WR125 için alçaltma kitleri var 5cm alçalabiliyor. Arazide ayağın çukura felan gelirse düşersin ama asfatta sorun olmaz benim boyum 1.78 wr125r de sadece tek ayağım yere değiyor. Süper moto için arazi lastikleri var düz toprakta kullanacaksan sorun olmaz ama çukurlarda taşlarda zorlanırsın. Millet 21 inçle merdiven çıkıyor o derece... Kısacası cross lastikli süper moto ile arazide gidersin ama 21 incin yerini tutmaz.Herkese merhaba,
Arkadaşlar bu başlığı bilimum forumlarda çok aradım ama bu motorlar hakkında bayağı bi bilgiye bu site sayesinde eriştim.. Öncelikle paylaşımlarınız için çok teşekkürler. Bende uzun süre dağ bisikleti ile uğraştım 5 sene bir ara vermiştim.
Şimdi 125 lik bu motorlardan düşünüyorum. Tam amacıma hizmet edeceğini düşünüyorum lakin;
X ve R seçiminde karar veremiyorum
Boyum 1.73 kilo ise 90 kg. Umuyorum çok bir sıkıntı çıkarmaz bana yükseklik konusunda.
X modelini alıp cross lastiği taksak ne olur ? Kalın dişli lastiklerden.
R modelinde jant 21 inch ve 18 inch büyük jant bize nasıl bir avantaj sağlar.
X modeline cross lastik takan varsa yada mevcut resmi olan yüklerse cok sevinirim.
Teşekkürler.
Herkese merhaba,
Arkadaşlar bu başlığı bilimum forumlarda çok aradım ama bu motorlar hakkında bayağı bi bilgiye bu site sayesinde eriştim.. Öncelikle paylaşımlarınız için çok teşekkürler. Bende uzun süre dağ bisikleti ile uğraştım 5 sene bir ara vermiştim.
Şimdi 125 lik bu motorlardan düşünüyorum. Tam amacıma hizmet edeceğini düşünüyorum lakin;
X ve R seçiminde karar veremiyorum
Boyum 1.73 kilo ise 90 kg. Umuyorum çok bir sıkıntı çıkarmaz bana yükseklik konusunda.
X modelini alıp cross lastiği taksak ne olur ? Kalın dişli lastiklerden.
R modelinde jant 21 inch ve 18 inch büyük jant bize nasıl bir avantaj sağlar.
X modeline cross lastik takan varsa yada mevcut resmi olan yüklerse cok sevinirim.
Teşekkürler.
kardeşim bende bisiklet almak istiyorum özellikle tavsiye edebileceğin bir model var mi? Ömürlük bir bisiklet olmasını istiyorum tel ayarı hariç bütün sorunlarindan anlıyorum. Aklımda ghost se 2000 ve se3000 var ama sen kullanıcı olarak ne önerirsin?
Merhabalar,
Birkaç ay önce WR125X aldım ve keyifle biniyorum. QUOTE]
Hayırlı olsun, umuyorum aradığınız cevapları bulursunuz. Boyunuz kaç acaba ? Sele yüksekliği için soruyorum.
Tşk,