu motor yukarida belirttiklerimi yapmaya musait degilse vazgecmek zorunda kalacagim maalesef.

Uzun yol yapmaz diye bir kaide yok. Uzun yola gittiğinizde sıkıntı çıkarak diye bir kaide de yok. Motorlar yeni teknoloji, eskisi gibi yolda kalırım diye ( çok ekstra bir durum olmadığı sürece) düşünmeyin, siz giderseniz motor da gider. Ancak 250 ve enduro olması konfordan biraz vazgeçmeniz anlamına geliyor. Yoksa 100 km hızla istediğiniz yere gidebilirsiniz, ki tabi siz giderseniz motor da gidecektir.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
Dostum bu motoru aldıktan sonra asfalt bana zevk vermeye başladı, motorun tepkileri çok net şehir için birebir. Ben her bayram Bursa-Şile yapıyorum, uzun yolda hiç zorlanmadan 110 civarı gidebiliyor, zaten o hızı da rüzgar yoksa yapabilirsin. Daha hızlı da gidebilirsin ama rüzgar manyağı olursun. Sele olayında mabadta bitiyo iş, yani ben tek seferde hiç zorlamadan 150 km gidiyorum sıkıntı olmuyor belki alışkın olduğumdan olabilir ama bu tip motorların seleleri diğerlerinden rahatsızdır. Arazi için de fena sayılmaz en azından amortisörleri başarılı.

Hocam bende düşünüyorum bu makineyi almayı, daha cok arazide kullanacağım atlayıp zıplayacagım daga tırmanacağım falan yeterince güce sahip mi acaba yoksa gücü yetersiz mi kalır? bu videodaki gibi takılabilirmiyim ne diyosun ?


 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Hocam bende düşünüyorum bu makineyi almayı, daha cok arazide kullanacağım atlayıp zıplayacagım daga tırmanacağım falan yeterince güce sahip mi acaba yoksa gücü yetersiz mi kalır? bu videodaki gibi takılabilirmiyim ne diyosun ?


http://www.youtube.com/watch?v=znJjTrGf-88

Hocam öncelikle beni yanlış anlamayın.

Bu tarz soruları sorduğunuz için daha önce çok fazla arazi tecrübenizin olmadığını düşünüyorum. O yüzden bu video'daki yapılan hareketlerin çok çok azını yapabilirsiniz. Bu motor da bunun için gayet yeterli hatta falza bile. Gönül rahatlığıyla alıp kullanabilirsiniz.

Yok zaten benim fazlasıyla tecrübem var. Ben çok uçar kaçarım diyorsanız zaten bu motoru dağil diğer special modelleri düşünebilirsiniz.

Şimdiden hayırlısı olsun.
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
35
Hocam bende düşünüyorum bu makineyi almayı, daha cok arazide kullanacağım atlayıp zıplayacagım daga tırmanacağım falan yeterince güce sahip mi acaba yoksa gücü yetersiz mi kalır? bu videodaki gibi takılabilirmiyim ne diyosun ?


http://www.youtube.com/watch?v=znJjTrGf-88

Motorun gücü yerinde, dockerengin'in dediği gibi sanırım arazi tecrüben pek yok, eğer öyle ise bu motor senin için çok fazla olur onu belirteyim. Zaten videodakileri yapmak motordan çok tecrübe ve eğitim istiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst