Yamaha Yamaha WR 125 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Ağu 2011
Mesajlar
212
ben 2 kişi arkadada yükle yol yapmıştım r versiyonu ile 100den aşağı düşmedim hız olarak, bayır yukarı 70e düştüğü oluyor ama onun dışında çok iyi çeker
 
Katılım
3 Tem 2013
Mesajlar
89
Yeni bir WR125X kullanıcısı olarak aranızdayım. Motorumu geçen hafta aldım. Beyaz renk buldum özellikle. İlk sürüşümü 2 derece havada yaptım , ama oldukça keyifliydi. Scooter dan sonra biraz yüksek geldi açıkcası ama aldığım için mutluyum.
 
Katılım
3 Tem 2013
Mesajlar
89
Yeni motoruma 1 günde alıştım. Dün asfalt lastikleri ile araziye girdim. Biraz alışmak için çamura vs de daldım. Çok keyifli bir gündü.

1441434_10153583845470597_1912094241_nkopya.jpg


IMG_8329kopya.jpg
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
205
Bu motor üzerinde öyle güzel hayallerim var ki. Ama maddi açıdan almam çok zor görünüyor. Hepiniz hayallerimi yaşadığınız için çok şanslısınız.
 
Katılım
14 Nis 2012
Mesajlar
22
Selam Arkadaşlar

Bu wr125 R ve wr 125 x modelinde farklı olan tek şey lastik ve jantlar mı?
 
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
18
Herkese merhaba,

Arkadaşlar bu başlığı bilimum forumlarda çok aradım ama bu motorlar hakkında bayağı bi bilgiye bu site sayesinde eriştim.. Öncelikle paylaşımlarınız için çok teşekkürler. Bende uzun süre dağ bisikleti ile uğraştım 5 sene bir ara vermiştim.

Şimdi 125 lik bu motorlardan düşünüyorum. Tam amacıma hizmet edeceğini düşünüyorum lakin;

X ve R seçiminde karar veremiyorum :(

Boyum 1.73 kilo ise 90 kg. Umuyorum çok bir sıkıntı çıkarmaz bana yükseklik konusunda.

X modelini alıp cross lastiği taksak ne olur ? Kalın dişli lastiklerden.

R modelinde jant 21 inch ve 18 inch büyük jant bize nasıl bir avantaj sağlar.

X modeline cross lastik takan varsa yada mevcut resmi olan yüklerse cok sevinirim.

Teşekkürler.
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Herkese merhaba,

Arkadaşlar bu başlığı bilimum forumlarda çok aradım ama bu motorlar hakkında bayağı bi bilgiye bu site sayesinde eriştim.. Öncelikle paylaşımlarınız için çok teşekkürler. Bende uzun süre dağ bisikleti ile uğraştım 5 sene bir ara vermiştim.

Şimdi 125 lik bu motorlardan düşünüyorum. Tam amacıma hizmet edeceğini düşünüyorum lakin;

X ve R seçiminde karar veremiyorum :(

Boyum 1.73 kilo ise 90 kg. Umuyorum çok bir sıkıntı çıkarmaz bana yükseklik konusunda.

X modelini alıp cross lastiği taksak ne olur ? Kalın dişli lastiklerden.

R modelinde jant 21 inch ve 18 inch büyük jant bize nasıl bir avantaj sağlar.

X modeline cross lastik takan varsa yada mevcut resmi olan yüklerse cok sevinirim.

Teşekkürler.
WR125 için alçaltma kitleri var 5cm alçalabiliyor. Arazide ayağın çukura felan gelirse düşersin ama asfatta sorun olmaz benim boyum 1.78 wr125r de sadece tek ayağım yere değiyor. Süper moto için arazi lastikleri var düz toprakta kullanacaksan sorun olmaz ama çukurlarda taşlarda zorlanırsın. Millet 21 inçle merdiven çıkıyor o derece... Kısacası cross lastikli süper moto ile arazide gidersin ama 21 incin yerini tutmaz.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
861
Herkese merhaba,

Arkadaşlar bu başlığı bilimum forumlarda çok aradım ama bu motorlar hakkında bayağı bi bilgiye bu site sayesinde eriştim.. Öncelikle paylaşımlarınız için çok teşekkürler. Bende uzun süre dağ bisikleti ile uğraştım 5 sene bir ara vermiştim.

Şimdi 125 lik bu motorlardan düşünüyorum. Tam amacıma hizmet edeceğini düşünüyorum lakin;

X ve R seçiminde karar veremiyorum :(

Boyum 1.73 kilo ise 90 kg. Umuyorum çok bir sıkıntı çıkarmaz bana yükseklik konusunda.

X modelini alıp cross lastiği taksak ne olur ? Kalın dişli lastiklerden.

R modelinde jant 21 inch ve 18 inch büyük jant bize nasıl bir avantaj sağlar.

X modeline cross lastik takan varsa yada mevcut resmi olan yüklerse cok sevinirim.

Teşekkürler.

kardeşim bende bisiklet almak istiyorum özellikle tavsiye edebileceğin bir model var mi? Ömürlük bir bisiklet olmasını istiyorum tel ayarı hariç bütün sorunlarindan anlıyorum. Aklımda ghost se 2000 ve se3000 var ama sen kullanıcı olarak ne önerirsin?
 
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
18
kardeşim bende bisiklet almak istiyorum özellikle tavsiye edebileceğin bir model var mi? Ömürlük bir bisiklet olmasını istiyorum tel ayarı hariç bütün sorunlarindan anlıyorum. Aklımda ghost se 2000 ve se3000 var ama sen kullanıcı olarak ne önerirsin?

Konu dağılmasın diye özelden mesaj attım. Oradan cevaplarım her türlü sorunu ;)

Bu arada arkadaşlar 125r mi 125x mi kararsızım ama bu motorlardan birini alacağım kesiN :)
 
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
18
Alt alta konumlandırarak görünüm çalışması yaptım, yanlız R serisinde ön süspansiyon aralığı biraz daha geniş gibi duruyor. Özellikle jant 21 inch olduğu halde. X jantı 17 inchi r a taksak mesafe daha uzar gibi.


3f510n9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
18
X modelini eledim amaçlarıma uygun düşmüyor lakin başka bir forumda crf250l hayranları oldukça fazla ve öe öve bitirememişler :) İkisi arasında kaldım. WR125R sele yüksekliği nedeni ile aklımı karıştırıyor.

Ankara Yamaha Baydar en fazla 3,5 cm indirebileceklerini söyledi.
 
Katılım
14 Haz 2009
Mesajlar
3
Merhabalar,


Birkaç ay önce WR125X aldım ve keyifle biniyorum. Bu motoru eğer benim gibi uzun turlara çıkmak için kullananlar varsa birkaç sorum olacak;

1- Günde maksimum kaç km yol yapabiliyorsunuz?
2- Çanta, bagaj ya da heybe kullanıyor musunuz? Topcase kullanmak istemiyorum ve çanta konusunda kararsızım. Bu yüzden tavsiye almak istiyorum.
3- 2013 modeli için Yamaha kendi sayfasına sport screen koymuş, kullanan var mı? Varsa fotoğraflarını görebilir miyim? http://www.yamaha-motor.eu/tr/acces...ewhash=#/explore/363270/0|0||0/|543779,533568


Eskişehir'de soğuktan dolayı buzlanma korkusuyla 1 ay önce motorumu depoya kaldırdım ve Şubat sonuna kadar çıkarmayacağım. Bu sürede yukarıda yazdığım aklıma takılan konuları halletmek istiyorum.

Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
14 Haz 2009
Mesajlar
3
Selam Omon,

Boyum 1.70, 65 kiloyum. Sele yüksekliğinden sıkıntı yaşamadım, bir ayağım yerde olsa yetiyor bana. Aslen tur bisikletçisiyim ben, bu benim ilk motor tecrübem. Almadan önce korkuyordum yüksek diye ama motorun ağır olmayışı sayesinde geri giderken dahi zorlanmıyorum.
 
Katılım
7 Ocak 2014
Mesajlar
1
Sıfır alırsam WR125X almayı planlıyorum..aklında birçok soru var 185 boy 85 kiloyum motor küçük gelir mi bana x modeli özellikle? R modelini ikinci el alsam x versiyonu gibi lastikler takabilir miyim? takılabilirse bu ekipmanlar ne kadara patlar? vitesli ilk motorum olucak değer mi değmez mi şüphesindeyim değerli sahiplerinden yardım bekliyorum.
 
Katılım
3 Tem 2013
Mesajlar
89
İLk motor olarak oldukça uygun bir tercih. Frenleri , şanzımanı ve dengesi güven veriyor. Benim boyumda 180 , sana da ufak geleceğini sanmıyorum.

Lastikleri tabii ki değiştirebilirsin ama maliyeti fazla oluyor.
 
Katılım
14 Haz 2009
Mesajlar
3
Merhabalar tekrar,

Daha önceki sorularıma cevap alamadan yeni bir soruyla karşınızdayım. Şu motorun üzerindeki lastiklerin marka/model bilgisi var mıdır acaba?

http://www.youtube.com/watch?v=O9_rQ2631wk


Teşekkürler
 
Katılım
3 Tem 2013
Mesajlar
89
Valla markadan çok ölçülerinden dolayı böyle görünüyor. Baya kalın bir seçim olmuş :)
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Selam arkadaşlar tarz konusunda bı turlu karar veremıyoken en son kendime en uygun tarzın bi SM olduğuna karar verdim ve bu wr125x e resmen tutuldum. Yamah nın sitesinde şu an fiyatları kaldrmışlar sanırım 9000 lira civarı. Sizden ricam bu motoru sıfır aldığımızda plaka ruhsat vs toplamda kaç liraya geliyor cevap verirseniz sevinirim. çünkü ona göre para ayarlamam lazım .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst