WR250R'nin sehir ici performansi nasil, uzun yol falan yapilir mi bu aletle?
Su an babamin motoru olan Honda Silverwing 600'u kullaniyorum arada. Senede iki 3 kere, Bursa Ankara / Ankara Bursa gidip gelmem gerekecek bu motorla. Sehiricinde de kullanmam gerekiyor, ama bir o kadar da araziye girip cikacagim. Benim kafama takilan su, bu sekilde bir kullanim motora zarar verir mi, zamanla performansindan kaybeder miyim? Ustte arkadasin vermis oldugu "bu motorla uzun yol yapilamayacagi kullanim kilavuzunda yaziyor" cevabi kafami cok karistirdi. Gerek youtube'da gerek yabanci forumlarda konustugum insanlarlar, uzun yolda da kullandiklarini belirttiler. Kafam karisti. Cok da seviyorum bu motoru ve almak istedigim, almazsam uzulecegim bir motor. Ama bu motor yukarida belirttiklerimi yapmaya musait degilse vazgecmek zorunda kalacagim maalesef.
Su an babamin motoru olan Honda Silverwing 600'u kullaniyorum arada. Senede iki 3 kere, Bursa Ankara / Ankara Bursa gidip gelmem gerekecek bu motorla. Sehiricinde de kullanmam gerekiyor, ama bir o kadar da araziye girip cikacagim. Benim kafama takilan su, bu sekilde bir kullanim motora zarar verir mi, zamanla performansindan kaybeder miyim? Ustte arkadasin vermis oldugu "bu motorla uzun yol yapilamayacagi kullanim kilavuzunda yaziyor" cevabi kafami cok karistirdi. Gerek youtube'da gerek yabanci forumlarda konustugum insanlarlar, uzun yolda da kullandiklarini belirttiler. Kafam karisti. Cok da seviyorum bu motoru ve almak istedigim, almazsam uzulecegim bir motor. Ama bu motor yukarida belirttiklerimi yapmaya musait degilse vazgecmek zorunda kalacagim maalesef.
Syanur gelmiş ortalığa bi mesaj , siyanürlemiş gitmiş, arada bakıp sırıtıyor.
Polat şu an İstanbul-Ankara arasındaki yolu Hyosung Rx 125 SM ile gidiyor![]()
Su an babamin motoru olan Honda Silverwing 600'u kullaniyorum arada. Senede iki 3 kere, Bursa Ankara / Ankara Bursa gidip gelmem gerekecek bu motorla. Sehiricinde de kullanmam gerekiyor, ama bir o kadar da araziye girip cikacagim. Benim kafama takilan su, bu sekilde bir kullanim motora zarar verir mi, zamanla performansindan kaybeder miyim? Ustte arkadasin vermis oldugu "bu motorla uzun yol yapilamayacagi kullanim kilavuzunda yaziyor" cevabi kafami cok karistirdi. Gerek youtube'da gerek yabanci forumlarda konustugum insanlarlar, uzun yolda da kullandiklarini belirttiler. Kafam karisti. Cok da seviyorum bu motoru ve almak istedigim, almazsam uzulecegim bir motor. Ama bu motor yukarida belirttiklerimi yapmaya musait degilse vazgecmek zorunda kalacagim maalesef.
Dostum bu motoru aldıktan sonra asfalt bana zevk vermeye başladı, motorun tepkileri çok net şehir için birebir. Ben her bayram Bursa-Şile yapıyorum, uzun yolda hiç zorlanmadan 110 civarı gidebiliyor, zaten o hızı da rüzgar yoksa yapabilirsin. Daha hızlı da gidebilirsin ama rüzgar manyağı olursun. Sele olayında mabadta bitiyo iş, yani ben tek seferde hiç zorlamadan 150 km gidiyorum sıkıntı olmuyor belki alışkın olduğumdan olabilir ama bu tip motorların seleleri diğerlerinden rahatsızdır. Arazi için de fena sayılmaz en azından amortisörleri başarılı.
Hocam bende düşünüyorum bu makineyi almayı, daha cok arazide kullanacağım atlayıp zıplayacagım daga tırmanacağım falan yeterince güce sahip mi acaba yoksa gücü yetersiz mi kalır? bu videodaki gibi takılabilirmiyim ne diyosun ?
http://www.youtube.com/watch?v=znJjTrGf-88
Hocam bende düşünüyorum bu makineyi almayı, daha cok arazide kullanacağım atlayıp zıplayacagım daga tırmanacağım falan yeterince güce sahip mi acaba yoksa gücü yetersiz mi kalır? bu videodaki gibi takılabilirmiyim ne diyosun ?
http://www.youtube.com/watch?v=znJjTrGf-88